Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 44100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
- Data zamieszczenia: 2018-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
Ul. Zwycięstwa 21
44100 Gliwice, woj. śląskie
tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
REGON: 27625533500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia Przedszkola Miejskiego Nr 43 w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 12 w Gliwicach (2) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia objęta jest dostawa wyposażenia wraz z montażem w nowo powstałym budynku Przedszkola Miejskiego Nr 43 w ZSO Nr 12 w Gliwicach. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części. Część I obejmuje: dostawę i montaż wyposażenia meblowego sal dydaktycznych i innych pomieszczeń. Wyposażenie meblowe sal należy stosować jako systemowe, nie dopuszcza się stosowania wyposażenia różnych producentów dla tego samego rodzaju wyposażenia. Szczegółowy opis poszczególnych elementów wyposażenia wraz z ilościami został ujęty w załączniku nr 6a do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). Część II obejmuje: dostawę, montaż i uruchomienie wyposażenia kuchni wraz z zapleczem, zgodnie z projektem technologii zaplecza kuchennego (załącznik nr 9 do SIWZ). Szczegółowy opis poszczególnych elementów wyposażenia wraz z ilościami został ujęty w załączniku nr 6b do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). Dotyczy części II: Ze względu na specyfikę placówki oświatowej i przedmiot dostawy, wskazane jest zapoznanie się Wykonawcy z rozkładem przyłączy mediów w pomieszczeniach przeznaczonych pod instalacje urządzeń objętych dostawą. W trakcie montażu urządzeń Wykonawca na własny koszt w przypadkach koniecznych będzie dostosowywać przyłącza do potrzeb montowanych urządzeń. Dotyczy części II: 1. Po uruchomieniu poszczególnych urządzeń, Wykonawca w ramach przysługującego mu wynagrodzenia i w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy, zobowiązany jest do przeprowadzenia maksymalnie 2 szkoleń instruktażowych pracowników Odbiorcy. 2. W ramach udzielonej gwarancji i rękojmi oraz przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia, w przypadku zmiany personelu obsługującego urządzenia - ze szczególnym uwzględnieniem pieców konwekcyjno-parowych - Wykonawca przeprowadzi maksymalnie 5 szkoleń, każdorazowo w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia potrzeby przez Odbiorcę. Meble muszą spełniać Polskie Normy (PN-EN 1729-1:2007 "Meble. Krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych. Wymiary funkcjonalne" ) i zasady ergonomii zgodnie z § 2, § 9 ust. 2 oraz § 9 ust. 3 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm.) oraz posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty. Wyposażenie i sprzęty kuchenne muszą spełniać normy, zgodnie z Rozporządzeniem (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE. L z 2004r. Nr 139.1 z dnia 30.04.2004r. ze. zm.). Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem, odpowiadać wymaganiom określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1541 z późn. zm.) i być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (t. j. Dz.U. z 2016 r., poz. 2047 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi. UWAGA! W terminie 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, wybrany Wykonawca ma obowiązek przedłożyć Odbiorcy: dla CZĘŚCI I: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego sal dydaktycznych i innych pomieszczeń dokumenty dotyczące mebli stanowiących wyposażenie przeznaczone do użytkowania przez dzieci: a) certyfikaty na całość konstrukcji mebla - wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń; dokumenty te mają być opisane w sposób nie budzący wątpliwości do jakich mebli są dedykowane; b) w celu potwierdzenia spełnienia podanych wymogów, należy przedstawić kartę katalogową z poświadczeniem autentyczności przez wykonawcę, na której będzie przedstawiony proponowany mebel; karta katalogowa musi zawierać nazwę mebla lub nazwę użytego systemu meblowego, nazwę producenta/dostawcy/wytwórcy mebla, rysunek lub zdjęcie proponowanego mebla (rozmiar zdjęcia pozwalający dostrzec szczegóły - optymalnie rozmiar zdjęcia A5), wymiary oraz szczegóły techniczne mebla pozwalające zweryfikować czy proponowany mebel spełnia wymagania projektu. dla CZĘŚCI II: Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia kuchni wraz z zapleczem dokumenty dotyczące elementów wyposażenia kuchni: a) certyfikaty dopuszczające stosowanie wyposażenia w placówkach oświatowych wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń; dokumenty te mają być opisane w sposób nie budzący wątpliwości do jakiego wyposażenia są dedykowane; b) w celu potwierdzenia spełnienia podanych wymogów (parametrów technicznych) należy przedstawić kartę katalogową z poświadczeniem autentyczności przez wykonawcę, na której będzie przedstawiony element wyposażenia; karta katalogowa musi zawierać nazwę elementu wyposażenia, nazwę producenta/dostawcy/wytwórcy, rysunek lub zdjęcie, wymiary oraz szczegóły techniczne wyposażenia pozwalające zweryfikować czy proponowane wyposażenie spełnia wymagania projektu. Wymagany termin gwarancji: min. 24 max. 60 miesięcy od dnia odbioru dostawy, poczynając od daty podpisania protokołu odbioru - przy czym gwarancja nie może byc krótsza niż okres gwarancji udzielony przez producentów towaru (jesli dotyczy) , Wymagany termin rękojmi: min. 24 max. 60 miesięcy od dnia odbioru dostawy, poczynając od daty podpisania protokołu odbioru - przy czym okres rękojmi musi byc równy okresowi gwarancji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.3) - III.6).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP-2360-10/23 Zakup mebli na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach postępowanie nr 2
Dodano: 2023-12-05 - Wyposażenie przedszkola 8-oddziałowego w Suszcu w meble przedszkolne i akcesoria
Dodano: 2023-06-14 - Wyposażenie przedszkola 8-oddziałowego w Suszcu w meble przedszkolne i akcesoria
Dodano: 2023-05-11 - Dostawa mebli, AGD i pozostałego wyposażenia dla potrzeb Apteki Szpitalnej
Dodano: 2023-04-25 - Wyposażenie pomieszczeń i meble
Dodano: 2021-03-26 - Dostawę i montaż I- go wyposażenia dla Muzeum Hutnictwa w Chorzowie – podzielony na 3 części: 1. dostawa i montaż wyposażenia meblowego; 2. dostawa i montaż wyposażenia gastronomicznego; 3. dostawa i montaż urządzeń komputerowych z oprogramowaniem systemowym oraz podstawowym pakietem biurowym wraz z urządzeniami peryferyjnymi, sprzęt telewizyjny, info kiosk z oprogramowaniem systemowym;
Dodano: 2021-02-26 - Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla przyszłego żłobka przy ul. Skwerowej 21 w Sosnowcu w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa ZSO nr 11 przy ul. Skwerowej 21 w Sosnowcu na potrzeby utworzenia żłobka”.
Dodano: 2021-02-11 - Dostawa, montaż wraz z uruchomieniem sprzętu gastronomicznego; dostawa i montaż mebli gastronomicznych oraz dostawa akcesoriów gastronomicznych dla 3 szkół objętych projektem pn. „Podniesienie jakości kształcenia w powiecie cieszyńskim”, który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
Dodano: 2021-01-20 - Wyposażenie pomieszczeń i meble
Dodano: 2020-12-30 - Dostawa i montaż wyposażenia do budynku przy ul. Stalmacha 7 w Zabrzu
Dodano: 2020-12-23