Uniwersytet Opolski ogłasza przetarg
- Adres: 45-040 Opole, Pl. Kopernika 11A
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 5 415977 , fax. 077 5415930
- Data zamieszczenia: 2009-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Opolski
Pl. Kopernika 11A 11A
45-040 Opole, woj. opolskie
tel. 077 5 415977, fax. 077 5415930
REGON: 00000138200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, instalacja i uruchomienie analizatora rtęci wraz z oprzyrządowaniem dla katedry Biotechnologii i Biologii Molekularnej Uniwersytetu Opolskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa, instalacja, uruchomienie analizatora rtęci wraz z oprzyrządowaniem i przeszkoleniem z obsługi pracowników katedry Biotechnologii i Biologii Molekularnej Uniwersytetu Opolskiego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384340006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1. Warunki O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. 2. Sposób oceny spełniania warunków Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 6 niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Wymagane oświadczenia Każdy wykonawca przystępujący do postępowania składa oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W tym celu należy wypełnić, podpisać i opieczętować oświadczenia w załącznikach nr 2 i nr 3. 2. Wykaz dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu : Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. (Dz. U. 188, poz.1155) mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następującego dokumentu: 3.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.uni.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dzierżawa automatycznych analizatorów parametrów krytycznych wraz z dostawa odczynników, materiałów konserwacyjnych, zużywalnych i eksploatacyjnych
Dodano: 2016-04-29 - Dostawa aparatury badawczej i urządzeń laboratoryjnych na potrzeby projektu badawczego GEKON2/266929 cz. 2.
Dodano: 2016-02-04 - Dzierżawa dwóch automatycznych analizatorów parametrów krytycznych wraz z dostawą odczynników, materiałów konserwacyjnych, zużywalnych i eksploatacyjnych
Dodano: 2014-05-08 - DLG/287/12 Zakup i dostawa sprzętu medycznego dla laboratorium analitycznego
Dodano: 2012-09-28 - Dzierżawa automatycznego systemu z oprogramowaniem wraz z dostawą testów oraz dostawa surowic do typowania Salmonella i E. coli, antygen USR dla Zakładu Diagnostyki Mikrobiologicznej przy SP ZOZ K-Koźle - PN / 9 / II / 10
Dodano: 2010-02-25 - Dzierżawa analizatora o pełnie automatyzacji do oznaczeń parametrów krzepniecia wraz z dostawą odczynników
Dodano: 2009-04-08 - Dostawa i dzierżawa analizatora parametrów krytycznych wraz z dostawą odczynników laboratoryjnych
Dodano: 2009-04-24