Miasto Ełk ogłasza przetarg
- Adres: 19-300 Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 73 26 200 , fax. 087 73 26 230
- Data zamieszczenia: 2019-09-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Ełk
ul. M. J. Piłsudskiego 4
19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 73 26 200, fax. 087 73 26 230
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA HALI SPORTOWEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ SPORTOWYCH W EŁKU – WYKŁADZINA OCHRONNA - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa wykładziny ochronnej zabezpieczającej nawierzchnię sportową w nowo wybudowanej hali sportowej wraz z wózkami przy Zespole Szkół Sportowych w Ełku przy ul. Suwalskiej 15. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: - dostarczyć wykładzinę ochronną, jednorodną, PCV, rolowaną o powierzchni 1200m2, - dostarczyć 2 wózki do transportowania rolek wykładziny ochronnej o nośności 150kg każdy, - zapewnić rozładunek i wniesienie wyposażenia do pomieszczenia 1.26 hali sportowej na adres Ełk, ul. Suwalska 15. Szczegółowe parametry wyposażenia zawarto w „Szczegółowej specyfikacji technicznej wykładziny ochronnej oraz wózków”. 1.1. Wymagania ogólne Zamawiającego 1) Elementy wyposażenia muszą być kompletne i gotowe do użytku, fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i nie pochodzić z ekspozycji bądź wystaw. Zamawiający wymaga aby oferowane wyposażenie było dopuszczone do obrotu i użytkowania na podstawie obowiązujących norm i przepisów. 2) Wykonawca przed dostawą dostarczy karty techniczne (karty katalogowe produktu) z charakterystyką produktu producenta, które potwierdzają wymagania określone przez Zamawiającego. 3) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za sprzęt do czasu jego formalnego przyjęcia przez Zamawiającego tj. podpisania przez strony „protokołu odbioru” . 4) Wykonawca rozładuje i wniesie przedmiot zamówienia do wskazanego miejsca. 5) Miejsca i terminy dostawy zostaną uzgodnione z Wykonawcą w trybie roboczym po podpisaniu umowy. 6) Wykonawca o gotowości do wykonania dostawy powiadomi Zamawiającego minimum 3 dni przed planowanym terminem dostawy. 7) Przyjęcie towaru nastąpi w godzinach pracy jednostki tj. od 8.00 do 14.00 (od poniedziałku do piątku). 2. GWARANCJA - MINIMALNY WYMAGANY OKRES GWARANCJI 12 PEŁNYCH MIESIĘCY OD DATY ODBIORU KOŃCOWEGO - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44112200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a). Formularz ofertowy (wzór załącznik nr 1 do SIWZ); b) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. c). Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sukcesywna wykładzin dywanowych i listew podłogowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
Dodano: 2019-07-30 - Dostawa sukcesywna wykładzin dywanowych i listew podłogowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
Dodano: 2019-05-29 - Dostawa sukcesywna wykładzin dywanowych i listew podłogowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
Dodano: 2019-05-09 - Dostawa sukcesywna wykładzin dywanowych i listew podłogowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
Dodano: 2019-04-01 - „Wymiana wykładzin podłogowych w pokojach mieszkalnych na II piętrze w budynku Bursy Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 5A”
Dodano: 2018-11-15 - Wymiana wykładzin podłogowych w pokojach mieszkalnych w budynku Bursy Szkolnej przy ul. Sikorskiego 5A
Dodano: 2018-10-17 - Dostawę wykładziny podłogowej dywanowej i dostawę wykładziny podłogowej PCV
Dodano: 2018-10-12 - Dostawa sukcesywna wykładzin dywanowych i listew podłogowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2018-04-10 - Dostawa sukcesywna wykładzin dywanowych i listew podłogowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2018-03-21 - Dostawa sukcesywna wykładzin dywanowych i listew podłogowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2018-02-26