Gmina Milicz ogłasza przetarg
- Adres: 56-300 Milicz, ul. Trzebnicka
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713804357 , fax. 713841119
- Data zamieszczenia: 2018-08-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Milicz
ul. Trzebnicka 2
56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
tel. 713804357, fax. 713841119
REGON: 931934710 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.milicz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia meblowego (część I) i sprzętu AGD (część II) w ramach realizowanego projektu pn. „Zwiększenie liczby miejsc w lokalach socjalnych poprzez remont i przebudowę budynku wielorodzinnego z przeznaczeniem socjalnym w Miliczu”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż: A) Wyposażenia meblowego zwanego dalej „meblami” – CZĘŚĆ I B) Sprzętu AGD zwanego dalej „sprzętem” - stanowiących CZĘŚĆ II w pomieszczeniach budynku socjalnego przy ul. Krotoszyńskiej 49 w Miliczu 2.Miejsce dostawy: Budynek socjalny, ul. Krotoszyńska 49 w Miliczu 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1a i 1b do SIWZ. 4.Meble muszą: 1)być fabrycznie nowe tzn. nieużywane przed dniem dostarczenia, kompletne, gotowe do użytkowania bez dodatkowych zakupów i inwestycji; wymagane jest aby meble nie posiadały wad fizycznych i prawnych, 2)spełniać wszystkie parametry i wymagania opisane w załączniku nr 1a do SIWZ. 5.Sprzęt musi: 1)być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia, kompletny, gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów i inwestycji; wymagane jest aby sprzęt nie posiadał wad fizycznych i prawnych, 2)zostać dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji, 3)być oznakowany (w tym oznakowaniem „CE”) zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 13 kwietnia 2016r o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (t. j. Dz. U. 2016r poz. 542 z późn. zm.). 4)spełniać wszystkie parametry i wymagania opisane w załącznik nr 1b do SIWZ, 5)w przypadku, gdy jest produktem wykorzystującym energię w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 14 września 2012r. o informowaniu o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię oraz o kontroli realizacji programu znakowania urządzeń biurowych (Dz. U. z 2012 r. poz. 1203 z późn. zm.) posiadać: a)dołączone do produktu wykorzystującego energię etykiety sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej (zużyciu energii lub o wpływie tego produktu na zużycie energii) oraz innych podstawowych zasobach (wody, chemikaliów lub innych substancji) zużywanych przez produkt wykorzystujący energię; b)dołączoną do broszur lub innej dokumentacji dostarczanej z produktem wykorzystującym energię kartę sporządzoną w języku polskim, która będzie zawierała tabelę z informacjami technicznymi dotyczącymi produktu wykorzystującego energię; c)umieszczone na etykiecie i w karcie dane zgodne z parametrami technicznymi produktu wykorzystującego energię - zgodnie z wymaganiami określonymi w ww. ustawie. 6.Zamawiający wymaga gwarancji producenta na przedmiot zamówienia minimum 12 miesięcy, przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji na meble oraz sprzęt, z uwzględnieniem zapisów rozdziału XIV SIWZ. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji zawarte są w § 6 projektu umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający wymaga aby montaż urządzeń i instalacji dokonany był przez firmy/osoby posiadające odpowiednie certyfikaty wydane przez dostawców tych urządzeń/instalacji; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1.500,00 ZŁ (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) – CZĘŚĆ I, 500,00 ZŁ (słownie: pięćset złotych 00/100 złotych) – CZĘŚĆ II). Wadium Wykonawca wnosi przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Ofertę stanowią: 1)załącznik nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy (część I i część II) z formularzem cenowym( 1a i/lub 1b); Wraz z ofertą Wykonawca składa: 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w formie pisemnej, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego – na załączniku nr 2 i 2a do SIWZ w zakresie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z punktem III.5.1) niniejszego ogłoszenia. II.Ponadto wymagane jest od Wykonawcy złożenie: 2.Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o którei mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 3 do SIWZ (W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia) dokument wymieniony powyżej składa każdy z Wykonawców. W imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty te mogą być złożone przez pełnomocnika, jednakże muszą dotyczyć wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa wyposażenia do żłobka w Strzelinie – Wyposażenie Meble, w ramach zadania pn.: „Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu „Maluch +”
Dodano: 2024-04-29 - Dostawa wyposażenia meblowego wraz z montażem i ustawieniem w wybranych pomieszczeniach Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu
Dodano: 2024-04-25 - Wykonanie, dostawa i montaż zabudowy meblowej według indywidualnego projektu Zamawiającego oraz gotowych mebli i wyposażenia dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Dodano: 2024-02-09 - Dostawa mebli wraz z montażem do Centrum Usług Społeczno - Zdrowotnych w Piekarach
Dodano: 2023-12-18 - Dostawa mebli wraz z montażem do Centrum Usług Społeczno - Zdrowotnych w Piekarach
Dodano: 2023-11-14 - SZP/242-342/2023 Dostawa mebli dla Politechniki Wrocławskiej - Zadania.
Dodano: 2023-11-08 - Dostawa wyposażenia do Miejskiego Żłobka Integracyjnego "Dom nad strumykiem" w Głogowie
Dodano: 2023-08-09 - Dostawa mebli na potrzeby Biura Wsparcia Osób Niepełnosprawnych Collegium Witelona Uczelnia Państwowa
Dodano: 2023-08-07 - Dostawa wyposażenia do Miejskiego Żłobka Integracyjnego "Dom nad strumykiem" w Głogowie
Dodano: 2023-07-13 - Dostawa i montaż mebli biurowych dla Działu Informacji i Promocji PWr
Dodano: 2023-06-20