Przetargi.pl
Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 72600 Świnoujście, ul. Wyspiańskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3212280; 3212156; 3212631 , fax. 91 321 05 08
  • Data zamieszczenia: 2018-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Wyspiańskiego 35C
    72600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3212280; 3212156; 3212631, fax. 91 321 05 08
    REGON: 81050658600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgm.swinoujscie.pl/przetargi.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: a) Dostawa i instalacja Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI), wspierającego pracę Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu (ZGM) dla 35 użytkowników obejmującym następujące zakresy funkcjonalne: • Baza Klientów • FK System Finansowo-Księgowy • Środki Trwałe • Kadry i Płace • Windykacja • Rozliczenia Mediów • Administrowanie majątkiem • Obieg dokumentów • Sprzedaż w tym Czynsze • Polityka czynszowa • Inwestycje i remonty • Baza e-dokumentów • Portal klienta • Analizy BI b) Dostarczenie, montaż, instalacja i konfiguracja w siedzibie Zamawiającego serwera wraz z systemem operacyjnym oraz dostarczenie niezbędnych bezterminowych licencji. c) Dostarczenie, instalacja i konfiguracja w siedzibie Zamawiającego serwera bazy danych oraz dostarczenie niezbędnych bezterminowych licencji. d) Udzielenie bezterminowej licencji na ZSI dla 35 użytkowników. e) Wykonanie przez Wykonawcę, migracji danych z aktualnie posiadanych przez Zamawiającego źródeł danych. f) Dostosowanie, poprzez parametryzację lub/i modyfikację, ZSI do potrzeb Zamawiającego. g) Przeprowadzenie szkoleń w zakresie obsługi systemu odpowiednio dla Administratora systemu oraz Użytkowników systemu. Jakość szkolenia będzie oceniania na podstawie ankiety wskazanej przez zamawiającego. h) Dostawa instrukcji użytkownika i administratora w wersji elektronicznej i papierowej w języku polskim. Instrukcja użytkownika w wersji papierowej powinna być dostarczona minimum w 3 egzemplarzach, natomiast instrukcja administratora minimum w jednym egzemplarzu. Instrukcja Użytkownika musi zawierać cały zakres funkcjonalności ZSI oraz umożliwiać Użytkownikowi samodzielną naukę korzystania z Systemu. Instrukcje mają być dostosowane do wersji dostarczonej Zamawiającemu z uwzględnieniem przeprowadzonych modyfikacji. i) Serwis gwarancyjny dotyczący wymaganej funkcjonalności. j) Bezterminową dzierżawę od Wykonawcy serwera internetowego opłacanego w ramach świadczenia usług serwisowych, na którym zostanie umieszczony portal klienta przygotowany dla Zamawiającego. k) Serwis gwarancyjny serwera obejmujący 36 miesięcy od daty zakupu serwera (podpisania protokołu odbioru serwera bez zastrzeżeń). l) Świadczenia wsparcia serwisowego od daty przekazania do użytku każdego z wdrożonych modułów ZSI do daty odbioru końcowego systemu. m) Świadczenie rozszerzonych usług serwisowych od daty odbioru końcowego systemu przez okres 10 miesięcy. n) Świadczenie usług serwisowych dla wdrożonego systemu świadczonych od daty zakończenia świadczenia rozszerzonych usług serwisowych przez 60 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 12.000 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców) oraz firmy podwykonawców (jeżeli są znane); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.7)w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz (tzn. w formie gwarancji lub poręczenia), wówczas wraz z ofertą należy złożyć oryginał dokumentu wadialnego – w osobnej wewnętrznej kopercie, natomiast kserokopie dokumentu wadialnego poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem – należy dołączyć do oferty. 8)formularz do oceny według kryterium oceny ofert – parametry dodatkowo punktowane (Załącznik nr 9 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach