Przetargi.pl
Dostawa implantów stomatologicznych

SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 2 im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów ogłasza przetarg

  • Adres: 90-549 Łódź, ul. Żeromskiego 113
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6393452, 6393453, 6393458 , fax. 042 6393452
  • Data zamieszczenia: 2011-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 2 im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów
    ul. Żeromskiego 113 113
    90-549 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6393452, 6393453, 6393458, fax. 042 6393452
    REGON: 47120816400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk2.umed.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa implantów stomatologicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: dostawa implantów stomatologicznych (pakiet nr 1) oraz materiału stomatologicznego (pakiet nr 2), zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Oferowany przez Wykonawcę towar: - musi być dopuszczony do obrotu i do używania na rynek polski, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 nr 107 poz. 679). - musi spełniać warunki szczegółowo określone w Formularzu Cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Numer CPV dotyczący przedmiotu zamówienia: 33.13.20.00-4 - Implanty stomatologiczne, 33.14.18.00-8 - Wyroby stomatologiczne. 4. Zamawiający informuje, że nie przewiduje możliwości zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety. W ramach pakietów Zamawiający wymaga złożenia oferty pełnej. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, będzie zobowiązany do utworzenia w siedzibie Zamawiającego Banku implantów (dotyczy Pakietu nr 1) lub Banku materiału (dotyczy Pakietu nr 2) zgodnie z asortymentem określonym w załączniku nr 2 do SIWZ, na warunkach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 6 SIWZ). 8. Wymagany przez Zamawiającego termin płatności - minimum 30 dni, od dnia otrzymania faktury, po dostawie i zużyciu implantu lub materiału. 9. Wymagany przez Zamawiającego okres niezmienności cen przez cały okres obowiązywania umowy. W trakcie obowiązywania umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen brutto w przypadku udokumentowanej przez Wykonawcę zmiany stawki podatku VAT. Zmiana cen będzie każdorazowo uzgodniona między stronami w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 10. Zamawiający wymaga realizacji dostaw w terminie i ilościach każdorazowo wskazanych w zamówieniu przez Zamawiającego. Po wykonaniu zabiegu Zamawiający prześle do Wykonawcy kartę zużycia implantu lub materiału. Na podstawie tej karty oraz zamówienia zostanie wystawiona faktura VAT. 11. Zamawiający wymaga pełnej wymienialności aż do ostatniego implantu lub opakowania materiału oraz dostawy uzupełnień w ciągu 48 h w dni robocze od dnia złożenia zamówienia. 12. Zamówienia mogą być składane w formie telefonicznej, faksem, drogą elektroniczną oraz w formie pisemnej. 13. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia nieodpłatnego udostępnienia i używania instrumentarium do oferowanych implantów (dotyczy Pakietu nr 1). 14. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby dostarczone Zamawiającemu instrumentarium uzupełniać na bieżąco (np. stępione, złamane wiertła) i serwisować (dotyczy Pakietu nr 1). 15. Zamawiający wymaga, aby dostarczany towar miał co najmniej roczny okres ważności od dnia dostawy do USK im. WAM. 16. W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących zwłoką w dostarczeniu zamówionej partii towaru, Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo informować faksem Zamawiającego o niedostarczeniu zamówionego towaru przed terminem realizacji zamówienia pod nr faksu: 042 636 80 14. 17. W okresie obowiązywania umowy dodatkowe rabaty oraz promocje producenckie skutkujące obniżeniem cen towarów, stanowiących przedmiot umowy, w odniesieniu do cen zaproponowanych w ofercie przetargowej będą honorowane przez Wykonawcę. 18. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Ocena spełnienia ww. warunków nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę potwierdzenia ich spełnienia zamieszczonego w Formularzu oferty (załącznik nr 1 SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331320004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym Postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk.umed.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach