Przetargi.pl
Dostawa i wdrożenie macierzy dyskowej, systemu do archiwizowania danych oraz dostawa wsparcia technicznego dla istniejącej macierzy do Sądu Apelacyjnego przy ul. Energetycznej nr 4 we Wrocławiu.

Sąd Apelacyjny we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-330 Wrocław, ul. Energetyczna 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7987777 , fax. 071 7987714
  • Data zamieszczenia: 2013-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
    ul. Energetyczna 4 4
    53-330 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7987777, fax. 071 7987714
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrocław.sa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wdrożenie macierzy dyskowej, systemu do archiwizowania danych oraz dostawa wsparcia technicznego dla istniejącej macierzy do Sądu Apelacyjnego przy ul. Energetycznej nr 4 we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa macierzy dyskowej (szt. 1) przeznaczonej do przechowywania zwirtualizowanych systemów serwerowych, z przeznaczeniem do zainstalowania w osobnej serwerowni. Zainstalowana macierz zwiększy bezpieczeństwo przechowywanych danych. 2. Dostawa systemu backupowego (szt. 1), który przeznaczony jest do objęcia nowej macierzy archiwizacją danych. 3. Dostawa wsparcia technicznego dla istniejącej macierzy (szt. 1), przedłużająca gwarancję obecnie posiadanego sprzętu o kolejne 12 miesięcy. 4. Ilekroć w niniejszej SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy jakościowe, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 5. Przez produkt równoważny rozumie się taki, który w sposób poprawny współpracuje z dedykowanymi programami (aplikacjami) Zamawiającego, a jego zastosowanie nie wymaga żadnych nakładów związanych z dostosowaniem programu (aplikacji) Zamawiającego lub produktu równoważnego oraz posiada wszelkie funkcjonalności zamawianego oprogramowania. 6. Na cały sprzęt objęty przedmiotem zamówienia Wykonawca udziela 36 miesięcznej gwarancji zgodnie z terminem wskazanym w projekcie umowy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru. Gwarancja powinna być świadczona w trybie 24 godziny x 7 dni, z 4 godzinnym czasem reakcji. 7. Zamawiający wymaga, aby serwis sprzętu i oprogramowania świadczony był przez organizację serwisową producenta, mającą swoją placówkę serwisową na terenie Polski i zatrudniającą co najmniej 20 inżynierów serwisu. 8. Urządzenia i ich wszystkie podzespoły muszą być dostarczone w stanie fabrycznie nowym, wolnym od wad technicznych, prawnych i formalnych zwłaszcza w zakresie licencji i uprawnień do aktualizacji oprogramowania systemowego wraz z zainstalowanym oprogramowaniem systemowym i wymaganymi licencjami poprzez autoryzowany kanał sprzedaży producenta na terenie Polski. 9. Z chwilą przejęcia instalacji przez użytkownika i w dniach z nim uzgodnionych, Wykonawca wydeleguje swoich wykwalifikowanych przedstawicieli, aby przeszkolić personel do obsługi zainstalowanych urządzeń. Przedstawiciel Wykonawcy przekaże także wszelkie potrzebne informacje niezbędne dla zapewnienia bezawaryjnej pracy i obsługi codziennej instalacji. 10. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30233141 - 1 30233000 - 1 11. Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa w świetle art. 6 ust. 2 ustawy: Jeżeli zamówienie obejmuje równocześnie dostawy oraz rozmieszczenie lub instalację dostarczonej rzeczy, lub innego dobra, do udzielenia takiego zamówienia stosuje się przepisy dotyczące dostaw. 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji przetargowej stanowiącej załączniki od 6 - do 8 SIWZ. 13. Warunki realizacji zamówienia są określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 14. Wymagane dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302331411
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.sa.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach