Zespół Szkół Nr 12 w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-810 Lublin, ul. Sławinkowska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 466 46 10, , fax. 81 466 46 13
- Data zamieszczenia: 2020-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 12 w Lublinie
ul. Sławinkowska 50
20-810 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 466 46 10, , fax. 81 466 46 13
REGON: 06169888100000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa jaj do stołówki szkolnej od 04.01.2021 roku do 31.12.2021 roku dla Zespołu Szkół nr 12 w Lublinie przy ul. Sławinkowskiej 50" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa jaj do stołówki szkolnej od 04.01.2021 roku do 31.12.2021 roku dla Zespołu Szkół nr 12 w Lublinie przy ul. Sławinkowskiej 50 - CPV 03.14.25.00-3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ: formularz asortymentowo-cenowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03142500-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, Formularz asortymentowo-cenowy, Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- sukcesywna dostawa jaj SPF w 2024 r.
Dodano: 2024-01-15 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Władysława Korżyka w Rykach
Dodano: 2024-01-03 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Władysława Korżyka w Rykach
Dodano: 2023-12-04 - Sukcesywne dostawy jaj na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, Nr 58/23/P
Dodano: 2023-10-26 - ZAKUP I DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W ADAMOWIE - ZAKUP I DOSTAWA JAJEK
Dodano: 2023-03-03 - „Dostawa jaj kurzych na potrzeby kuchni szpitalnej COZL”
Dodano: 2023-02-06 - Sukcesywne dostawy jaj spożywczych
Dodano: 2022-10-14 - Dostawy artykułów spożywczych
Dodano: 2021-01-08 - Sukcesywne dostawy jaj spożywczych
Dodano: 2020-10-16 - Dostawy artykułów spożywczych
Dodano: 2020-09-15