ŻŁOBEK GMINNY W RADLINIE ogłasza przetarg
- Adres: 26-008 RADLIN, RADLIN
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. +48413029040
- Data zamieszczenia: 2020-02-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: ŻŁOBEK GMINNY W RADLINIE
RADLIN 79
26-008 RADLIN, woj. świętokrzyskie
tel. +48413029040
REGON: 36809662100000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia do Żłobka Gminnego w Cedzynie polegające na dostawie: wyposażenia sal, zabawek oraz pomocy dydaktycznych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do Żłobka Gminnego w Cedzynie polegające na dostawie: wyposażenia sal, zabawek oraz pomocy dydaktycznych, wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności z kosztami: transportu, dostarczenia, załadunku, rozładunku, montażu, wypakowania sprzętu i sprawdzenia funkcjonalności sprzętu (pierwsze uruchomienie - jeżeli wymagane), gwarancją jakości na dostarczony towar (wraz z dostawą Wykonawca przedłoży karty gwarancyjne). 1.1. Zakres zamówienia obejmuje: a) dostawę mebli i urządzeń do miejsca montażu, b) ich montaż i rozmieszczenie w miejscu użytkowania, c) dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych do Żłobka Gminnego w Cedzynie. 1.2. Dostawa i montaż wyposażenia stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia odbędzie się na ryzyko i koszt Wykonawcy. 1.3. Minimalny okres na jaki Wykonawca udzieli gwarancji jakości oraz rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące. 1.4. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi: a) posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem, b) odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ, c) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. z 2015 r., poz. 322 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi, d) jako przedmiot umowy przeznaczony do wyposażenia w placówce oświatowej, musi spełniać prawem przewidziane wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach oświatowych. 1.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawarto w załączniku nr 6. 1.6. Przed złożeniem oferty przez Wykonawcę Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej. 1.7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu SIWZ i załącznikach do SIWZ zostały wskazane do opisu asortymentu znaki towarowe lub pochodzenie – wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrażenia „typu”/„równoważne”, co oznacza, że oferowany asortyment ma posiadać parametry (techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe) takie same lub lepsze od opisanych. Podane w opisie przedmiotu zamówienia mają za zadanie jedynie sprecyzowanie wymagań jakościowych i są podane jako przykładowe. 2. Numeracja wskazana w zaproszeniu ofertowym oraz załącznikach jest tożsama ze szczegółowym budżetem projektu, celem ułatwienia identyfikacji ponoszonych wydatków. 3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załączniki nr 6. Należy go wypełnić i dostarczyć przed podpisaniem umowy. Zamawiający wymaga od Wykonawców składających oferty, oprócz potwierdzenia ogólnym oświadczeniem jej zgodności z zaproszeniem ofertowym. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami postępowania. Dostarczane materiały, urządzenia powinny być fabrycznie nowe, nie używane i obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w załączniku nr 6 w pełnym podanym zakresie, z uwzględnieniem wszystkich określonych w tym dokumencie wymagań. 5. Dostawa poszczególnych egzemplarzy sprzętu nastąpi na koszt własny Wykonawcy, w opakowaniu firmowym producenta, odpowiadającym właściwościom sprzętu, zapewniającym jego całość i nienaruszalność. 6. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia: 6.1 Wszystkie urządzenia mają być dostarczone w miejsce wskazane przez Zamawiającego – Żłobek Gminny w Cedzynie, ul. Mała 1, 25-900 Kielce zamontowane, podłączone i uruchomione. 6.2 Do każdego dostarczonego urządzenia Wykonawca winny jest dostarczyć minimum: - kompletne opakowanie i zabezpieczenia, - pisemną gwarancję, - instrukcję obsługi w języku polskim, - inne dokumenty potwierdzające zgodność dostarczonego asortymentu z wymaganiami Zamawiającego w tym certyfikaty i atesty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów zużywalnych i biurowych w ramach projektu pn. ,,Dziś uczeń – jutro student" nr umowy: FESW.08.03.IZ.00-0002/23.
Dodano: 2024-03-20 - Zakup wyprawek szkolnych dla dzieci i młodzieży uczestników projektu Gminy Kielce pn. „Świętokrzyskie dla Ukrainy”
Dodano: 2023-08-09 - Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych
Dodano: 2023-06-21 - Dostawa wyposażenia do świetlic środowiskowych w ramach projektu pn.: "Utworzenie świetlicy środowiskowej wraz z filiami na terenach Gminy Łagów"
Dodano: 2020-10-02 - Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych
Dodano: 2020-07-17 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2020-05-05 - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń biurowych, serwera i urządzeń sieciowych
Dodano: 2020-04-09 - Dostawa materiałów biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Kielcach i jednostek podległych
Dodano: 2019-08-12 - Sukcesywna dostawa materiałów plastycznych i biurowych oraz zabawek w 2019 i 2020 r. do stacji wsparcia realizowana w ramach projektu pn.: ”Bielińskie stacje wsparcia” z możliwością składania ofert częściowych
Dodano: 2019-08-09 - Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych
Dodano: 2019-07-04