Przetargi.pl
Dostawa i uruchomienie wyposażenia elektronicznego w ramach realizacji zadania pn.: "Modernizacja obiektów Filharmonii Sudeckiej w Wałbrzychu".

Filharmonia Sudecka ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, Słowackiego
  • Województwo: brak
  • Telefon/fax: tel. 748 423 287, , fax. 748 423 289
  • Data zamieszczenia: 2018-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Filharmonia Sudecka
    Słowackiego 4
    58-300 Wałbrzych, woj. brak
    tel. 748 423 287, , fax. 748 423 289
    REGON: 00078675600000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i uruchomienie wyposażenia elektronicznego w ramach realizacji zadania pn.: "Modernizacja obiektów Filharmonii Sudeckiej w Wałbrzychu".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie wyposażenia elektronicznego, które Zamawiający zamierza pozyskać w ramach realizacji projektu pn. „Modernizacja obiektów Filharmonii Sudeckiej w Wałbrzychu”. 2. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 – OPZ - Opisie przedmiotu zamówienia – Specyfikacji technicznej. 3. Szczegóły dotyczące realizacji umowy znajdują się w Załączniku nr 5 do SIWZ – wzór umowy. 4. Miejsce dostawy: Filharmonia Sudecka w Wałbrzychu, ul. Słowackiego 4, 58-300 Wałbrzych, budynek biurowy – I piętro / magazyn tymczasowy. 5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z OPZ - Opisem przedmiotu zamówienia – Specyfikacją techniczną, projektem umowy, SIWZ, z wytycznymi realizacyjnymi oraz z innymi obowiązującymi przepisami i normami, jak również zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki i przepisami BHP. Zamawiający nabywa własność dostarczonego i uruchomionego WYPOSAŻNEIA ELEKTRONICZNEGO z chwilą bezwarunkowego lub warunkowego odbioru WYPOSAŻNENIA ELEKTRONICZNEGO wraz z protokołem potwierdzającym usunięcie wad i usterek. Z tą chwilą przechodzą również na Zamawiającego ryzyka związane z przypadkową utratą lub uszkodzeniem rzeczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30230000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną