Przetargi.pl
„Dostawa Internetu do Beneficjentów projektu w 2018 roku”

Gmina Międzyrzec Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 21560 Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 712 496
  • Data zamieszczenia: 2017-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzec Podlaski
    ul. Warszawska 20
    21560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 833 712 496
    REGON: 3023742800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://miedzyrzecgmina.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa Internetu do Beneficjentów projektu w 2018 roku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sygnału internetowego łącznie z jego instalacją i konfiguracją do beneficjentów projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w województwie lubelskim oraz Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w województwie lubelskim – edycja III zamieszkałych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski. 2.2. Przedmiot zamówienia polega na uruchomieniu łącza internetowego w oparciu o dostarczone dla Beneficjentów Ostatecznych Projektu urządzenia, np. modemy, karty sieciowe, itp., (zwanych dalej też sprzętem) dla 324 komputerów zlokalizowanych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski (w domach prywatnych) zgodnie z wykazem Beneficjentów Ostatecznych przekazanym Wykonawcy przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. 2.3. Usługa dostępu do Internetu ma być świadczona przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu - aktywacja usługi musi nastąpić tego samego dnia u wszystkich Beneficjentów Ostatecznych (zwanych dalej BO). 2.4. Wykonawca zapewni dostępu do Internetu o przepustowości: co najmniej łącza o minimalnej prędkości pobierania danych 1Mbit/s downstream i minimalnej prędkości danych wysyłanych 200 Kbit/s upstream. Dopuszcza się zastosowanie wszystkich znanych i osiągalnych technologii (systemy przewodowe i bezprzewodowe) spełniających minimalne wymagania siwz oraz zgodnych z obowiązującymi normami. Dostęp do Internetu musi być zapewniony bez jakichkolwiek ograniczeń czasu dostępu. Oferowana usługa musi zapewniać nielimitowany transfer przesłanych bądź odebranych danych. 2.5. Wykonawca dostarczy urządzenia (lub zestawy urządzeń) zapewniające podłączenie komputera do Internetu dla 324 komputerów, dokona ich instalacji, konfiguracji, a także uruchomienia zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ , co odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Urządzenia te po zakończeniu obowiązywania umowy mogą pozostać u BO lub według wyboru Wykonawcy, zwrócone bezpośrednio do niego. 2.6. Urządzenia bezprzewodowe oraz stacjonarne muszą posiadać wszelkie oznaczenia wymagane przez przepisy prawa. W celu instalacji urządzeń przewodowych lub bezprzewodowych, wykonawca musi samodzielnie uzyskać wymagane prawem pozwolenia i zgody, w tym właścicieli budynków i dokonać wymaganych prawem zgłoszeń oraz dokonać niezbędnych ustaleń technicznych w celu podłączenia łącza, o ile będą wymagane. Wymagane jest, aby urządzenia dostępowe tego typu posiadały świadectwo homologacji lub inne wymagane prawem. Wymagane są również certyfikaty ISO 9001 (lub równoważny), oraz ISO 4001 (lub równoważny) dla producentów urządzeń dostępowych. 2.7. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego monitorowania jakości usługi tj. średnich dziennych i miesięcznych prędkości przesyłu danych do i z Internetu, raporty miesięczne przedstawi Zamawiającemu - dołączy do faktury. 2.8. Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zgłoszeń BO o awariach w usłudze dostępu do Internetu w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach od 9:00 do 17:00, telefonicznie na dedykowanej infolinii, mailowo lub przez formularz zamieszczony na stronie www Zamawiającego. Telefoniczne odbieranie zgłoszeń musi odbywać się poprzez personel przygotowany do świadczenia pomocy. Niedopuszczalne jest do tego celu używanie automatów zgłoszeniowych. Rozwiązanie zaistniałych problemów może nastąpić w sposób bezpośredni (wizyta serwisanta) lub, jeśli będzie to możliwe, w sposób zdalny. 2.9. Wykonawca zobowiązuje się do usuwania awarii technicznych związanych z dostępem do sieci Internet oraz działaniem dostarczonych urządzeń u BO powodujących brak dostępu do Internetu w czasie …… godz. od zgłoszenia, jednak nie dłuższym niż 60godz. 2.10. Podczas instalacji urządzeń umożliwiających łączenie się z siecią Internet zostanie sporządzony protokół wykonania łącza, a BO zostanie przekazany nr telefonu pod który należy zgłaszać ewentualne awarie i inne problemy z dostępem do Internetu. Protokół należy wykonać w trzech egzemplarzach podpisanych przez przedstawiciela Wykonawcy i BO, po jednym dla Wykonawcy, BO i Zamawiającego. 2.11. Zamawiający zobowiązuje się do bieżącego informowania Wykonawcy o ewentualnych zmianach listy adresowej Beneficjentów Ostatecznych, a Wykonawca zobowiązuje się do objęcia, zgodnie z przedmiotową umową, kompleksową obsługą, w tym do przeniesienia i aktywacji łącza do nowo wskazanej lokalizacji – w takiej sytuacji nie jest konieczne sporządzanie aneksu do umowy. Jeżeli we wskazanej przez zamawiającego nowej lokalizacji nie istnieją możliwości techniczne dla instalacji przedmiotu umowy, Wykonawca ma prawo odmówić aktywacji łącza internetowego pod nowym adresem jeżeli uzasadni odmowę na piśmie podając konkretne powody technicznej niemożności aktywacji łącza internetowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32412120-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Banku Spółdzielczy w Międzyrzecu Podlaskim nr konta: 8580 3900 06000 0000 0044 3000 6 z adnotacją „Wadium – Znak spraw: IN.271.28.2017.AŁ/SN” Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 4Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu niniejszego warunku w treści oświadczenia wstępnego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 5.3.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 5.4 - powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby której dokument miał dotyczyć, złożone przez notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Termin określony w pkt. 5.4 SIWZ stosuje się odpowiednio. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym oraz dołącza zobowiązania tychże podmiotów do oddania mu do dyspozycji odpowiednich zasobów 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 5.1.1 SIWZ składa każdy w wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia 4. Dokument z którego będzie wynikało zobowiązanie podmiotu trzeciego, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z pkt. 4.4 i 4.5 SIWZ, o ile wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach