Przetargi.pl
DOSTAWA I MONTAŻ ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DO KOMPLEKSOWEJ USŁUGI URZĘDU GMINY ORAZ WYMIANY DANYCH Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I MIESZKAŃCAMI GMINY KOŁBASKOWO

Gmina Kołbaskowo ogłasza przetarg

  • Adres: 72-001 Kołbaskowo, Kołbaskowo
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 913 119 521, , fax. 091 3119510 w. 22
  • Data zamieszczenia: 2020-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kołbaskowo
    Kołbaskowo 106
    72-001 Kołbaskowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 913 119 521, , fax. 091 3119510 w. 22
    REGON: 53619590981000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbaskowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA I MONTAŻ ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DO KOMPLEKSOWEJ USŁUGI URZĘDU GMINY ORAZ WYMIANY DANYCH Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I MIESZKAŃCAMI GMINY KOŁBASKOWO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa z wdrożeniem zintegrowanego systemu informatycznego do kompleksowej usługi urzędu gminy oraz wymiany danych z jednostkami organizacyjnymi i mieszkańcami gminy Kołbaskowo w trzech etapach. Przy czym etapy 1 i 2 muszą być zrealizowane w całości do dnia 30.06.2021 r., a etap 3 do 31.12.2021 r. Kody CPV: 48.00.00.00-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.51.70.00-5 Pakiety oprogramowania informatycznego 48.44.20.00-8 Pakiety oprogramowania do systemów finansowych 72.26.80.00-1 Usługi dostawy oprogramowania 72.26.50.00-0 Usługi konfiguracji oprogramowania 72.26.30.00-6 Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.20.00-9 Usługi rozbudowy oprogramowania 2. Wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania Gminą zakłada planowy rozwój systemów informatycznych Urzędu. W szczególności system umożliwić ma wykonywanie wszystkich przewidzianych przez prawo oraz dobre praktyki urzędowe czynności, pozwalając na odzwierciedlenie pełnego sposobu realizacji spraw w systemie. 3. Zintegrowany system informatyczny do zarzadzania Gminą będzie składał się z następujących aplikacji modułów i usług: Lp. Nazwa produktu/usługi* Wstępny podział wdrożenia poszczególnych modułów systemu na etapy** 1. podatek od nieruchomości, rolny i leśny osób fizycznych – wymiar I etap 2. podatek od nieruchomości, rolny i leśny osób fizycznych – księgowość I etap 3. podatek od nieruchomości, rolny i leśny osób prawnych - wymiar I etap 4. podatek od nieruchomości, rolny i leśny osób prawnych – księgowość I etap 5. podatek od środków transportowych I etap 6. Ewidencja dotycząca gospodarki odpadami I etap 7. Księgowości dotycząca gospodarki odpadami I etap 8. Ewidencja umów z tytułu dzierżaw i innych I etap 9. Księgowość analityczna dochodów niepodatkowych I etap 10. Fakturowanie I etap 11. Rejestracja wpłat i zwrotów dochodowych I etap 12. Funkcjonalność w zakresie płatności masowych I etap 13. Funkcjonalność w zakresie współpracy z systemem finansowo – księgowym I etap 14. Wydawanie zaświadczeń I etap 15. Ewidencja rozliczenia zwrotu podatku akcyzowego I etap 16. Współpraca z Rejestrem Mieszkańców I etap 17. Współpraca z ewidencją gruntów I etap 18. Współpraca z ewidencją pojazdów i kierowców I etap 19. Ewidencja zezwoleń na sprzedaż alkoholu I etap 20. System finansowo-księgowy I etap 21. Przelewy bankowe I etap 22. Ewidencja planu i analizy wykonania budżetu I etap 23. Projektowanie planu budżetowego I etap 24. Rejestr zamówień, umów, dokumentów I etap 25. Portal komunikacji elektronicznej jednostek organizacyjnych oraz urzędu I etap 26. Wnioski o środki budżetowe dla jednostek organizacyjnych I etap 27. System ewidencji kadr I etap 28. System naliczania płac I etap 29. Przelewy bankowe I etap 30. Portal informacji kadrowo – płacowej dla pracowników urzędu I etap 31. System zarządzania dokumentami II etap 32. System repozytorium dokumentów II etap 33. System raportowo – analityczny II etap 34. Przygotowanie formularzy na platformę ePUAP II etap 35. Portal klienta urzędu III etap 36. System powiadamiania klienta III etap 37. Biuro obsługi interesanta III etap W trakcie rozruchu i użytkowania systemu Zamawiający zastrzega sobie prawo do regulacji ilości użytkowników pracujących równolegle w systemie, a Wykonawca zapewni taką minimalną ilość licencji, która umożliwi płynność i ciągłość pracy systemu (bez tzw. „wąskich gardeł”). (Na dzień prowadzenia postępowania stan zatrudnienia pracowników administracyjno - biurowych w Urzędzie Gminy w Kołbaskowie wynosi 33 osoby. Zamawiającemu podlega 9 jednostek organizacyjnych.) *- Zamawiający dopuszcza stosowanie przez Wykonawcę innej nomenklatury nazewniczej pod warunkiem zrealizowania wszystkich założonych funkcjonalności wdrażanego oprogramowania stanowiącego niniejszy przedmiot zamówienia. **- Ostateczny podział wdrożenia poszczególnych modułów systemu na etapy zostanie określony w harmonogramie wdrożenia. 4. W ramach zamówienia wymaga się realizacji następujących zadań: 1) Dostawa i instalacja oprogramowania 2) Wdrożenie oprogramowania oraz szkolenie użytkowników systemu w ramach trzech następujących etapów czasowych:  ETAP 1 (2020/2021): backoffice (systemy dziedzinowe),  ETAP 2 (2021): zarządzanie dokumentami (elektroniczny obieg, portal analityczny),  ETAP 3 (2021): frontoffice (pakiet usług publicznych). Szczegółowe terminy wykonania poszczególnych etapów zostaną określone w harmonogramie wdrożenia, przy czym etapy 1 i 2 muszą być zrealizowane w całości w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.06.2021 r., etap 3 do 31.12.2021 r. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – wyłącznie przelewem na konto depozytowe Zamawiającego: 95 1240 3927 1111 0000 4099 1928. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – złożonych do urny znajdującej się w przedsionku przy głównym wejściu Urzędu Gminy Kołbaskowo, w terminie do 21.09.2020 r. do godz. 10:45. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby np. w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika. 5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia: 1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, 2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich właściwych miejscowo dla siedziby Zamawiającego. 6. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia z treści tych gwarancji/poręczeń musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 9, bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 7. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli nie wniesie on wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. 8. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9 ppkt 2. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14. Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 15. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 16. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty wraz z opisem zaoferowanego produktu zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 6) świadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 7) próbka – video prezentacja z działania „na żywo” oferowanego przez Wykonawcę systemu. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedną próbkę. Ww. próbkę należy złożyć w oryginale oraz w kopii na nośniku DVD –ROM lub na nośniku typu Pendrive.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach