Przetargi.pl
Dostawa i montaż zestawów monitoringu wizyjnego w pojazdach służbowych oraz dostawa kamer personalnych

Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 01-170 Warszawa, ul. Młynarska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 8511612 , fax. 22 6656044
  • Data zamieszczenia: 2018-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy
    ul. Młynarska 43/45
    01-170 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 8511612, fax. 22 6656044
    REGON: 1527142800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strazmiejska.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż zestawów monitoringu wizyjnego w pojazdach służbowych oraz dostawa kamer personalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych zestawów monitoringu wizyjnego w pojazdach służbowych oraz dostawa fabrycznie nowych kamer personalnych. Zadanie nr 1 obejmuje dostawę 9 kamer do podglądu luku przewozowego pojazdów, dostawę 9 rejestratorów mobilnych, dostawę 9 dysków SSD 256GB oraz dostawę 9 monitorów LCD/TFT. W zakres zamówienia wchodzi również montaż dostarczonego sprzętu w zestawy monitoringu wizyjnego (9 zestawów) i instalacja każdego zestawu w 9 pojazdach służbowych. W zakres zamówienia wchodzi również montaż dostarczonego sprzętu w zestawy monitoringu wizyjnego (9 zestawów) i instalacja każdego zestawu w 9 pojazdach służbowych. Zadanie nr 2 obejmuje dostawę 100 kompletów kamer personalnych wraz z uchwytami mocującymi je na elementach umundurowania strażnika, dostawę 6 kompletów stacji zgrywająco-ładujących, dostawę oprogramowania zarządzającego oraz w przypadku gdy oferowane kamery posiadać będą wymienne akumulatory dostawę 100 szt. akumulatorów zapasowych. Każdy komplet kamer personalnych musi zawierać kamerę personalną, zasilacz do ładowania 230 V, zasilacz do ładowania 12V (do zastosowania w pojeździe), przewód do połączenia kamery przez USB, akumulator/y w przypadku gdy jest on wymienny, dwuczęściowy uchwyt mocujący kamerę na elementach umundurowania strażnika oraz instrukcję obsługi w języku polskim. Każdy komplet zgrywająco-ładujący musi zawierać stację dokującą dla kamer personalnych umożliwiającą obsługę minimum 20 urządzeń, przewód zasilania sieciowego, przewód sygnałowy do zgrywania materiału filmowego na urządzenia archiwizujące, stację ładującą dodatkowe akumulatory oprogramowanie zarządzające (w języku polskim/angielskim) oraz instrukcję obsługi w języku polskim. Przedmiot zamówienia obejmuje również przeprowadzenie dwugodzinnego szkolenia dla 10 osób (pracowników zamawiającego) z zakresu obsługi dostarczonych urządzeń i oprogramowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1 i 2 zawiera odpowiednio załącznik nr 1.1 oraz 1.2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38651600-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca starający się o zamówienie jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: Zadanie nr 1 – 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych) Zadanie nr 2 – 3 500,00 zł (trzy tysiące pięćset złotych) Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli Wykonawca nie wniesie wadium lub jeżeli wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z sesji otwarcia ofert) ma obowiązek (samodzielnie bez wezwania), zgodnie z art. 24 ust. 11, przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA!!! Jeżeli Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informację już wraz z ofertą na odpowiednio wypełnionym i podpisanym wzorze, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Zasady składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę poza terytorium RP: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII pkt. 1 SIWZ. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VIII pkt 2 ppk. 2) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zasady składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazać spełnienie warunków określonych w ROZDZIALE VI SIWZ. 2) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego sam musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z art. 24 ust.1 pkt.12-23 oraz z art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy Pzp. 3) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej, w formularzu oferty pełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje. 5) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Inne dokumenty wymagane w postępowaniu, które należy załączyć do oferty, oprócz dokumentów wymienionych w Rozdziale VIII SIWZ. 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Rozdziale XV pkt.1 SIWZ oraz w formie określonej w Rozdziale XIV SIWZ ofertę o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 (oferta techniczna), 2 (formularz oferty) oraz 3 (formularz cenowy) do SIWZ. 2. Oświadczenia i dokumenty żądane na potwierdzenie zadeklarowanej przez Wykonawcę w ofercie klasy szczelności kamery oraz czasu pracy kamery. 1) Specyfikacja techniczna producenta sprzętu (kamer, rejestratorów, dysków, zestawów zgrywająco-ładujących, akumulatorów) lub inne dokumenty wydane przez podmioty zewnętrzne zawierające dane niezbędne do oceny ofert w kryteriach. 3. Pozostałe dokumenty, które należy załączyć do oferty: 1) Dokument potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę(-y) właściwie umocowaną(-e), jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty (np.: pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej), 2) W sytuacji złożenia oferty wspólnej do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo zgodnie z wymogami opisanymi w Rozdziale VIII pkt. 5 SIWZ. 3) Oświadczenie dotyczące podwykonawstwa – wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach