Przetargi.pl
Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego

Narodowy Instytut Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji im. prof. dr hab.med. Eleonory Reicher ogłasza przetarg

  • Adres: 02637 Warszawa, ul. Spartańska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 228 449 406
  • Data zamieszczenia: 2018-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Instytut Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji im. prof. dr hab.med. Eleonory Reicher
    ul. Spartańska 1
    02637 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 228 449 406
    REGON: 28856700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spartanska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowego sprzętu medycznego w podziale na zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 części (zadania): Zadanie nr 1 – Strzykawka trzyczęściowa z końcówką luer-lock Zadanie nr 2 – Mata do podawania leków cytostatycznych Zadanie nr 3 – Elektrody i żele do USG i EKG Zadanie nr 4 – Ostrza chirurgiczne Zadanie nr 5 – Przyrządy do pobierania krwi Zadanie nr 6 – Urządzenie do pobierania leku Zadanie nr 7 – Wentylowane urządzenie do pobierania leków Zadanie nr 8 – Linia infuzyjna do podaży leków cytotoksycznych Zadanie nr 9 – Igła tępa do bezpiecznego pobierania leków Zadanie nr 10 – Zestawy pooperacyjne Zadanie nr 11 – Maski, wąsy tlenowe Zadanie nr 12 – Rurki intubacyjne Zadanie nr 13 – Elektroda do EMG Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141320-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed terminem składania ofert w wysokości: dla zadania nr 1 – 55,00 zł (słownie: złotych pięćdziesiąt pięć groszy 00/100), dla zadania nr 2 – 55,00 zł (słownie: złotych pięćdziesiąt pięć groszy 00/100), dla zadania nr 3 - 35,00 zł (słownie: złotych trzydzieści pięć groszy 00/100), dla zadania nr 4 - 55,00 zł (słownie: złotych pięćdziesiąt pięć groszy 00/100), dla zadania nr 5 - 1 400,00 zł (słownie: złotych jeden tysiąc czterysta groszy 00/100), dla zadania nr 6 - 700,00 zł (słownie: złotych siedemset groszy 00/100), dla zadania nr 7 - 1 300,00 zł (słownie: złotych jeden tysiąc trzysta groszy 00/100), dla zadania nr 8 - 600,00 zł (słownie: złotych sześćset groszy 00/100), dla zadania nr 9 - 350,00 zł (słownie: złotych trzysta pięćdziesiąt groszy 00/100), dla zadania nr 10 – 1 600,00 zł (słownie: złotych jeden tysiąc sześćset groszy 00/100), dla zadania nr 11 - 200,00 zł (słownie: złotych dwieście groszy 00/100), dla zadania nr 12 - 850,00 zł (słownie: złotych osiemset pięćdziesiąt groszy 00/100), dla zadania nr 13 - 250,00 zł (słownie: złotych dwieście pięćdziesiąt groszy 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo – cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ), 3) Próbki do oceny własności techniczno – użytkowych, według kryterium ocen w rozdziale 18 SIWZ zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 7 do SIWZ, 4) Oświadczenia, o których mowa w §10 ust. 1, 5) dokument potwierdzający umocowanie osoby/osób podpisujących ofertę. 6) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia − pełnomocnictwo (w oryginale), które musi zawierać w szczególności wskazanie: oznaczenia postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa dokument musi być poświadczony notarialnie. Korespondencja dotycząca postępowania przekazywana będzie do pełnomocnika, 7) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – oryginał pełnomocnictwa − w przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa dokument musi być poświadczony notarialnie − określający jego zakres. Pełnomocnik posługujący się pełnomocnictwem ma obowiązek złożyć wraz pełnomocnictwem dokument, z którego wynika uprawnienie osób, które udzieliły pełnomocnictwa, do reprezentowania Wykonawcy udzielającego pełnomocnictwa. Korespondencja dotycząca postępowania przekazywana będzie do pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach