Przetargi.pl
Dostawa i wdrożenie platformy informatycznej umożliwiającej implementację procesów związanych z wdrażaniem Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (zwanej dalej Systemem). Przy podejściu zastosowanym przez zamawiającego wymagane jest, aby system był oparty na podejściu BPM (Business Process Management) i umożliwiał rozpoczęcie pracy nad implementacją procesów poprzez narysowanie w systemie diagramów procesów, które w dalszych fazach byłyby rozbudowywane o niezbędne zdarzenia oraz formularze

Województwo Pomorskie ogłasza przetarg

  • Adres: 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3261555 , fax. 58 3261556
  • Data zamieszczenia: 2016-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Pomorskie
    ul. Okopowa 21/27 21/27
    80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3261555, fax. 58 3261556
    REGON: 19167483600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wdrożenie platformy informatycznej umożliwiającej implementację procesów związanych z wdrażaniem Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (zwanej dalej Systemem). Przy podejściu zastosowanym przez zamawiającego wymagane jest, aby system był oparty na podejściu BPM (Business Process Management) i umożliwiał rozpoczęcie pracy nad implementacją procesów poprzez narysowanie w systemie diagramów procesów, które w dalszych fazach byłyby rozbudowywane o niezbędne zdarzenia oraz formularze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres przedmiotu zamówienia, jeśli są wymagane przez proponowane rozwiązanie, wchodzi oprogramowanie wraz licencjami. I. Licencje W zakres przedmiotu zamówienia, jeśli są wymagane przez proponowane rozwiązanie, wchodzi oprogramowanie wraz licencjami na: serwer platformy serwera portalu wielofunkcyjnego: 2 sztuki, licencje stanowiskowe umożliwiające użytkownikom wykorzystanie opisanej funkcjonalności serwera portalu wielofunkcyjnego: 100 sztuk. Dalej zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. II. Wdrożenie 1. Uruchomienie środowisk 1) Instalacja serwera aplikacji, 2) Przygotowanie systemów deweloperskich oraz produkcyjnych, 3) Konfiguracja systemów, 4) Konfiguracja do pracy z AD Zamawiającego, 5) Testy III. Wytworzenie procesów 1. Dwa procesy, 2. Przeprowadzenie analizy wymagań, 3. Implementacja na platformie, 4. Przeprowadzenie testów, Po zakończeniu prac wykonawcy procesy muszą zostać wdrożone na instancji produkcyjnej. Opis procesów został dołączony do wniosku. IV. Integracja systemu z wykorzystywanym w instytucji Generatorem Wniosków Aplikacyjnych (GWA). Integracja na poziomie bazy danych. Dane przechowywane w bazie GWA będą pobierane do procesów implementowanych przez Wykonawcę. V. Przeprowadzenie warsztatów w siedzibie Zamawiającego, warsztaty będą prowadzone w siedzibie Zamawiającego, w zakresie: 1. Administrowanie platformą 1) Wymiar 14 godzin zegarowych 2) Ilość osób 7 osób 3) Po warsztacie uczestnik musi posiadać umiejętność administrowania platformą. 2. Notacja - rysowanie diagramów 1) Wymiar 7 godzin zegarowych 2) Ilość osób 84 w podziale grupowym, 6 grup po 14 osób 3) Po warsztacie uczestnik musi znać notację procesów stosowaną na platformie oraz posiadać umiejętność implementowania (rysowania) diagramów na platformie. 3. Wytwarzanie procesów 1) Wymiar 35 godzin zegarowych 2) Ilość osób 12 3) W ramach warsztatów uczestnikom będzie przedstawiony sposób pracy na podstawie wytworzonych procesów. 4) Po warsztacie uczestnik musi być w posiadaniu wiedzy w zakresie: a) Notacji procesów, b) Przygotowanie specyfikacji wymagań dla procesu, c) Rysowanie diagramów, d) Przygotowywanie zdarzeń, e) Przygotowanie formularzy, f) Przygotowanie scenariuszy testowych, g) Wdrożenie, h) Uruchomienie na instancji produkcyjnej, VI. Gwarancja, wsparcie techniczne po wdrożeniu oraz prace rozwojowe 1. Gwarancja 24 miesiące 2. Rozszerzona gwarancja do 36 miesięcy premiowane dodatkowymi punktami w kryteriach wyboru. 3. Wsparcie 1) Gotowość 5 dni w tygodniu 2) W godzinach pracy Zamawiającego (8 godzin w dniu roboczym) 3) Od momentu podpisania protokołu odbioru 4) Czasy reakcji a) Czas liczony od momentu zgłoszenia b) Usunięcie awarii 8 godzin w dni robocze c) Usunięcie błędu 16 godzin w dni robocze d) Usunięcie usterki 40 godzin w dni robocze 5) Definicje a) Dzień roboczy - dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i godziny, w których realizowane jest wsparcie. b) Awaria - spowodowane błędem oprogramowania, wadą prac wdrożeniowych zakłócenie pracy Systemu, wykonywania wszystkich przewidzianych dokumentacją funkcji (np. serwis niedostępny). c) Błąd - nieprawidłowe działanie Systemu w zakresie kluczowych funkcjonalności niezgodne z dokumentacją, spowodowane błędem oprogramowania lub wadą prac wdrożeniowych. d) Usterka - działanie Systemu niezgodne z dokumentacją, niebędące Awarią ani Błędem. 4. Prace rozwojowe 1) Pula roboczo - godzin 100 na 12 miesięcy trwania gwarancji, 2) Niewykorzystane w danym roku godziny kumulują się w zakresie okresu gwarancji, jeżeli nie zostaną wykorzystane w dalszym okresie -wygasają, VII. Termin wykonania 1. 90 dni kalendarzowych od zawarcia umowy 2. Harmonogram prac - dostarcza Wykonawca i podlega akceptacji przez zamawiającego. Harmonogram Wykonawca dostarcza po zawarciu umowy, dostawa i akceptacja harmonogramu jest pierwszym działaniem Wykonawcy w ramach zamówienia. Propozycja harmonogramu winna zawierać (etapy, fazy, zadania, terminy realizacji, planowana liczba godzin zaangażowania pracowników Zamawiającego, VIII. Wymagania funkcji Systemu, które muszą być spełnione, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. IX. Wymagania pozafunkcjonalne, co do Systemu, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja, wsparcie techniczne po wdrożeniu oraz prace rozwojowe
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pomorskie.eu/Article/id,12.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach