Przetargi.pl
„Dostawa i montaż zabudowy meblowej w obiekcie przy ul. Szkolnej 5” w ramach zadania budżetowego: 000-U54-134-100 Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku ul. Szkolna 5 w Jastrzębiu-Zdroju

Miejski Zarząd Nieruchomości ogłasza przetarg

  • Adres: 44330 Jastrzębie-Zdrój, ul. 1-go Maja
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 787 001 , fax. 324 762 952
  • Data zamieszczenia: 2018-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Nieruchomości
    ul. 1-go Maja 55
    44330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 324 787 001, fax. 324 762 952
    REGON: 27120497100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn.jastrzebie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa i montaż zabudowy meblowej w obiekcie przy ul. Szkolnej 5” w ramach zadania budżetowego: 000-U54-134-100 Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku ul. Szkolna 5 w Jastrzębiu-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia obiektu przy ul. Szkolnej 5 w Jastrzębiu-Zdroju. 1.1. Zakres prac polega na wykonaniu i montażu zabudowy meblowej w systemie tzw. „na wymiar”. Szczegółowy zakres ilościowy i jakościowy opisano w dokumentacji projektowej, która stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ Wykonawca po podpisaniu umowy, a przed wykonaniem zabudowy meblowej, jest zobowiązany do wykonania pomiarów zabudowy meblowej z natury. Nie dopuszcza się składania ofert na poszczególne pomieszczenia. Przedmiotem zamówienia jest jedno zadanie. Wyceny należy dokonać w rozbiciu na poszczególne pomieszczenia. Zamawiający dopuszcza rozliczanie częściowe, po wykonaniu następujących pomieszczeń: • Pomieszczenia nr 0.55, 0.56, 0.57 – rozliczenie częściowe nr 1 • Pomieszczenia nr 0.59, 0.60, 2.24 – rozliczenie częściowe nr 2 • Pomieszczenia nr 0.01, 1.24, 1.25 – rozliczenie końcowe. Lp. nazwa pomieszczenia nr pomieszczenia 1. pokój nauczycieli 0.01 2. pokój z-cy dyrektora 0.55 3. sekretariat 0.56 4. pokój dyrektora 0.57 5. szatnia 0.59 6. szatnia 0.60 7. pokój psychologa 1.24 8. pokój logopedy 1.25 9. pomieszczenie biurowe 2.24 1.2. Autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny powinien znajdować się na terenie Polski. 1.3. Pakiet serwisowy powinien być składnikiem dostarczonego sprzętu oraz ma być przypisany do niego bez konieczności późniejszego aktywowania, rejestrowania lub innych działań ze strony użytkownika. 1.4. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia bez kosztowej naprawy w ramach serwisu gwarancyjnego. (Uwaga! Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia wszystkich kosztów transportu towaru (z siedziby odbiorcy do siedziby Wykonawcy i z siedziby Wykonawcy do siedziby odbiorcy), które zostały uznane jako podlegające reklamacji. 1.5. Wykonawca zagwarantuje, że dostarczone sprzęty są wolne od wszelkich usterek materiałowych. W przypadku stwierdzenia wady uniemożliwiającej wykorzystanie dostarczonych sprzętów w okresie gwarancji, Wykonawca nieodpłatnie wymieni je na produkty wolne od wad. 1.6. Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy przed uszkodzeniami mechanicznymi w trakcie transportu. 1.7 . Wycena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 1.8. Dokumentacja jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego w miejscu jn.: http://www.mzn.jastrzebie.pl/index.php/zamowienia-publiczne/powyzej-30-000-euro/biezace 2. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP: - na etapie złożenia oferty – stosowne oświadczenie złożone przez Wykonawcę; - na etapie realizacji zadania - sposób dokumentowania określony został we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ; b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań określonych w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ; c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy (t.j. z dnia 12 01.2018 r. - Dz. U z 2018 r. ,poz. 108 z późn. zm.) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: prace stolarskie i montażowe4. W przedstawionej SIWZ wykazano materiały i technologie poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Wszystkie te wskazania należy rozumieć w ramach niniejszego postępowania, jak i w procesie realizacji wyłącznie jako przykładowe, obrazujące wymagany przez Zamawiającego standard wykonania. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne rozwiązania, tzw. „równoważne”, tj. o podobnych parametrach, nie gorszych od przedstawionych pozwalających na osiągnięcie przez Zamawiającego oczekiwanych zamierzeń będących, a wskazaniu temu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Opisu przedmiotu zamówienia dokonano poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, co oznacza, iż dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym, w odniesieni takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Warunki gwarancji i rękojmi 5.1. Wykonawca zobowiązany jest do wpisania do Formularza Ofertowego proponowanego przez siebie okresu gwarancji na dostarczony przedmiot umowy - w miesiącach. 5.1. Minimalny okres gwarancji wynosi: 12 miesięcy. 5.2. Okres rękojmi wynosi: 2 lata. 5.3. Okres gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty podpisania pozytywnego protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy, tj. po zrealizowaniu przedmiotu umowy w ramach poszczególnych części. 5.4. Gwarancja określa okres, w którym Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość zrealizowanego przedmiotu zamówienia. Rękojmia określa okres, w którym Wykonawca ponosi odpowiedzialność względem Zamawiającego za wady fizyczne przedmiotu umowy. UWAGA: Gwarancja stanowi 40% kryterium oceny ofert!!!
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39173000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). 2) Wadium może być wniesione zgodnie z art. 45 ustawy PZP, w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą. 3) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto bankowe w Banku Spółdzielczym w Jastrzębiu - Zdroju o numerze 08 8470 0001 2001 0029 6139 0003. 4) Wadium w pozostałych formach należy złożyć w formie oryginału w Dziale Logistyki MZN, pokój nr 1 do dnia 17.07.2018 r. do godz. 9 00 . 5) Zobowiązanie do zapłaty wadium wniesionego w formie innej aniżeli pieniężnej winno: a) obejmować uwarunkowania zawarte w art. 46 ust. 4a oraz 46 ust. 5 pkt 1-3 ustawy PZP tj.: 1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2. Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3. Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; aa) w wypadkach określonych w pkt. od a) do d) Zamawiający ma prawo zatrzymać wadium wraz z odsetkami. b) gwarantować wypłatę wadium na każde pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sposób bezwarunkowy. 6) Za skutecznie wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które do terminu składania ofert znajdzie się na koncie Zamawiającego, tj. do dnia 17.07.2018 r. do godz. 9 00 . 7) Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert na zasadach określonych w specyfikacji, lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona. 8) Zamawiający dokonuje zwrotu wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy Pzp. 9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, niniejsze oświadczenie wstępne składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. b) zobowiązanie innych podmiotów w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów (podmioty trzecie). Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Pkt VI 7 SIWZ określa szczegóły polegania na zasobach innych podmiotów. c) Formularz ofertowy wypełniony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, d) Kalkulację kosztów wypełnioną wg wzoru, stanowiącą Załącznik nr 1A do SIWZ, e) stosowne pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub inne pełnomocnictwa jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego)e) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji winno być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie i udzielających pełnomocnictwa, natomiast w przypadku spółki cywilnej przez każdego z jej wspólników. f) Dowód wniesienia wadium (jeżeli wymagane).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach