Gmina Chrzanów ogłasza przetarg
- Adres: 32-500 Chrzanów, Aleja Henryka
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. +48 (32)7585101 , fax. +48(32)6233786
- Data zamieszczenia: 2019-08-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Chrzanów
Aleja Henryka 20
32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
tel. +48 (32)7585101, fax. +48(32)6233786
REGON: 276257943 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.pl (zakladka: Urzad Miejski/zamowienia publiczne)
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń biurowych nowopowstałej siedziby Ośrodka Pomocy Społecznej w Chrzanowie w ramach projektu pn. Rozbudowa, przebudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania z przeznaczeniem na pomieszczenia biurowe OPS budynków przy ul. Jagiellońskiej 2, 2a, 4 i 6 w Chrzanowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń biurowych nowopowstałej siedziby Ośrodka Pomocy Społecznej w Chrzanowie w ramach projektu pn. Rozbudowa, przebudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania z przeznaczeniem na pomieszczenia biurowe OPS budynków przy ul. Jagiellońskiej 2, 2a, 4 i 6 w Chrzanowie Część nr I – Dostawa mebli biurowych wraz z ich rozładunkiem, montażem i ustawieniem w pomieszczeniach Ośrodka Pomocy Społecznej w Chrzanowie przy ul. Jagiellońskiej 2, 4, 6 w Chrzanowie zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ. Część nr II – Dostawa krzeseł biurowych wraz z ich rozładunkiem i ustawieniem w pomieszczeniach Ośrodka Pomocy Społecznej w Chrzanowie przy ul. Jagiellońskiej 2, 4, 6 w Chrzanowie zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2b do SIWZ. Poza innymi obowiązkami wynikającymi z treści umowy, do obowiązków Wykonawcy należy: 1) pokrywanie wszystkich kosztów ubezpieczenia oraz opłacanie składek ubezpieczeniowych, 2) zapewnienie na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji, 3) przestrzeganie przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw: ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz.U. z 2018 poz.799 z późn.zm.), ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.). Przywołane przepisy prawne Wykonawca zobowiązuje się stosować z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu prawnego w tym zakresie, 4) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody powstałe na obiektach objętych zamówieniem oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi pracami, w tym także ruchem pojazdów, 5) zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów znajdujących się na budynku i w jego otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania prac dostawczo – montażowych, 6) bieżące utrzymanie porządku w trakcie prowadzenia prac montażowych, 7) przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości: - dla części I - 11.500,00 zł - dla części II – 3.400,00 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił minimalnego poziomu zdolności w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca dołącza: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ, b) wypełniony Formularz oferty - załącznik nr 1 i/lub 2 do SIWZ. W przypadku składania ofert na dwie części, formularz oferty należy złożyć na każdą część oddzielnie, c) wypełniony Formularz kalkulacji ceny oferty 1a i/lub 2a. W przypadku składania ofert na dwie części, formularz kalkulacyjny należy złożyć na każdą część oddzielnie, d) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z zakresem wskazanym w § 9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia - tylko w przypadku, jeśli Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego (załącznik nr 7 do SIWZ). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w rozdz. XVI pkt 4 SIWZ, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (załącznik nr 6 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów co pozostali Wykonawcy, którzy złożyli w postępowaniu odrębne oferty lub oferty częściowe. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy: 1) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty; pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie; pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych do lokalu Centrum Wsparcia Społeczności Akademickiej PK (CeWSA PK)
Dodano: 2024-04-26 - Dostawa mebli wraz z ich montażem w Filii nr 57 ul. Meiera 16c w Krakowie
Dodano: 2024-02-12 - Dostawa mebli wraz z ich montażem w Filii nr 57 ul. Meiera 16c w Krakowie
Dodano: 2024-01-25 - Dostawa mebli biurowych do pokoi pracowników Katedry Inżynierii Chemicznej i Procesowej
Dodano: 2023-11-17 - Dostawa mebli wraz z ich montażem w Filii nr 30 ul. Dziewiarzy 7 w Krakowie.
Dodano: 2023-10-02 - Zakup i dostawa wyposażenia w ramach inwestycji pn: „Budowa budynku biurowo - konferencyjnego, siedziby Nadleśnictwa Olkusz wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną oraz układem komunikacyjnym”
Dodano: 2023-07-26 - Dostawa mebli na rzecz Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Nowym Sączu
Dodano: 2023-06-23 - Dostawa mebli do Działu Zarządzania Nieruchomościami
Dodano: 2023-04-17 - Dostawa mebli wraz z montażem dla Filii bibliotecznej nr 52 przy os. Na Stoku 1 w Krakowie
Dodano: 2023-01-13 - Dostawa mebli na potrzeby Miejskiego Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Krakowie.
Dodano: 2022-12-27