Państwowa Szkoła Muzyczna I i II Stopnia ogłasza przetarg
- Adres: 16400 Suwałki, ul. Noniewicza
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 875 664 735 , fax. 875 664 735
- Data zamieszczenia: 2017-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II Stopnia
ul. Noniewicza 83
16400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 875 664 735, fax. 875 664 735
REGON: 28052500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.psmsuwalki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Szkoła artystyczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa instrumentów muzycznych do Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Suwałkach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących instrumentów muzycznych. 1) Akordeony guzikowe czarne sztuk 3 – system B (rosyjski) – część 1. 2) Flety poprzeczne z zakręconą główką dla małych dzieci sztuk 5 – część 2. 3) Klarnety studenckie E13 - 4 sztuki i klarnety RC - 2 sztuki – część 3. 4) Trąbki – trąbki piccolo w stroju B/A – 2 komplety, trąbka w stroju B – 2 komplety – część 4. 5) Pianino akustyczne klasyczne wykonane w technologii tradycyjnej – 5 sztuk podnóżek z pedałami dla dzieci – 5 sztuk – część 5. 6) Organy elektroniczne 1 sztuka – część 6. 7) Wiolonczele manufakturowe – 5 sztuk, wiolonczele fabryczne – 3 sztuki, akcesoria wiolonczelowe – futerały, smyczki – część 7. 2. Instrumenty będące przedmiotem dostawy muszą być nowe oraz muszą posiadać wymagane prawem europejskim dokumenty dopuszczające do używania, a także muszą spełniać wszystkie parametry wyszczególnione w zapytaniu. 3. Instrumenty należy dostarczyć do Zamawiającego wraz z ofertą w dniu składania ofert – instrumenty będą podlegały ocenie w zakresie jakości. Instrumenty, które nie zostaną wybrane należy odebrać od Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Cena wskazana przez Wykonawcę musi zawierać także koszt dostawy do Zamawiającego. 6. Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37310000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik 1 do SIWZ (Wzór Formularza Ofertowego) wraz z formularzem cenowym podając markę, model i typ instrumentu oraz cenę jednostkową.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną