Przetargi.pl
Dostawa instrumentów muzycznych do Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Suwałkach

Państwowa Szkoła Muzyczna I i II Stopnia ogłasza przetarg

  • Adres: 16400 Suwałki, ul. Noniewicza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 875 664 735 , fax. 875 664 735
  • Data zamieszczenia: 2017-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II Stopnia
    ul. Noniewicza 83
    16400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 875 664 735, fax. 875 664 735
    REGON: 28052500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psmsuwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Szkoła artystyczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa instrumentów muzycznych do Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Suwałkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących instrumentów muzycznych. 1) Akordeony guzikowe czarne sztuk 3 – system B (rosyjski) – część 1. 2) Flety poprzeczne z zakręconą główką dla małych dzieci sztuk 5 – część 2. 3) Klarnety studenckie E13 - 4 sztuki i klarnety RC - 2 sztuki – część 3. 4) Trąbki – trąbki piccolo w stroju B/A – 2 komplety, trąbka w stroju B – 2 komplety – część 4. 5) Pianino akustyczne klasyczne wykonane w technologii tradycyjnej – 5 sztuk podnóżek z pedałami dla dzieci – 5 sztuk – część 5. 6) Organy elektroniczne 1 sztuka – część 6. 7) Wiolonczele manufakturowe – 5 sztuk, wiolonczele fabryczne – 3 sztuki, akcesoria wiolonczelowe – futerały, smyczki – część 7. 2. Instrumenty będące przedmiotem dostawy muszą być nowe oraz muszą posiadać wymagane prawem europejskim dokumenty dopuszczające do używania, a także muszą spełniać wszystkie parametry wyszczególnione w zapytaniu. 3. Instrumenty należy dostarczyć do Zamawiającego wraz z ofertą w dniu składania ofert – instrumenty będą podlegały ocenie w zakresie jakości. Instrumenty, które nie zostaną wybrane należy odebrać od Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Cena wskazana przez Wykonawcę musi zawierać także koszt dostawy do Zamawiającego. 6. Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37310000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik 1 do SIWZ (Wzór Formularza Ofertowego) wraz z formularzem cenowym podając markę, model i typ instrumentu oraz cenę jednostkową.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach