Przetargi.pl
Dostawa jednego samochodu specjalistycznego na potrzeby Państwowej Straży Rybackiej w Gorzowie Wlkp.

Państwowa Straż Rybacka ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wlkp., ul. Młyńska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 7115346,7228684,502238018 , fax. 0-95 7115346
  • Data zamieszczenia: 2018-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Straż Rybacka
    ul. Młyńska 12
    66-400 Gorzów Wlkp., woj. lubuskie
    tel. 0-95 7115346,7228684,502238018, fax. 0-95 7115346
    REGON: 8025594700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.psr.gorzow.com.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa jednego samochodu specjalistycznego na potrzeby Państwowej Straży Rybackiej w Gorzowie Wlkp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pojazd fabrycznie nowy, nieuszkodzony, niezarejestrowany i nieobciążony prawami osób lub podmiotów trzecich, rok produkcji 2018 o następujących parametrach i wyposażeniu: 1/ nadwozie typu pick-up zamontowane na ramie z nadbudową skrzyni ładunkowej w wysokości równej kabinie pasażerskiej: 2/ lakier metalizowany – w kolorze ciemnym (dotyczy również nadbudowy), 3/ pięciodrzwiowe (razem z nadbudową), 4/ kabina minimum pięcioosobowa, 5/ silnik Diesel’a o mocy (maksymalnej) co najmniej 150 KM, maksymalny moment obrotowy –min. 400 Nm 6/ pojemność silnika w przedziale od 2200 cm3 do 3000 cm3, 7/ norma emisji spalin co najmniej EURO 6, 8/ co najmniej pięciobiegowa (do przodu) manualna skrzynia biegów, napęd na 4 koła, reduktor, blokada tylnego mechanizmu różnicowego, 9/ głębokość brodzenia co najmniej 500 mm, 10/ kąt natarcia/zejścia minimum 28o/20o 11/ metalowa osłona silnika i skrzyni biegów, 12/ orurowanie przednie niskie, 13/ elektrycznie otwierane szyby drzwi przednich i tylnych 14/ podgrzewane przednie fotele 15/ minimum 7 poduszek powietrznych: czołowe i boczne kierowcy i pasażera (przód), 16/ wykładzina powierzchni bagażowej PCV lub natryskowa 17/ hak holowniczy – masa holowanej przyczepy co najmniej 2500 kg. 18/ wyciągarka elektryczna o uciągu min. 4000 kg z liną syntetyczną o długości min. 25 m, 19/ minimum dwa atestowane zabezpieczenia przed kradzieżą 20/ centralny zamek sterowany pilotem 21/ lusterka zewnętrzne składane, 22/ kamera cofania, 23/ wspomaganie kierownicy, 24/ układ hamulcowy ze wspomaganiem, ABS z elektronicznym rozdziałem siły hamowania,, 25/ klimatyzacja co najmniej manualna, 26/ dodatkowy komplet opon zimowych 27/ skrzynia narzędziowa montowana w przestrzeni ładunkowej 28/ komplet dywaników gumowych z kołnierzem 29/ tapicerka koloru ciemnego 30/ koło zapasowe, podnośnik, trójkąt ostrzegawczy, apteczka, zestaw kluczy, gaśnica 31/ minimum trzyletnia gwarancja na cały samochód, zapewniony serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w odległości nie większej niż 120 km od siedziby Zamawiającego., 32/ wszelkie dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu; wykonawca dostarczy gwarancję i instrukcję obsługi w języku polskim – dotyczy również wyposażenia dodatkowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34113300-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (załącznik nr 1 do SIWZ). 2) Potwierdzone za zgodność z oryginałem Świadectwo Zgodności WE (wyciąg ze świadectwa homologacji) dotyczące zaoferowanego modelu samochodu. 3) Szczegółowy opis techniczny zaoferowanego modelu samochodu. 4) Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 2 do SIWZ). 5) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ). 6) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną