Przetargi.pl
Dostawa jaj na rok 2019

45 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 69211 Wędrzyn,
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 556 236 , fax. 957 556 222
  • Data zamieszczenia: 2018-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    69211 Wędrzyn, woj. lubuskie
    tel. 957 556 236, fax. 957 556 222
    REGON: 8052101800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa jaj na rok 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy jaj w asortymencie, cenach i ilościach podstawowych wyszczególnionych w tabeli nr 1 z zastrzeżeniem skorzystania z prawa opcji - tabela nr 2. Ilości podstawowe: Tabela nr 1: w SIWZ Ilości w opcji: Tabela nr 2: w SIWZ Zamawiający informuje, iż w trakcie realizacji umowy przewiduje skorzystanie z prawa opcji. Ilość w opcji będzie dostarczana przez Wykonawcę w wypadku zaistnienia potrzeb Zamawiającego po wykorzystaniu ilości podstawowych danego asortymentu. Zamówienie z wykorzystaniem „opcji”- Cena jednostkowa netto w opcji nie może być inna niż cena jednostkowa netto w zamówieniu podstawowym. W przypadku zaproponowania ceny jednostkowej w opcji innej niż cena jednostkowa zaproponowana przez Wykonawcę dla zamówienia podstawowego, Zamawiający odrzuci ofertę z postępowania 2. W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru do magazynu w garnizonie Wędrzyn oraz do rozładunku dostarczonego towaru na własny koszt w asortymencie i ilościach określonych na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego wg poniższego harmonogramu: tabela w SIWZ 3. Zamawiający może skorzystać z zamówienia opcjonalnego (prawo opcji), wskazanego w Tabeli nr 2, po wykorzystaniu ilości podstawowych danego asortymentu, w trakcie realizacji umowy pisemnie informując o tym Wykonawcę z jednoczesnym wskazaniem asortymentu produktów spożywczych podlegających zamówieniom w ramach opcji. Dopuszczalne jest wielkokrotne udzielanie zamówień opcjonalnych, jednak łączenie do ilości wskazanej w Tabeli nr 2. W razie udzielenia zamówienia opcjonalnego w mniejszej wysokości bądź wcale, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. 4. W sytuacjach wyjątkowych, uzasadnionych potrzebami Sił Zbrojnych Wykonawca zobowiązuje się: 1. Zwiększenia, w stosunku do wcześniej złożonych zamówień, ilości i częstotliwości dostaw własnym transportem i na swój koszt do miejsca stacjonowania wojskowych lub miejsca szkoleń poligonowych, a nawet innych wskazanych przez Zamawiającego miejsc na terenie kraju; 2. Zmniejszenia, w stosunku do wcześniej złożonych zamówień, ilości i częstotliwości dostaw w przypadkach, których nie można było przewidzieć w dacie zawarcia umowy (np. restrukturyzacja Sił Zbrojnych). 5. O zaistnieniu potrzeb wskazanych w ust. 4 Zamawiający powiadamia faxem lub mailem Wykonawcę, określając asortyment i ilość wyrobów podlegających zmniejszeniom lub dodatkowym dostawom, okres zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostaw, zmianę miejsca dostawy. 6. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia ( w tym odszkodowawcze z uwagi na dodatkowe koszty) z tytułu zaistnienia sytuacji wskazanych w ust. 4, poza zapłatą ceny za dostarczony towar. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03142500-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek w powyższym zakresie za spełniony jeżeli Wykonawca złoży: a) Dokument potwierdzający, że w procesie produkcji lub obrocie artykułami spożywczymi jest wdrożony i stosowany system HCCP, b) Zaświadczenie lub decyzję administracyjną Powiatowego Lekarza Weterynarii o zatwierdzeniu zakładu do wprowadzenia do obrotu pochodzenia zwierzęcego, w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących przedmiot zamówienia, o której mowa w art. 20 ust.1 pkt2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. z 2014r. poz 1577), lub Decyzję administracyjną lub Zaświadczenie właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia, przedłużenia warunkowego zatwierdzenia zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących przedmiot zamówienia, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2015r. poz 594), lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz.U. z 2007r. nr 106, poz. 730).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1, 4-5, 8 ustawy Pzp Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b Pzp Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z potencjału podmiotu trzeciego, wraz z ofertą należy złożyć stosowne zobowiązanie (Załącznik nr 4 do SIWZ). 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (Załącznik nr 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach