Przetargi.pl
Dostawa i montaż wyposażenia wnętrz na potrzeby „Mediateki” w Krośnie Odrzańskim

Gmina Krosno Odrzańskie ogłasza przetarg

  • Adres: 66600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 835 017 , fax. 683 835 122
  • Data zamieszczenia: 2018-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krosno Odrzańskie
    ul. Parkowa 1
    66600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
    tel. 683 835 017, fax. 683 835 122
    REGON: 97077026700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wyposażenia wnętrz na potrzeby „Mediateki” w Krośnie Odrzańskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia wnętrz dla nowej „Mediateki” w Krośnie Odrzańskim. Meble należy wykonać zgodnie załączoną do SIWZ dokumentacją projektową. W skład zamówienia wchodzi wykonanie, dostawa i montaż następujących elementów (detali) wyposażenia: Detal 1 - regał przyścienny z dwoma biurkami - 1 sztuka; Detal 2 - regał wolnostojący na kółkach - 3 sztuki; Detal 3 - stół konferencyjny/biurka - 1 sztuka; Detal 4 obudowa słupa imitująca drzewo - 1 sztuka; Detal 5 obudowa słupa imitująca drzewo - 1 sztuka; Detal 6 - regał przyścienny z tapicerowanym siedziskiem w kształcie koła - 1 sztuka; Detal 7 - regał niski przyścienny - 1 sztuka; Detal 8 - lada/biurko duże - 1 sztuka; Detal 9 - szafa przyścienna zamykana na klucz - 1 sztuka; Detal 10 - regały płytkie/ ekspozytor książek - 4 sztuki; Detal 11 - stolik kawiarniany - 4 sztuki; Detal 12 - stalowa zabudowa siedziska przy oknie z elementami tapicerowanymi - 4 sztuki; Detal 13 - zabudowa szafek kuchennych i półek ekspozycyjnych na artykuły spożywcze - 1 sztuka; Detal 14 - lada w kawiarni - 1 sztuka; Detal 15 - biurko 2-stanowiskowe - 2 sztuki; Detal 16 - regał przyścienny z ladą/biurkiem - 1 sztuka; Detal 17 - regał przyścienny - 1sztuka; Detal 18 - regał/ekspozytor na gazety - 1sztuka; Detal 19 - lada/biurko 2-stanowiskowe - 1 sztuka; Detal 20 - regał przyścienny na książki - 1 sztuka; Detal 21 - wolnostojący regał na książki - 9 sztuk; Detal 22 - regał z profili aluminiowych - 1 sztuka; Detal 23 - regał przyścienny - 1 sztuka; Detal 24 - stalowa zabudowa siedziska z elementami tapicerowanymi i biurka przy oknie - 1 sztuka; Detal 25 - regał przyścienny - 1 sztuka; Detal 26 - nadruk na szkle w ramie aluminiowej -2 sztuki; Detal 27 - regał aluminiowy wiszący z lustrem - 1 sztuka; Detal 28 - lustro w ramie aluminiowej - 1 sztuka; Detal 29 - szafki na kluczyk - 1 sztuka; Detal 32 - wieszaki koła na kurtki dziecięce - 1 sztuka; Elementy tapicerowane wolnostojące: poduszka okrągła, wysokość 3cm, średnica 30cm, - 10 sztuk; poduszka okrągła, wysokość 3 cm, średnica 50cm - 2 sztuki; pufa tapicerowana, wysokość 25cm, średnica 60cm - 3 sztuki; pufa tapicerowana, wysokość 45cm, średnica 40cm - 5 sztuk. Szczegółowy zakres elementów przewidzianych do zamontowania oraz ich lokalizację w pomieszczeniu „Mediateki” określa projekt wyposażenia przewidzianych do wykonania detali stanowiąca Załącznik Nr 8 do niniejszego SIWZ. W skład dokumentacji wchodzą wymagane do realizacji detale wyposażenia wraz z ich wymiarami. Wykonawca jest zobowiązany do dokona pomiarów w pomieszczeniach nowej „Mediateki” w celu weryfikacji wymiarów podanych w załączonym projekcie wyposażenia do stanu rzeczywistego i wprowadzenia niezbędnych poprawek wymiarów w detalach przewidzianych do zamontowania (jeżeli zajdzie taka konieczność). Informację o zaistniałych poprawkach należy uzgodnić z Zamawiającym. Zamówienie będzie realizowane w przebudowanych na „Mediatekę” pomieszczeniach części hotelowej hali widowiskowo-sportowej. Istniejący budynek hali widowiskowo- sportowej znajduje się na terenie kompleksu dydaktycznego składającego się z budynków Szkoły Podstawowej nr 3, Gimnazjum nr 3 oraz ww. hali. Obiekty położone są w Krośnie Odrzańskim przy ul. Kazimierza Pułaskiego 3. Wykonawca zamówienia przed przystąpieniem do realizacji zadania przedstawi do akceptacji Zamawiającemu próbki materiałów przewidzianych do wykonania zadania (uwzględniając wymaganą w dokumentacji: rodzaj materiału, fakturę czy kolorystykę).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39155000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach