Wójt Gminy Trzebiel ogłasza przetarg
- Adres: 68212 Trzebiel, ul. Żarska
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 683 755 133 , fax. 683 755 263
- Data zamieszczenia: 2018-05-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Trzebiel
ul. Żarska 41
68212 Trzebiel, woj. lubuskie
tel. 683 755 133, fax. 683 755 263
REGON: 54485200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebiel.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA PLACÓW ZABAW W MIEJSCOWOŚCIACH GMINY TRZEBIEL - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia placów zabaw w miejscowościach : Chwaliszowice, Żarki Wielkie, Czaple, Kałki i Bukowina w ramach zadania „Budowa placów zabaw w miejscowościach Gminy Trzebiel” dofinansowanego w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego PROW na lata 2014-2020 oraz placów zabaw w miejscowościach: Stare Czaple i Żarki Małe. Zamówienie łącznie obejmuje następujące elementy: 1/ Zestaw ze zjeżdżalnią składający się co najmniej z następujących elementów: wieża z daszkiem, drabinka wejściowa, boczek, ślizg, wejście wspinaczkowe, ścian-ka „pajęczyna”, most linowo -łańcuchowy – 5 szt. 2/ Zestaw ze zjeżdżalnią składający się co najmniej z następujących elementów: wieża z daszkiem, drabinka wejściowa, boczek, ślizg, trap wejściowy z barierami – 2 szt. 3/ Huśtawka wagowa – o długości co najmniej 3m – 7 szt. 4/ Sprężynowiec Motor – bujak w kształcie motoru – 7 szt. 5/ Karuzela tarczowa o średnicy co najmniej 1,5 m – 6szt. 6/ Huśtawka podwójna – z siedziskami: jednym dla dzieci starszych i jednym kubeł-kowym (koszyk) dla młodszych dzieci. Belka pozioma huśtawki wykonana z metalu – 7 szt. 7/ Ławka parkowa – metalowa z oparciem, drewnianym siedziskiem – 7 szt. 8/ Tablica regulaminowa - Regulamin placu zabaw wraz z umieszczoną informacją o otrzymanej pomocy ze środków PROW (o ile dotyczy) – 7 szt. 9/ Kosz metalowy – 7 szt. 10/ Brum brum – samochodzik na sprężynach – 4 szt. Szczegółowy opis urządzeń wraz z minimalnymi wymaganiami dotyczącymi materiałów, których poszczególne urządzenia maja być wykonane, wraz z ich rozmieszczeniem został przedstawiony w dokumentacjach projektowych placów zabaw (7 szt.), które są integralną częścią SIWZ (część III SIWZ) i stanowią szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Ilekroć w dokumentacji projektowej, zostały wskazane znaki towarowe (marki), patenty lub pochodzenie (producent) urządzeń (materiałów), zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń (materiałów) równoważnych wyłącznie w takim samym zakresie i w taki sposób, które: 1) posiadają wymagane przez polskie prawo atesty i aprobaty, 2) zapewniają zamontowanie urządzeń o parametrach technicznych nie gorszych od zaprojektowanych pierwotnie, Wykonanie zamówienia nastąpi przy użyciu środków, maszyn i transportu Wykonawcy. Okres gwarancji minimum 24 miesiące. Wykonawca zobowiązuje się do corocznych nieodpłatnych przeglądów urządzeń placu zabaw w okresie trwania gwarancji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37532000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej in-formacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (protokół otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej- załącznik nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną