Uniwersytet Medyczny w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-059 Lublin, Al. Racławickie
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 448 52 72 , fax. 81 448 52 71
- Data zamieszczenia: 2021-02-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Lublinie
Al. Racławickie 1
20-059 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 448 52 72, fax. 81 448 52 71
REGON: 28871600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia Samodzielnej Pracowni Technik Dentystycznych UM w Lublinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia Samodzielnej Pracowni Technik Dentystycznych UM w Lublinie (zwanego dalej „przedmiotem zamówienia”, „produktem” lub „urządzeniem). Zakres zamówienia obejmuje 2 zadania (oferty częściowe). zad. 1 –dostawa i montaż mikrosilników protetycznych zad.2 – dostawa i montaż pozostałego wyposażenia pracowni Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia,stanowiącym Załącznik nr 1a do Formularza Oferty. 3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33130000-0 instrumenty i narzędzia stomatologiczne i specjalistyczne 33136000-2 przyrządy obrotowe i ścierne 43420000-3 maszyny do form odlewniczych 4. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 4.1. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów o tych samych lub nie gorszych parametrach i standardach jakościowych, jak wskazane w Załączniku nr 1a do Formularza oferty – Formularz cenowy/Opis przedmiotu zamówienia. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych parametrów technicznych będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 4.2. Zamawiający wymaga dostawy produktów fabrycznie nowych, niebędących próbkami, nieuszkodzonych, nieregenerowanych, niemodyfikowanych, nie będących uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, kompletnych i gotowych do użycia po zamontowaniu (tj. bez jakichkolwiek dodatkowych zakupów i inwestycji), produktów, które pochodzą z bieżącej produkcji, posiadających wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terenie Unii Europejskiej, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich. 4.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i wnieść wszystkie elementy wyposażenia do wskazanych pomieszczeń w miejscu dostawy, rozpakować, zamontować, sprawdzić wszystkie elementy wyposażenia, ustawić, wypoziomować, podłączyć do istniejącej w pomieszczeniu instalacji, o ile takiego podłączenia wymagają i przekazać do użytku odbiorcy końcowego. 4.4. Gwarancja: 4.4.1 okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert i będzie podlegać ocenie zgodnie z zasadami opisanymi w rozdziale XVII SIWZ, 4.4.2 w okresie gwarancji wykonywane będą przeglądy – przeprowadzone u Użytkownika (w miejscu użytkowania danego urządzenia), co 12 miesięcy i potwierdzone wpisem w Paszporcie Technicznym każdego ze urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia. 5. Rozwiązania równoważne: 5.1. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego nazwy producenta ma na celu określenie klasy i jakości urządzenia będącego przedmiotem zamówienia, służy ustaleniu standardu, nie wskazuje natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 5.2. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 5.3. Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, obowiązany jest wykazać w ofercie, w sposób nie budzący wątpliwości, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). 5.4. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna te, których standardy, cechy jakościowe, parametry techniczne i użytkowe są identyczne lub nie gorsze oraz które spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w Załączniku nr 1a do Formularza Oferty – Formularz cenowy/Opis przedmiotu zamówienia 5.5. W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności złożonej oferty wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33130000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów stomatologicznych do realizacji zajęć dydaktycznych przez Uniwersyteckie Centrum Stomatologii.
Dodano: 2021-05-13 - Dostawa materiałów stomatologicznych - 3 zadania
Dodano: 2021-03-01 - Dostawa i montaż wyposażenia Samodzielnej Pracowni Technik Dentystycznych UM w Lublinie
Dodano: 2020-12-28 - Dostawa materiałów stomatologicznych do realizacji zajęć dydaktycznych przez Uniwersyteckie Centrum Stomatologii.
Dodano: 2020-12-22 - dostawa materiałów stomatologicznych – 3 zadania.
Dodano: 2020-12-10 - Dostawa materiałów stomatologicznych – 2 zadania.
Dodano: 2020-10-30 - Dostawa materiałów stomatologicznych – 2 zadania
Dodano: 2020-10-15 - Dostawa i montaż wyposażenia Pracowni Techniczno-Dentystycznej w ramach inwestycji: „Budowa Stomatologicznego Centrum Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Lublinie"
Dodano: 2020-10-07 - Dostawa i montaż podstawowego wyposażenia stomatologicznego dla jednostek znajdujących się w strukturze Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii w Lublinie w ramach inwestycji: „Budowa Stomatologicznego Centrum Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Lublinie”
Dodano: 2020-10-07 - Dostawa materiałów stomatologicznych
Dodano: 2020-08-25