Przetargi.pl
Dostawa i montaż wysokospecjalistycznego nowoczesnego sprzętu komputerowego i multimedialnego

Powiat Kaliski ogłasza przetarg

  • Adres: 62800 Kalisz, Plac Św. Józefa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2018-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kaliski
    Plac Św. Józefa 5
    62800 Kalisz, woj. wielkopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kalisz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wysokospecjalistycznego nowoczesnego sprzętu komputerowego i multimedialnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż, instalację i konfigurację wraz z pierwszym uruchomieniem, fabrycznie nowych, nieużywanych i sprawnych technicznie: laptopów z systemem Microsoft Windows; komputerów stacjonarnych z systemami Microsoft Windows i monitorami; drukarek laserowych ze skanerem i kopiarką; ekranów projekcyjnych ściennych; projektorów multimedialnych; projektorów multimedialnych z ekranami; telewizorów; odtwarzaczy DVD; kamery cyfrowej; specjalistycznego oprogramowania zgodnie z zamieszczonym szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (wraz z instruktarzem obsługi tych programów). 2. Przedmiotowe zamówienie obejmuje dostawę i montaż wysokospecjalistycznego nowoczesnego sprzętu komputerowego i multimedialnego: - laptop z systemem Microsoft Windows – 8 szt. - komputer stacjonarny z systemem Microsoft Windows i monitorem – 32 szt. - drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką – 10 szt. - komputer stacjonarny z systemem Microsoft Windows, oprogramowaniem biurowym, antywirusowym i monitorem - 1 szt. - projektor multimedialny – 6 szt. - projektor multimedialny z ekranem – 4 szt. - ekran projekcyjny ścienny – 6 szt. - odtwarzacz DVD – 3 szt. - telewizor – 5 szt. - kamera cyfrowa – 1 szt. - specjalistyczne oprogramowanie (tj. oprogramowanie komputerowe: do obliczeń kosztów eksploatacji maszyn i urządzeń rolniczych – 1 kpl., prowadzenia gospodarki magazynowej – 1 kpl., rozliczeń finansowych – 1 kpl., prowadzenia małej firmy – 1 kpl., nauki przepisów ruchu drogowego i przeprowadzenia egzaminów wewnętrznych – 1 szt.). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do Siwz - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w Istotnych postanowieniach umowy. 4. Wykonawca w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego dokonuje opisu oferowanego Sprzętu w Formularzu cenowym załącznik nr 3 do Siwz. Zgodność oferowanego sprzętu z podanym w Siwz opisem przedmiotu zamówienia będzie weryfikowana między innymi na podstawie opisu zawartego w Formularzu cenowym. W razie wątpliwości, czy oferowany sprzęt spełnia wszystkie parametry określone w Siwz, Zamawiający będzie dodatkowo dokonywał ich weryfikacji na podstawie innych dostępnych źródeł. 5. Ilekroć w niniejszej treści Siwz w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o marce, znaku towarowym, patencie lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: ,,lub równoważne". Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć ofertę równoważną, jest wówczas zobowiązany wykazać Zamawiającemu na piśmie, że proponowany przez niego produkt nie jest gorszej jakości lub nie ma gorszych właściwości niż wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dokonać pisemnego porównania obu produktów, opisanego przez Zamawiającego oraz proponowanego przez siebie. Porównania należy dokonać w taki sposób, aby Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny mógł stwierdzić równoważność proponowanego przez Wykonawcę produktu. 6. Przedmiot zamówienia określony został we Wspólnym Słowniku Zamówień następującymi kodami i nazwami: 30213300-6 - komputery przenośne, 30213300-8 - komputery biurkowe, 30200000-1 - urządzenia komputerowe, 30230000-0 - sprzęt związany z komputerami, 48900000-7 - różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe, 7. Wykonawca udzieli gwarancji na okres (czas reakcji serwisu na następny dzień roboczy z naprawą w Zespole Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku): a) laptopy: minimum 36 miesięcy, b) projektory multimedialne: minimum 36 miesięcy, c) projektory multimedialne z ekranami: minimum 36 miesięcy, d) ekrany projekcyjne ścienne: minimum 24 miesiące, e) komputery stacjonarne: minimum 36 miesięcy, f) monitory: minimum 24 miesiące, g) drukarki: minimum 24 miesiące, h) telewizory: minimum 24 miesiące, i) odtwarzacze DVD: minimum 24 miesiące, j) kamerę cyfrową: minimum 36 miesięcy. 8. Zaleca się dokonanie przez Wykonawców wizji lokalnej na terenie będącym przedmiotem niniejszego zamówienia, w celu dokonania oceny informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego oraz pozyskania wszelkich informacji, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213300-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (sporządzony wg formularza określonego w Rozdziale 1 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 2. Formularz cenowy (sporządzony wg formularza stanowiącego załącznik nr 3 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 4. Jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, zawierające zakres czynności do których uprawnia. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną