Przetargi.pl
Dostawa i wdrożenie Systemu do kontroli biletów wraz z urządzeniami peryferyjnymi tj. 25 szt. terminali kontrolerskich.

Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 71-241 Szczecin, Klonowica 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego
    Klonowica 5
    71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    REGON: 321165698
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zditm.szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wdrożenie Systemu do kontroli biletów wraz z urządzeniami peryferyjnymi tj. 25 szt. terminali kontrolerskich.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa i wdrożenie Systemu do kontroli biletów wraz z urządzeniami peryferyjnymi tj. 25 szt. terminali kontrolerskich
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 6600,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy sześćset i 00/100).Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedną usługę.Za jedną usługę zamawiający uzna:1) realizowanie dostawy minimum 10 sztuk czytników kontrolerskich wraz z kompleksowym wdrożeniem systemu biletowegolub2) realizowanie dostawy minimum 10 sztuk czytników kontrolerskich z integracją z istniejącym systemem biletowym.W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.W przypadku, gdy wartość usług wykazanych przez wykonawcę wyrażona będziew walucie obcej, zamawiający przeliczy tę wartość na walutę polską w oparciu o średni kurs walut NBP, dla danej waluty, z daty wszczęcia postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach