Uniwersytet Opolski ogłasza przetarg
- Adres: 45-040 Opole, Pl. Kopernika 11A
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 5 415977 , fax. 077 5415930
- Data zamieszczenia: 2016-04-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Opolski
Pl. Kopernika 11A 11A
45-040 Opole, woj. opolskie
tel. 077 5 415977, fax. 077 5415930
REGON: 00000138200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu multimedialnego i biurowego dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu multimedialnego i biurowego dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego, z podziałem na części: 1. Część nr 1: Dostawa, instalacja i uruchomienie kserokopiarki dla Rektoratu Uniwersytetu Opolskiego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ, 2. Część nr 2: Dostawa, instalacja i uruchomienie kserokopiarki i niszczarki dla Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Opolskiego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ, 3. Część nr 3: Dostawa, instalacja i uruchomienie systemu AV składającego się z projektora multimedialnego, ekranu i nagłośnienia dla Studium Języków Obcych Uniwersytetu Opolskiego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ, 4. Część nr 22: Dostawa, instalacja i uruchomienie kserokopiarki dla Samodzielnej Katedry Inżynierii Procesowej Uniwersytetu Opolskiego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1D do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301211004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania przedmiotu zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.uni.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu multimedialnego i biurowego dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych. Nr postępowania: DOA-IV.272.62.2015
Dodano: 2015-11-23 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych z funkcjami drukowania, kopiowania i skanowania wraz z materiałami eksploatacyjnymi. Nr postępowania: DOA-IV.272.48.2015
Dodano: 2015-09-24 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego-kserokopiarki z funkcjami drukowania, kopiowania i skanowania wraz z materiałami eksploatacyjnymi. Nr postępowania: DOA-IV.272.21.2015
Dodano: 2015-05-27 - Najem pięciu urządzeń wielofunkcyjnych wraz ze stałym serwisem, dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy urządzeń na potrzeby wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 - 2020 i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Nr postępowania: DOA-IV.272.12.2015
Dodano: 2015-03-26 - Najem pięciu urządzeń wielofunkcyjnych wraz ze stałym serwisem, dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy urządzeń na potrzeby wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014 - 2020, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Nr postępowania: DOA-IV.272.10.2014
Dodano: 2014-02-26 - 1/WYCH/2013
Dodano: 2013-03-27 - Zakup kserokopiarek dla Wydziału Geodezji Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Nysie
Dodano: 2011-11-18 - Dostawa 2 szt. fabrycznie nowych kserokopiarek (urządzeń wielofunkcyjnych) na potrzeby Wojewódzkiego Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Opolu
Dodano: 2011-09-02 - 1/WYCH/2010
Dodano: 2010-05-10