Przetargi.pl
Dostawa, instalacja i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) dla Grudziądzkiego Holdingu Komunalnego S.A.

Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Waryńskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 56 696 80 91 do 93 , fax. +48 56 4506103, +48 56 6968098
  • Data zamieszczenia: 2020-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o.
    ul. Waryńskiego
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. +48 56 696 80 91 do 93, fax. +48 56 4506103, +48 56 6968098
    REGON: 34000902900000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, instalacja i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) dla Grudziądzkiego Holdingu Komunalnego S.A.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę właściwego systemu informatycznego do obsługi F-K, HR, obiegu dokumentów i oprogramowania, niezbędnych do zapewniania pełnej funkcjonalności wymienionej w Załączniku nr 1 SIWZ (funkcjonalność oprogramowania) wraz z załącznikami, zawierające szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zamówienie obejmuje: 1. Dostawę i instalację (konfiguracja, strojenie, parametryzacja) transakcyjnej, relacyjnej bazy danych, przy czym dostarczony system będzie działał w chmurze. 2. Wdrożenie Systemu informatycznego i zapewnienie jego pełnej funkcjonalności określonej w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Przeprowadzenie szkolenia użytkowników w zakresie sposobu korzystania i funkcjonalności Systemu, w tym przeprowadzenie szkolenia administratorów Systemu w szczególności w zakresie administrowania Systemem i bazą danych. Szkolenie zostanie przeprowadzone dla osób wskazanych przez Zamawiającego. Nie przewiduje się przeprowadzania szkoleń typu e-learning w zastępstwie szkoleń tradycyjnych. 4. Świadczenie usług programistycznych potrzebnych do wykonania zamówienia, w tym przeprowadzenie migracji danych z systemów aktualnie użytkowanych (Załącznik nr 5) przez podmioty, których dane obejmie System wykazane w Załączniku nr 1. Opis funkcjonalny Systemu oraz integrację Systemu z funkcjonującymi obecnie aplikacjami w zakresie zgodnym z niniejszą specyfikacją. 5. Udzielenie/dostawa licencji umożliwiającej jednoczesną pracę 25 użytkowników w pełnym zakresie. 6. Świadczenie usług asysty technicznej przez okres trwania gwarancji, na zasadach określonych w załączniku nr 3 do SIWZ. 7. Udzielenie gwarancji jakości na System oraz świadczenie usług gwarancyjnych i usług konserwacyjnych dot. Systemu, utrzymanie i serwisowanie, w tym: 1) zapewnienie poprawnego działania Systemu i bezpłatne usuwanie wszelkich awarii oraz usterek Systemu, 2) zapewnienie stałych konsultacji telefonicznych i modemowych (hot-line) ze specjalistami w zakresie eksploatacji Systemu w godzinach 8.00 – 16.00 w dni robocze. 8. Dostarczenie dokumentacji w języku polskim w 1 egzemplarzu papierowym i elektronicznym, umożliwiającej korzystanie z Systemu zawierającej co najmniej: a. opis ogólnych informacji o Systemie (poruszanie się po systemie); b. opis wszystkich funkcji dostępnych w aplikacji; c. opis wraz z procedurami instalacji i konfiguracji całego Systemu – od instalacji systemu operacyjnego do uruchomienia aplikacji na stanowisku użytkownika lub administratora; d. opis struktury zbiorów danych wskazujących zawartość poszczególnych pól informacyjnych i powiązania między nimi, e. plan odtwarzania systemu po awarii. 9. Zamawiający, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) Prawa zamówień publicznych, przewiduje udzielenie w przeciągu najbliższych trzech lat po udzieleniu zamówienia podstawowego zamówień uzupełniających polegających na uruchomieniu pełnej funkcjonalności dla kolejnych podmiotów obsługiwanych przez GHK SA oraz dostawie (aktualizacji) stanowisk roboczych pod wdrożony System wraz z oprogramowaniem stanowiskowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 2 prace polegające na dostawie wraz z wdrożeniem systemu finansowo-księgowego oraz kadrowo-płacowego wraz z obsługą obiegu dokumentów obsługującego co najmniej 5 firm, działającego w co najmniej 3 lokalizacjach oraz jeżeli Wykonawca jest dystrybutorem oprogramowania innego podmiotu musi posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie we wdrażaniu oprogramowania poświadczone odpowiednim certyfikatem producenckim lub wdrożyć to oprogramowanie o znacząco podobnym zakresie w 8 firmach. Przez jedną dostawę rozumie się pracę wykonaną w ramach jednej umowy oraz która została wykonana lub jest wykonywana należycie, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, które są wykonywane, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy 2. Dokumenty składa każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego – www.bip.gpp.grudziadz.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach