Gmina Lądek Zdrój ogłasza przetarg
- Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Rynek
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 748 117 850 , fax. 748 147 418
- Data zamieszczenia: 2019-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek Zdrój
ul. Rynek 31
57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 748 117 850, fax. 748 147 418
REGON: 89052355600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia Inkubatora Przedsiębiorczości w ramach projektu pn. „Przebudowa i częściowa zmiana sposobu użytkowania budynku Dworca Kolejowego w Lądku-Zdroju w celu stworzenia Inkubatora Przedsiębiorczości” współfinansowany ze środków EFRR w ramach RPO WD 2014-2020, poddziałanie 1.3 Rozwój przedsiębiorczości - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia Inkubatora Przedsiębiorczości. 2. Zamówienie podzielone jest na 5 części: 1. Dostawa sprzętu do serwerowni, wg Załącznika nr 3.1 do SIWZ; 2. Dostawa sprzętu biurowego, wg Załącznika nr 3.2 do SIWZ; 3. Dostawa sprzętu AGD i wyposażenia pomieszczeń socjalnych, wg Załącznika nr 3.3 do SIWZ; 4. Dostawa i montaż żaluzji wewnętrznych, wg Załącznika nr 3.4 do SIWZ; 5. Dostawa i montaż mebli, wg Załącznika nr 3.5 do SIWZ; Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części w tym na wszystkie 3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia oraz wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; − Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na swój koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w Lądku Zdroju przy ul. Kolejowej 6 oraz zamontuje przedmiot zamówienia w sposób umożliwiający ich eksploatację i użytkowanie. − Dostawa wyposażenia ma polegać na wniesieniu przedmiotu umowy do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenie. Montaż przedmiotu zamówienia w części 4 polega na wniesieniu i zamontowaniu żaluzji, w części 5 na wniesieniu, skręceniu i ustawieniu mebli. Miejsce montażu wskazuje Zamawiający. Koszty transportu, rozładunku i montażu oferowanego towaru leżą po stronie Wykonawcy. Za uszkodzenia towaru podczas transportu i rozładunku odpowiada Wykonawca. Wykonawca powinien także zabezpieczyć ewentualny sprzęt i personel niezbędny do rozładunku i wniesienia towaru do pomieszczenia. − Wykonawca usuwa wszelkie powstałe w wyniku tych czynności, o których mowa powyżej, odpady i nieczystości, w tym również naprawia ewentualne szkody powstałe w wyniku transportu, rozładunku, wniesieniu i montażu przedmiotu zamówienia. − Wykonawca zobowiązany jest powiadomić zamawiającego o gotowości dostawy i/lub montażu na co najmniej dwa dni robocze przed planowaną dostawą. − Termin dostawy i/lub montażu stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert. − Na okoliczność każdej dostawy i/ lub montażu będzie sporządzony protokół odbiorczy. 4. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Przebudowa i częściowa zmiana sposobu użytkowania budynku Dworca Kolejowego w Lądku- Zdroju w celu utworzenia Inkubatora Przedsiębiorczości” współfinansowany ze środków EFRR w ramach RPO WD 2014-2020, poddziałanie 1.3 Rozwój przedsiębiorczości 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 6. Warunki realizacji zamówienia zostały opisane w Załączniku nr 2 do SIWZ - Projekt umowy. 7. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą wypełnionych Formularzy cenowych Załączniki nr 3.1 – 3.5 do SIWZ, zawierającego specyfikację asortymentową wraz z podaniem ich cen jednostkowych, wartości netto, kwoty podatku VAT oraz wartości brutto 8. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów, jeżeli zostały użyte w SIWZ i jej załącznikach są podane przykładowo i określają minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard, mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. 9. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Inkubatora Przedsiębiorczości, ul. Kolejowej 6 w Lądku-Zdroju. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie wyższej niż 30tyś euro a mniejszej niż kwoty określone na podst art. 11 ust 8 ustawy Pzp - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający za spełnienie warunku uzna: przedłożenie oświadczenia o posiadaniu kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Załącznik nr 4.2 do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 3 do SIWZ, 2. Wypełniony i podpisane formularze cenowe – Załącznik nr 3.1 – 3.5 do SIWZ, 3. Dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli to prawo nie wynika z właściwego rejestru.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia do Żłobka Publicznego w Polanicy – Zdroju i Przedszkola nr 1 w Polanicy Zdroju z podziałem na trzy zadania
Dodano: 2024-01-28 - SZP/242-202/2022_Dostawa i montaż mebli biurowych oraz kuchennych, dostawa i montaż sprzętu AGD, montaż zabudowy szklanej oraz niezbędne prace wykończeniowe i instalacyjne na potrzeby PWr.
Dodano: 2022-11-22 - SZP/242-132/2022_Wykonanie, dostawa i montaż mebli do budynku T-2 i T-3 Politechniki Wrocławskiej.
Dodano: 2022-10-25 - SZP/242-202/2022_Dostawa i montaż mebli biurowych oraz kuchennych, dostawa i montaż sprzętu AGD, montaż zabudowy szklanej oraz niezbędne prace wykończeniowe i instalacyjne na potrzeby PWr.
Dodano: 2022-10-19 - SZP/242-198/2022_Dostawa foteli obrotowych, biurowych dla Katedry Sztucznej Inteligencji na Wydziale Informatyki i Telekomunikacji Politechniki Wrocławskiej.
Dodano: 2022-10-10 - Dostawa i montaż mebli i wyposażenia wnętrza budynku kasowego Zamku Książ przy ul. Piastów Śląskich 1 w Wałbrzychu
Dodano: 2021-02-23 - Wybór Wykonawcy dostawy i montażu wyposażenia dla etapów II-V Zespołu Placówek Specjalnych, ul. Mazowiecka 3, w ramach zadania inwestycyjnego- Przebudowa i przystosowanie obiektu szkolnego przy ul. Mazowieckiej 3, na potrzeby Zespołu Placówek Specjalnych w Legnicy- Etap II-V – 5 części
Dodano: 2021-01-14 - Wybór Wykonawcy dostawy i montażu wyposażenia dla etapów II-V Zespołu Placówek Specjalnych, ul. Mazowiecka 3, w ramach zadania inwestycyjnego- Przebudowa i przystosowanie obiektu szkolnego przy ul. Mazowieckiej 3, na potrzeby Zespołu Placówek Specjalnych w Legnicy- Etap II-V – 5 części
Dodano: 2020-12-04 - ZAKUP WRAZ Z MONTAŻEM MEBLI
Dodano: 2020-10-30 - Dostawa i montaż mebli i wyposażenia wnętrza budynku kasowego Zamku Książ przy ul. Piastów Śląskich 1 w Wałbrzychu
Dodano: 2020-10-22