Przetargi.pl
Dostawa i wymiana kompletnych pól przedziału drabinowego szybu „Jan III” – Pompownia „Dębieńsko”

Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-914 Bytom, Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48323513364 , fax. +48323513369
  • Data zamieszczenia: 2017-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
    Strzelców Bytomskich 207
    41-914 Bytom, woj. śląskie
    tel. +48323513364, fax. +48323513369
    REGON: 276902504
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednosobowa spółka skarbu państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wymiana kompletnych pól przedziału drabinowego szybu „Jan III” – Pompownia „Dębieńsko”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1. Dostawę i wymianę 10 szt. kompletnych pól przedziału drabinowego ( na długości 10 drabin) wykonanych z elementów kompozytowych np. Vinyloestrowych (dźwigary z dźwigarkami poprzecznymi, poszycia pomostów spoczynkowych, drabiny, przepierzenia przedziału drabinowego). Materiał na kompletne pola oraz ich wykonanie, a także wszelkie elementy mocujące wraz z podkładkami dostarcza Wykonawca. Jedno kompletne pole stanowi wszystkie elementy przedziału drabinowego na długości jednej drabiny wraz z pomostem wsporczym drabiny i dźwigarem pośrednim oraz przepierzeniem (siatkami przedziału drabinowego) na długości drabiny. 2. Dostawę wszystkich niezbędnych materiałów, elementów, części, narzędzi, oprzyrządowania i sprzętu niezbędnych do realizacji zamówienia w zakresie Wykonawcy. 3. Zakres robót dla Wykonawcy będzie obejmował: 1. Opracowanie technologii wymiany kompletnych pól przedziału drabinowego szybu Jan III zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Opracowanie dokumentacji technicznej nowego przedziału drabinowego wraz z instrukcją eksploatacji. 3. Wykonanie z materiałów Wykonawcy wszystkich elementów na podstawie wizji lokalnej, zgodnie z dokumentacją górniczego wyciągu szybowego przepisami górniczymi, Polskimi Normami oraz uzgodnieniami z Zamawiającym, 4. Dostawa niezbędnej ilości nowych z 2017r, nieużywanych elementów przedziału drabinowego (np. z kompozytu Vinyloestrowego) w celu realizacji przedmiotowego zadania, 5. Załadunek i rozładunek wszystkich materiałów, sprzętu i narzędzi do wykonania zadania, 6. Transport poziomy na powierzchni oraz w szybie Jan III wszystkich materiałów, sprzętu i narzędzi do wykonania zadania, 7. Wymiana elementów zbrojenia, określonych w zakresie rzeczowym robót, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, 8. Regulacja wymienionych elementów przedziału drabinowego po zakończeniu robót 9. Wszelkie zmiany w wyposażeniu, konstrukcji oraz zastosowanych materiałach zbrojenia szybowego w stosunku do stanu ujętego w dokumentacji technicznej muszą być uzgodnione z Zamawiającym i wymagają wprowadzenia do dokumentacji górniczego wyciągu szybowego w obowiązującym trybie oraz na koszt i staraniem Wykonawcy. 10. Złom pozyskany w trakcie wymiany dźwigarów i prowadników należy składować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Stanowi on własność Zamawiającego. 11. Każdorazowo przed przystąpieniem przez Wykonawcę do realizacji robót oraz po ich zakończeniu, należy dokonać przekazania (udostępnienia szybu) górniczego wyciągu szybowego użytkownikowi. Zakres prac obejmuje wszystkie działania, czynności, dostawy opisane w przedmiocie zamówienia, wynikające z wiedzy technicznej w tym zakresie, wizji lokalnej, przepisów i obowiązujących norm. 4
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44211200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości : 17 000,00 zł ( słownie :siedemnaście tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 - 22 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1,2 i 4 ustawy Pzp. - załącznik nr 1 do druku „OFERTA”. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia jak powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie w jakim powołują się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu składa także Oświadczenie dotyczące każdego z tych podmiotów udostępniającego swoje zasoby o braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13 - 22 i ust. 5 pkt. 1,2 i 4 ustawy Pzp. - załącznik nr 1a do druku „OFERTA” 4. Formularz cenowy – załącznik nr 2 do druku „OFERTA”. 5. W związku z zastosowaniem aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu Wykonawca przystępujący do aukcji zobowiązany jest złożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do druku „OFERTA”. 6. Zamawiający żąda od Wykonawców oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ : 1. Zobowiązanie Wykonawcy z tytułu udzielonej gwarancji zgodnie z pkt. II ppkt 1 załącznika nr 2 do SIWZ złożone w druku „OFERTA –stanowiące załącznik nr 1 do druku SIWZ 2. Kopia certyfikatów zgodnie z pkt. II ppkt 2 załącznika nr 2 do SIWZ 3. Oświadczenie Wykonawcy zgodnie z pkt. II ppkt 3 załącznika nr 2 do SIWZ 4. Dokument zgodnie z pkt. II ppkt 4 załącznika nr 2 do SIWZ ( Załącznik nr 4 druku „OFERTA”.) 5. Oświadczenie Wykonawcy zgodnie z pkt. II ppkt 5 załącznika nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 5 druku „OFERTA”.) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. kwoty, jakie zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 1 – wzór dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną