Gmina Wałbrzych ogłasza przetarg
- Adres: 58-300 Wałbrzych, Pl. Magistracki 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 6655153, 6655154 , fax. 074 6655155
- Data zamieszczenia: 2014-03-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych
Pl. Magistracki 1 1
58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
tel. 074 6655153, 6655154, fax. 074 6655155
REGON: 00057959500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i wymiana stolarki okiennej w budynku przy ul. Sienkiewicza 9 w Wałbrzychu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana okien z parapetami oraz drzwi balkonowych w lokalu użytkowym Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu zlokalizowanym w budynkach Sienkiewicza 9 i Pl. Magistracki 9 oraz w mieszkaniach komunalnych w kamienicy przy ul. Sienkiewicza 8 w Wałbrzychu wraz z uprzątnięciem miejsca po robotach, wywozem i utylizacją materiałów po demontażu i rozbiórkach. Niniejsze Zadanie inwestycyjne obejmuje niżej wymieniony zakres robót: - demontaż istniejących okien i parapetów wewnętrznych, - demontaż istniejących drzwi, - dostawa i montaż okien z PCV i parapetów wewnętrznych, - demontaż istniejących parapetów zewnętrznych, - dostawa i montaż parapetów zewnętrznych, - uzupełnienie ubytków - w ościeżach okiennych i płaszczyznach ścian - powstałych na skutek usunięcia starych okien i drzwi, parapetów po hakach, kotwach, itd., - obróbki wewnętrznych ościeży okiennych, tynkowania i malowania, - czyszczenie i malowanie krat w oknach, - uprzątnięcie miejsca po robotach, wywozu z utylizacją materiałów po demontażu i rozbiórkach. Niniejsze zadanie podzielone zostało na następujące etapy: - etap 1 - realizowany na parterze lokalu użytkowego (7 szt. okien), - etap 2 - realizowany w pozostałych częściach lokalu użytkowego (13 szt. okien), - etap 3 - realizowany w mieszkaniach komunalnych (26 szt. okien). Szczegółowy opis robót budowlanych według dokumentacji projektowej. UWAGA: Projekt dotyczy całej elewacji - realizujemy z niego jedynie wymianę okien w lokalach miasta (użytkowym i mieszkaniach komunalnych), wzór okien został zatwierdzony przez konserwatora zabytków; okna od strony Pl. Magistrackiego oraz ul. Sienkiewicza muszą mieć identyczny wzór zdobień (jak na załączonych do dokumentacji technicznej fotografiach). UWAGA: W Projekcie współczynnik przenikalności ciepła okien zostały określony jako U=1,8W/(m2K). Zamawiający wymaga jednak, aby dostarczane i wymieniane w ramach przedmiotowego zadania okna charakteryzowały się współczynnikiem U=1,1W/(m2K). Dlatego też podczas wyceny proszę przyjąć wartość U=1,1W/(m2K). Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w załączonym projekcie umowy. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z zakresem robót budowlanych i dokumentacją projektową oraz wymaganiami przedstawionymi w projekcie umowy, zaleca się także, aby dokonał wizji lokalnej terenu budowy przed złożeniem oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211328
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty na zadanie zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 2 000,00 zł najpóźniej do 08.04.14 r. do godz. 10.00.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/sienk9okna.zip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana stolarki okiennej na zasobach SM CUPRUM w Polkowicach - osiedle Hubala w Polkowicach w ramach zadania budżetowego pn. Program poszanowania energii
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Rynek 42, 45-46 w Polkowicach w ramach zadania budżetowego pn. Program poszanowania energii
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana stolarki okiennej na zasobach PTBS Sp. z o.o. w Polkowicach w ramach zadania budżetowego pn. Program poszanowania energii
Dodano: 2016-06-29 - Wymiana stolarki okiennej na zasobach SM CUPRUM w Polkowicach - osiedle Gwarków w ramach zadania budżetowego pn. Program poszanowania energii
Dodano: 2016-06-10 - Wymiana stolarki okiennej na zasobach PTBS Sp. z o.o. w Polkowicach w ramach zadania budżetowego pn. Program poszanowania energii
Dodano: 2016-06-06 - Wymiana stolarki okiennej na zasobach SM CUPRUM w Polkowicach - osiedle Sienkiewicza w ramach zadania budżetowego pn. Program poszanowania energii
Dodano: 2016-06-02 - Wymiana stolarki budowlanej na stolarkę drewnianą w lokalach gminnych zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego - ZZK - WP/3400/33/16
Dodano: 2016-04-01 - Wymiana stolarki okiennej w zasobach zarządzanych przez PTBS Sp. z .o.o. w Polkowicach zadanie nr VII w ramach Programu poszanowania energii
Dodano: 2015-10-05 - Wymiana stolarki okiennej w zasobach SM CUPRUM w Polkowicach zadanie nr VIII w ramach Programu poszanowania energii.
Dodano: 2015-09-15 - Wymiana stolarki okiennej w zasobach PTBS Sp. z o.o. w Polkowicach przy ul. Kasztanowej 7 zadanie nr VI w ramach Programu poszanowania energii
Dodano: 2015-08-21