Przetargi.pl
Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń w ramach realizacji projektu „ Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku mieszkalnego w Dzianiszu na cele społeczne i kulturalne (ośrodek zdrowia, przedszko-le, ośrodek kultury, biblioteka publiczna” - wyposażanie łazienek

Gmina Kościelisko ogłasza przetarg

  • Adres: 34511 Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 079 100
  • Data zamieszczenia: 2018-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kościelisko
    ul. Strzelców Podhalańskich 44
    34511 Kościelisko, woj. małopolskie
    tel. 182 079 100
    REGON: 49052655000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakoscielisko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń w ramach realizacji projektu „ Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku mieszkalnego w Dzianiszu na cele społeczne i kulturalne (ośrodek zdrowia, przedszko-le, ośrodek kultury, biblioteka publiczna” - wyposażanie łazienek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę, montaż oraz uruchomienie fabrycznie nowego wyposażenia po-mieszczeń w ramach realizacji projektu „Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku mieszkalnego w Dzianiszu na cele spo-łeczne i kulturalne (ośrodek zdrowia, przedszkole, ośrodek kultury, biblioteka publiczna” - wyposażenie łazienek Przedmiot zamówienia obejmuje: • suszarki elektryczne do rąk - 5 szt. • podajniki na ręczniki papierowe - 5 szt. • dozowniki na mydło - 6 szt. • pojemniki na papier toaletowy – 7 szt. • szczotka do toalety - 7 szt. • lustra wklejane- montowane bezpośrednio na ścianie - szlifowane - 3 szt. o wym. ok. 80 cm x100 cm - 1 szt. o wym. ok. 200 cm x 100 cm - 1 szt. o wym. ok. 170 cm x 100 cm Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający opisał w załączniku nr 7 do SIWZ. 1) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadec-twa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określanych obowiązującym przepisom. 2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń zamiennych, ale o parametrach fizycznych nie gorszych niż podane w SIWZ. 3) Zamawiający, w celu osiągnięcie wysokiego poziomu estetycznego, preferuje żeby montowane urządzenia były z jednej linii producenta. 4) Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił montaż urządzeń przez osoby odpowiednio przeszkolone i posia-dające odpowiednie uprawnienia wymagane przez producentów urządzeń. 5) Dostawa i montaż luster wymaga dokonania pomiarów z natury. Termin dokonania pomiarów należy ustalić telefo-nicznie pod nr 18 20 79 100 wew. 42 lub osobiście w siedzibie Gminy Kościelisko, 34-511 Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44, pokój nr 11 w godzinach pracy Urzędu. 6) Po stronie Wykonawcy leży załadunek, transport, rozładunek i wniesienie do pomieszczeń, montaż i uruchomienie wyposażenia łazienek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, utylizacja materiałów odpadowych i opakowań. 7) Miejsce realizacji: Gmina Kościelisko, 34-514 Dzianisz 173. 5) Sposób rozliczania: za wykonane dostawy Zamawiający będzie płacił Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe płatne na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę rozliczenia końcowego zawierającego powykonawcze zestawienie elementów rozliczeniowych oraz faktur. 6) Warunki szczegółowe realizacji zamówienia: 6.1. Zamawiający zainteresowany jest wyłącznie kompleksowym wykonaniem dostawy. 6.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jako-ściowych oczekiwanych przez Zamawiającego 6.3. Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone przedmioty, zamontowane urządzenia i użyte materiały od dnia odebrania przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) protokołu końco-wego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44410000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć -wypełniony i pod-pisany formularz oferty ; ew. pełnomocnictwo – ew. Zobowiązanie innego podmiotu ( na zasobach którego polega wykonawca) do oddania do dys-pozycji wykonawcy niezbęd-nych zasobów na potrzeby realizacji za-mówienia ponadto w terminie 3 dni od dnia upublicz-nienia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o których mowa w art. 86 ust 5 ustawy pzp, , każdy wykonawca, w celu wykazania braku pod-staw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamó-wienia publicznego przekazuje zamawiającemu oświadczenie, o przynależności albo braku przy-należności do tej samej grupy kapitało-wej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. W przypadku przynależ-ności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złoże-niem oświadcze-nia, wykonawca powinien przestawić, pod rygorem wykluczenia z postę-powania o udzielenie zamówienia, dowo-dy, że po-wiązania z innym wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postę-powaniu o udzielenie zamó-wienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach