SP ZOZ Ośrodek Zdrowia w Prusicach ogłasza przetarg
- Adres: 55100 Prusice, ul. Żmigrodzka
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 312 62 91 , fax. 71 312 51 66
- Data zamieszczenia: 2017-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Ośrodek Zdrowia w Prusicach
ul. Żmigrodzka 22
55100 Prusice, woj. dolnośląskie
tel. 71 312 62 91, fax. 71 312 51 66
REGON: 93025840200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prusice.pl zakładka zamówienia publiczne gminnych jednostek organizacyjnych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i wdrożenie sprzętu komputerowego, holtera EKG oraz systemu w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ośrodek Zdrowia w Prusicach w ramach projektu „Wdrożenie i rozwój usług elektronicznych w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ośrodku Zdrowia w Prusicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie sprzętu komputerowego, holtera EKG oraz systemu w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ośrodek Zdrowia w Prusicach w ramach projektu pn. „Wdrożenie i rozwój usług elektronicznych w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ośrodku Zdrowia w Prusicach” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. 2. Zamówienie dotyczy dostawy i wdrożenia: 1) systemu do zarządzania przychodnią (licencja) wraz z e-usługami, 2) Holtera EKG, 3) Serwera z systemem operacyjnym i rozdzielaczem sieciowym, 4) Komputerów stacjonarnych Typu All in One z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym, 5) Komputerów przenośnych z systemami operacyjnymi i rozdzielaczem sieciowym, 6) Urządzenia wielofunkcyjnego, 7) Urządzenia wielofunkcyjnego kolorowego, zwanych także sprzętem. 3. Szczegółowy opis i ilość przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku A do SIWZ, na który składa się część 1 i 2. 4. Wykonawca dostarczy i wdroży przedmiot zamówienia, o którym mowa w w/w pkt 2 pozycji 1-7 w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ośrodek Zdrowia w Prusicach ul. Żmigrodzka 22 w miejscu wskazanym przez Kierownika Zamawiającego lub upoważnioną przez niego osobę. 5. Zamawiający bezwzględnie wymaga, by dostarczone sprzęt w każdej części był nowy (tzn. by nie był używany, nie pochodził z ekspozycji i nie dokonywano na nim prezentacji oraz wolne od obciążeń prawami osób trzecich). Rok produkcji nie wcześniejszy niż 2015r. 6. Wraz z dostawą sprzętu należy dostarczyć dokumenty poświadczające daty produkcji. 7. W wypadku powzięcia wątpliwości, co do zgodności oferowanego sprzętu z przedmiotem zamówienia, w szczególności w zakresie legalności oprogramowania, Zamawiający jest uprawniony do zwrócenia się do producenta oferowanego sprzętu o potwierdzenie ich zgodności z umową (w tym także do przekazania producentowi niezbędnych danych umożliwiających weryfikację), oraz zlecenia producentowi oferowanego sprzętu, lub wskazanemu przez producenta podmiotowi, inspekcji urządzeń pod kątem ich zgodności z umową oraz ważności i zakresu uprawnień licencyjnych. 8. Oferowany sprzęt w dniu składania ofert nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. 9. Dostarczony sprzęt musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów, w tym być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2l sierpnia 2007 r, w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U. 2007 Nr 155, poz. 1089). W szczególności musi posiadać oznaczenie ,,CE” (Conformité Européenne), potwierdzające zgodność tego sprzętu komputerowego z przepisami rozporządzenia. Ocena zgodności i oznaczenie znakiem CE musi dotyczyć całego wyrobu, a nie tylko jego elementów składowych, 10. Zamawiający dopuszcza w charakterze kart technicznych, potwierdzone przez Wykonawcę, wydruki ze stron internetowych producenta lub autoryzowanego dystrybutora sprzętu komputerowego, zawierające wszystkie parametry sprzętu komputerowego wyszczególnione przez Zamawiającego. W przypadku zamieszczenia wydruków ze strony internetowej, Wykonawca poda adres strony, z której zostały pobrane wydruki. Należy bezwzględnie podać nazwę producenta i typ oferowanego sprzętu komputerowego umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację. 11. W arkuszu wyceny - stanowiącym część nr 2 załącznika nr A (który po wyborze Wykonawcy stanowił będzie załącznik nr 1 do umowy) Wykonawca powinien podać nazwę producenta i typ/model oferowanego sprzętu lub oprogramowania a także ich ceny jednostkowe. 12. Sprzęt dostarczony w ramach przedmiotu zamówienia musi spełniać, co najmniej jedną z następujących norm efektywności energetycznej, jeżeli tego rodzaju normy obowiązują: Energy Star, wspólnotowa etykieta energetyczna (klasa efektywności A) bądź innych norm krajowych lub równoważnych. 13. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany między innymi do: a) transportu, rozładunku oraz montażu, b) przekazania Zamawiającemu szczegółowych: instrukcji obsługi i konserwacji dla każdej właściwej jednostki dostarczonego sprzętu, dokumentów gwarancyjnych producenta w języku polskim, atestów i aprobat technicznych zainstalowanych aparatów, urządzeń, przewodów i kabli, 14. Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu zainstalowanego oprogramowania oraz za to, że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku ze wszelkiego oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem. 15. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu telefoniczne sprawdzenie konfiguracji sprzętowej serwera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela. 16. Ilekroć w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia podano konkretne wymiary oraz wagę sprzętu bez określenia możliwych różnic są one wartościami minimalnymi, dopuszcza się odchylenie w stosunku od wartości minimalnej +/- 5%, jednakże wyłącznie w odniesieniu do sprzętu, którego waga i wielkość nie ma znaczenia w odniesieniu do istniejącej infrastruktury technicznej u Zamawiającego lub szczególnych potrzeb Zamawiającego. 17. W okresie gwarancyjnym zapewniona zostanie naprawa lub wymiana sprzętu lub ich części, na części nowe i oryginalne, zgodnie z metodyką i zaleceniami producenta a także zapisami SIWZ. 18. Okres gwarancji rozpoczyna się od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 19. Serwis gwarancyjny świadczony będzie w miejscu dostawy sprzętu. 20. Wszędzie gdziekolwiek przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie, należy rozumieć, iż wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz „lub równoważny”. 21. W przypadku wystąpienia w specyfikacji technicznej zastrzeżonych nazw własnych oraz znaków towarowych producentów lub produktów, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP, dopuszcza się oferowanie produktów równoważnych do wymaganych przy pełnym zagwarantowaniu przez Wykonawcę spełnienia parametrów nie niższych niż opisanych poniżej oraz w specyfikacji technicznej oraz złożeniem przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających równoważność. 22. Wykonawca zobowiązany jest do takiego zaplanowania prac oraz takiego ich prowadzenia, by minimalizować uciążliwość prac poprzez wcześniejsze uzgadnianie z Zamawiającym terminów (dni, godzin) ich realizacji. 23. Warunki gwarancyjne zawarte w umowie mają pierwszeństwo przed ogólnymi warunkami gwarancji, chyba, że ogólne warunki gwarancji są korzystniejsze dla Zamawiającego. 24. Za wszelkie prace gwarancyjne wraz z dojazdem, delegacją itp. Wykonawca nie pobiera dodatkowych opłat. 25. Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli gwarancji. 26. Gwarancja obejmuje w szczególności: a) funkcjonowanie przedmiotu zamówienia zgodne z jego przeznaczeniem oraz zawartą umową, b) możliwość prowadzenia działalności zgodnie z bezwzględnie obowiązującymi w okresie gwarancji przepisami polskiego prawa, c) usunięcie błędów w przedmiocie zamówienia przez Wykonawcę. Za błędy uważa się funkcjonowanie przedmiotu zamówienia niezgodnie z dokumentacją postępowania lub przeznaczeniem lub w zakresie udokumentowanych funkcji działanie niezgodne z bezwzględnie obowiązującymi w okresie gwarancji przepisami polskiego prawa. 27. Gwarancja obejmuje czynności związane z badaniem poprawności zapisów w bazach danych, ich korygowanie lub konserwację. 28. Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia odstępuje od wymogu wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666 t.j.) na zasadach określonych w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. 29. Odbiór systemu, o którym mowa w punkcie III.2.1 SIWZ odbędzie się na podstawie testów akceptacyjnych – Plan Testów Akceptacyjnych Wykonawca przestawi przed podpisaniem umowy i stanowił będzie załącznik nr 5 do umowy. Zamawiający ma prawo do wniesienia uwag do scenariusza przedstawionego przez Wykonawcę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48810000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie określa się minimalnych standardów. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu.
Dodano: 2023-10-04 - Budowa jednolitego, elektronicznego systemu obsługi klientów RCS.Sp. z o.o. w Lubinie wraz z e-portalem i aplikacją mobilną
Dodano: 2020-06-08 - Dostawa Systemu zdalnej identyfikacji i inwentaryzacji wyposażenia do Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu w ramach projektu pn. „Rozwój dydaktyki w Centrum Symulacji Medycznej we Wrocławiu”.
Dodano: 2017-10-10