Przetargi.pl
DOSTAWA INDYWIDUALNYCH PAKIETÓW MEDYCZNYCH (Torba – opakowanie do IPMed oraz zestaw komponentów do IPMed)

11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-915 Bydgoszcz, ul. Gdańska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 411 361 , fax. 261 411 313
  • Data zamieszczenia: 2018-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Gdańska 147
    85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 411 361, fax. 261 411 313
    REGON: 34126041200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.11wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA INDYWIDUALNYCH PAKIETÓW MEDYCZNYCH (Torba – opakowanie do IPMed oraz zestaw komponentów do IPMed)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    DOSTAWA INDYWIDUALNYCH PAKIETÓW MEDYCZNYCH (Torba – opakowanie do IPMed oraz zestaw komponentów do IPMed) – zgodnie z zał. nr 1 i 1a do SIWZ. GŁÓWNY PRZEDMIOT CPV – 33141620-2 zestawy medyczne Dodatkowe przedmioty zamówienia CPV – 33140000-3 materiały medyczne 1. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: zał. nr 1 do SIWZ (OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA) oraz zał. nr 1a do SIWZ (WTT) i zał. nr 10 do SIWZ (RYSUNKI). 3. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć 524 skompletowanych zestawów IPMed. Jeden komplet składa się z wyrobów medycznych oraz opakowania: - w skład jednego kompletu IPMed wchodzi: 1. Opatrunek indywidualny - 1 szt. 2. Opatrunek hemostatyczny – 1 szt. 3. Opaska zaciskowa (staza taktyczna) – 1 szt. 4. Opatrunek na rany penetracyjne klatki piersiowej – 1 szt. 5. Gaza wypełniająca – 1 szt. 6. Przylepiec bez opatrunku – 1 szt. 7. Rurka nosowo-gardłowa – 1 kpl. 8. Nożyczki ratownicze – 1 szt. 9. Rękawice ratownicze – 1 szt.(rozumiane jako 1 para) 10. Marker permanentny – 1 szt. 5. Opakowanie pakietu IPMed – 1 kpl.Opakowanie pakietu IPMed – 1 kpl.Pakiet IPMed powinien być wykonany zgodnie z Wymaganiami Taktyczno – Technicznymi dla zestawu Indywidualny Pakiet Medyczny (IPMed) – załącznik nr 1a do SIWZ oraz rysunkami stanowiącymi załącznik nr 10 do SIWZ. 6. Dostarczany wyrób powinien być oznakowany zgodnie z decyzją nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 03.01.2014r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej – Dz. Urz. MON z 07.01.2014r. poz. 11. 7. Zamawiający zastrzega sobie, aby asortyment stanowiący skład Indywidualnego Zestawu IPMed w odniesieniu do każdej z pozycji z osobna był jednego producenta, jednej marki i pochodziły z jednej serii. Wszystkie oferowane produkty mają być fabrycznie nowe, wyprodukowane w 2018 roku. 8. Przedmiot zamówienia musi być zgodny oraz spełniać wymagania określone w Ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U.2017, poz. 211 z późn.zm.) oraz w aktach wykonawczych tam przywołanych. Środki, akcesoria i narzędzia medyczne muszą spełniać wszystkie europejskie i polskie wymagania i normy medyczne. 9. Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa, dostarczy instrukcję w języku polskim wraz z wyrobami. 10. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, na wezwanie Zamawiającego dostarczy wszelkie niezbędne certyfikaty wydane przez producentów materiałów na opakowanie IPMed potwierdzających spełnienie parametrów (w tym typ, rodzaj i charakterystyka materiału) określonych w WTT lub dokument z badania materiału w tym zakresie, wydany przez certyfikowany ośrodek badawczy. 11. Na wezwanie Zamawiającego należy przedłożyć wszelkie niezbędne materiały informacyjne na temat przedmiotu oferty (katalogi, prospekty, broszury, dane techniczne itp.- w języku polskim) jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań wyrobów (asortymentu) zawartych w Wymaganiach Taktyczno – Technicznych. 12. Na wezwanie Zamawiającego należy przedłożyć deklaracje lub certyfikaty zgodności na przedmiot oferty, wystawione przez uprawniony podmiot, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2017, poz. 211 z późn.zm.). 13. Wszelkie dostawy przedmiotu zamówienia dokonywane są na koszt dostawcy. 14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, z późn. zm.). Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu do 60%, ilości świadczeń ujętych w §1 ust. 1 umowy, w sytuacji wyczerpania kwoty, przeznaczonej na realizację zamówienia podstawowego, o której mowa w § 6 ust. 1 umowy. 15. Prawo opcji, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy (załącznik nr 4 do SIWZ) realizowane będzie na następujących zasadach: 1) prawo opcji będzie realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe; 2) ceny jednostkowe będą identyczne jak zamówienie podstawowe; 3) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuję Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem; 4) Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy zostanie wykorzystana kwota przeznaczona na realizację zamówienia podstawowego, o której mowa § 6 ust. 1 umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). 16. Zamawiający gwarantuje wykonania zamówienia podstawowego na poziomie 50% ilości wskazanych w załączniku nr 1. 17. Odbiór przedmiotu zamówienia odbędzie się po uprzednim przedstawieniu Zamawiającemu przez Wykonawcę protokołu odbioru usługi wystawionego oraz zatwierdzonego przez odpowiednie Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe, stwierdzającego bez uwag prawidłowość wykonania przedmiotu umowy, zgodnie z klauzulą jakościową – stanowiąca załącznik nr 8 do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141620-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku, gdy wadium zostało wpłacone w formie pieniężnej zostanie ono zwrócone Wykonawcy na rachunek bankowy, z którego dokonano wpłaty. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium co najmniej na okres związania ofertą. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Bydgoszczy - NBP O/O BYDGOSZCZ 90 1010 1078 0106 2113 9120 2000 WADIUM SPRAWA NR 39/ZP/D/MED/2018. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu pieniężnego Wykonawca winien dołączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału do kancelarii jawnej 11 Wojskowego Oddziału Gospodarczego ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz z dopiskiem Główny Księgowy – Szef Finansów. Godz. pracy kancelarii 07.30 – 09.00 i 12.30 – 15.15 w dni robocze od poniedziałku do piątku, a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 7. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 8. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 9. W przypadku składania wadium w formie gwarancji lub poręczenia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zaleca się wymienienie wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 10. Oferta, która przed upływem terminu składania ofert nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie odrzucona z postępowania w trybie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy. 11. Zwrotu wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy: a) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zmawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. W przypadku, gdy wadium zostało wpłacone w formie pieniężnej zostanie ono zwrócone Wykonawcy na rachunek bankowy, z którego dokonano wpłaty. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, w okolicznościach o których mowa w pkt. 11 ppkt a), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, z jej treści nie może wynikać konieczność przekazywania żądania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego. Niedopuszczalny jest również zapis żądający potwierdzenia przez notariusza lub bank, że podpisy na żądaniu zapłaty zostały złożone przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego oraz żadne inne ograniczenia. 15. W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi ona być bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. 16. Zabezpieczenie wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu bezwarunkową wypłatę tego zabezpieczenia. 17. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 18. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 19. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno być umieszczone w zamkniętej, nieprzeźroczystej kopercie. Kopertę należy zaadresować oraz opisać według poniższego wzoru: Nazwa i adres Wykonawcy 11 WOG – Główny Księgowy – Szef Finansów ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz Kancelaria Jawna WADIUM SPRAWA NR 39/ZP/D/MED/2018. NIE OTWIERAĆ PRZED 16.10.2018 r. GODZ. 10.00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunek ten zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach