Przetargi.pl
Dostawa i wymiana grzejników oraz drzwi przeciwpożarowych i hydrantów wewnętrznych do budynku Urzędu Gminy w Turawie

Gmina Turawa ogłasza przetarg

  • Adres: 46-045 Turawa, ul. Opolska 39c
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4212012 , fax. 077 4212073
  • Data zamieszczenia: 2013-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Turawa
    ul. Opolska 39c 39c
    46-045 Turawa, woj. opolskie
    tel. 077 4212012, fax. 077 4212073
    REGON: 00055213600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.turawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wymiana grzejników oraz drzwi przeciwpożarowych i hydrantów wewnętrznych do budynku Urzędu Gminy w Turawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i wymiana grzejników oraz drzwi przeciwpożarowych i hydrantów wewnętrznych do budynku Urzędu Gminy w Turawie. 2. Zamówienie podzielone zostało podzielone na 2 części i na każdą z części można złożyć oddzielną ofertę. 1) I część zmówienia - dostawa i wymiana grzejników stalowych centralnego ogrzewania: a) Grzejniki płytowe z termostatami i zaworami odcinającymi - 12 szt. w 10 - ciu pomieszczeniach biurowych; b) Powierzchnie boczne grzejników z obudowanymi osłonami, a powierzchnia górna z osłoną typu grill. c) Wielkość oraz moc cieplną grzejników należy dostosować do kubatury wewnętrznej danego pomieszczenia; d) Wymiary pomieszczeń [m] [dł. x szer. x wys.] i. 2 szt. - Ochrona Środowiska - 5 x 4,2 x 3 ii. 1 szt. - Rolnictwo - 5 x 3 x 3 iii. 1 szt. - Podatki - 4,5 x 4 x 3 iv. 1 szt. - Kasa - 4,5 x 3 x 3 v. 1 szt. - Księgowość - 4,5 x 4,5 x 3 vi. 1 szt. - V-ce wójt - 4,5 x 3 x 3 vii. 2 szt. - Ewidencja ludności - 4,5 x 4,2 x 3 viii. 1 szt. - USC - 5,7 x 3,5 x 3,3 ix. 1 szt. - GOPS - 4,2 x 3 x3,3 x. 1 szt. - Informatyk - 4 x 2,8 x 3,3 2) II część zamówienia - ochrona przeciwpożarowa: a) Dostawa i wymiana drzwi przeciw pożarowych oddzielających piwnice od parteru budynku; i. Drzwi o klasie odporności ogniowej co najmniej El 30 - 3 szt. ii. Pomiar orientacyjny otworu drzwiowego [m]: Urząd - 0,9 x 2 Klub - 0,9 x 2 Ośrodek Zdrowia - 1,18 x 2 (dwuskrzydłowe - wymiar jednego skrzydła 0,9) b) Dostawa i rozmieszczenie ruchomych barierek zabezpieczających schody prowadzące z poziomu piwnic na kondygnację parteru w sposób uniemożliwiający omyłkowe zejście ludzi do piwnic w przypadku ewakuacji - 2 szt. c) Dostawa i zawieszenie hydrantów wewnętrznych natynkowych o średnicy 25 mm z wężami półsztywnymi o długości 30m - 3 szt. UWAGA! Część II zamówienia musi być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r. Nr 109 poz. 719) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać i ich usytuowanie (dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.) W celu prawidłowego obliczenia wartości przedmiotu zamówienia wymaga się od Wykonawcy sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 446211110
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.turawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną