Przetargi.pl
Dostawa i wymiana ciepłomierzy lokalowych w ilości 824 szt., dostawa i wymiana wodomierzy lokalowych w ilości 1062 szt.

Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Administrator" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, Waryńskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 384 65 08 , fax. 48 362 73 02
  • Data zamieszczenia: 0000-00-00
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Administrator" Sp. z o.o.
    Waryńskiego 16 A
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 384 65 08, fax. 48 362 73 02
    REGON: 67070447500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rtbs.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Towarzystwo Budownictwa Społecznego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wymiana ciepłomierzy lokalowych w ilości 824 szt., dostawa i wymiana wodomierzy lokalowych w ilości 1062 szt.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana kompletnych zestawów ciepłomierzy lokalowych w ilości 824 szt., dostawa i wymiana wodomierzy lokalowych w ilości 1062 szt. w budynkach stanowiących własność RTBS ,,Administrator” Sp. z o.o. w Radomiu. 2. Wymagania dotyczące ciepłomierzy: 2.1. ciepłomierz impulsowy kompaktowy Dn 15 mm, Qn 0,6 m³/h o niskim progu rozruchu; 2.2. korpus mosiężny z czytelnym wyświetlaczem ciekłokrystalicznym; 2.3. czujniki temperatury nie mniej niż PT 500 montowane w zaworze, zakres temp. 0-105ºC; 2.4. pozycja montażu – pion i poziom na powrocie instalacji co; 2.5. odporny na pole magnetyczne; 2.6. zasilanie – bateria o żywotności 10 lat + rezerwa; 2.7. legalizacja GUM z 2019 r., możliwość ponownej legalizacji po 5 latach; 2.8. Deklaracja zgodności MID, precyzyjny pomiar wg normy PN-EN 1434 przechowywanie danych 24 miesiące; 2.9. ciepłomierze fabrycznie nowe nieregenerowane, nieużywane. 3. Wymagania dotyczące wodomierzy: 3.1. wodomierze zimnej wody klasa min R-100, dla wody ciepłej min R-50, Dn 15 mm, Q3 max 1,6 m³/h; 3.2. temperatura robocza dla wody zimnej 30ºC, dla wody ciepłej 90ºC; 3.3. pozycja montażu – pion i poziom, niski próg rozruchu (2,5 l/h); 3.4. odporny na ściskanie, korpus mosiężny, możliwość zamontowania modułu radiowego; 3.5. łożyskowanie pozwalające osiągnięcie dużych resursów; 3.6. legalizacja GUM z 2019 r., możliwość ponownej legalizacji po 5 latach; 3.7. wodomierz winien posiadać Deklarację zgodności MID, zgodny z normą PN-EN 14154 i PN-ISO4064-1; 3.8. wodomierze fabrycznie nowe nieregenerowane, nieużywane. 4. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 4.1. sprawdzenie szczelności i poprawności działania wodomierza i ciepłomierza po wymianie; 4.2. sporządzenie dokumentacji (protokołu) po wymianie z potwierdzeniem użytkownika lokalu (w przypadku nieobecności użytkownika, z potwierdzeniem przedstawiciela Zamawiającego). 5. Wymagania dotyczące gwarancji: 5.1. Wykonawca udziela gwarancji jakości na każde dostarczone urządzenie pomiarowe (ciepłomierze, wodomierze) oraz wszelkie wykonane prace, na okres 5 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia; 5.2. okres rękojmi za wady biegnie równolegle z okresem udzielonej gwarancji; 5.3. wszelkie niezbędne atesty i świadectwa oraz karty i warunki gwarancji przekazane będą wraz z protokołami odbioru końcowego; 5.4. okresy gwarancji udzielane przez podwykonawców muszą odpowiadać okresowi udzielonemu przez Wykonawcę. 6. Realizacja prac winna być prowadzona w sposób minimalizujący utrudnienia i niedogodności dla mieszkańców oraz służb administracyjnych. 7. Zamawiający informuje, że wszystkie urządzenia pomiarowe (ciepłomierze, wodomierze) znajdują się w szachtach usytuowanych na klatkach schodowych budynków mieszkalnych określonych w załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ. 8. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, na którym będą prowadzone prace oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizja lokalna zostanie dokonana na koszt własny Wykonawcy (wizja lokalna nie jest obowiązkowa). 9. Zamawiający zastrzega, aby Wykonawca na etapie ubiegania się o udzielenie zamówienia, jak również w jego realizacji, nie zatrudniał pracowników Zamawiającego i nie współpracował z nimi w sposób, w którym zachodziłoby podejrzenie o naruszenie ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2018 r. poz. 419 i 1637)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych zero groszy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga odrębnego potwierdzenia spełniania przedmiotowego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Potwierdzenie wpłaty wadium w przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu (w formie oryginału bądź kserokopii przelewu) lub w przypadku wadium wnoszonego w formie bezgotówkowej – dokument wystawiony na rzecz Zamawiającego (w formie oryginału) 2. Wypełniony druk oferty wg załącznika nr 3 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdz. XVII ust. 4 w niniejszej SIWZ (jeżeli dotyczy). 4. Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w Rozdz. XI ust. 2 pkt 2.3. SIWZ (o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów) wg załącznika nr 6 do SIWZ 5. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), Wykonawca składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r., poz. 369). Wzór oświadczenia określony jest w załącznikach nr 4 i 5 do SIWZ. 6. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: Zamawiający informację, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert) zamieści na swojej stronie internetowej niezwłocznie po otwarciu ofert. Obowiązek złożenia odpowiedniego oświadczenia w wymaganym terminie w pełni obciąża Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach