Przetargi.pl
Dostawa i wdrożenie systemu do obsługi żywienia wraz z integracją z posiadamym systemem Infomedica/AMS firmy Asseco Poland S.A. DZP/38/2016.

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Konarskiego 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7794031 w. 477 , fax. 22 7794031 w. 477
  • Data zamieszczenia: 2016-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
    ul. Konarskiego 13 13
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 22 7794031 w. 477, fax. 22 7794031 w. 477
    REGON: 00029015600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wdrożenie systemu do obsługi żywienia wraz z integracją z posiadamym systemem Infomedica/AMS firmy Asseco Poland S.A. DZP/38/2016.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i wdrożenie systemu do obsługi żywienia wraz z integracją z posiadanym systemem Infomedica/AMMS firmy Asseco Poland S.A. 2. Zamówienie obejmuje następujący zakres: Zakres prac objętych umową: 1. Dostarczenie oprogramowania. 2. Konfiguracja, instalacja i paramteryzajca oprogramowania. 4. Dostosowanie oprogramowania i środowiska do potrzeb i warunków pracy użytkownika. 5. Integracja z posiadanym systemem Infomedica/AMMS firmy Asseco ( w zakresie wymiany danych między innymi księgowych). 6. Wdrożenie całości. 7. Szkolenie użytkowników. 8. Usługa wsparcia technicznego, aktualizacji i opieka serwisowa nad oprogramowaniem przez okres 12 miesięcy Płatność Płatność nastąpić może jedynie po zakończeniu realizacji całej umowy - czyli po dostawie, instalacji, integracji i wdrożeniu sytemu oraz przeprowadzeniu szkoleń. Gwarancja 12 miesięcy w zakresie systemu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 7do siwz tj. tabeli wymagań technicznych. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ Termin realizacji umowy - do 30 dni od daty zawarcia umowy (parametr oceniany) Jako realizację przedmiotu umowy należy rozumieć dostarczenie, konfigurację, integrację, wdrożenie oraz szkolenie użytkowników programu. Termin realizacji umowy - do 30 dni od daty zawarcia umowy (parametr oceniany) Jako realizację przedmiotu umowy należy rozumieć dostarczenie, konfigurację, integrację, wdrożenie oraz szkolenie użytkowników programu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji umowy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach