Przetargi.pl
Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń budynku biurowego Nadleśnictwa Krynki

Nadleśnictwo Krynki z siedzibą w Poczopku ogłasza przetarg

  • Adres: 16-113 Szudziałowo, Poczopek
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 229 640, , fax. 857 229 641
  • Data zamieszczenia: 2019-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Krynki z siedzibą w Poczopku
    Poczopek -
    16-113 Szudziałowo, woj. podlaskie
    tel. 857 229 640, , fax. 857 229 641
    REGON: 50506597000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krynki.bialystok.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń budynku biurowego Nadleśnictwa Krynki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń budynku biurowego Nadleśnictwa Krynki. Zamawiający dopuszcza składanie ofert obejmujących wyposażenie o parametrach i funkcjach technicznych nie gorszych niż wymienione w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej. Podane w Specyfikacji Technicznej parametry i funkcje techniczne należy traktować jako wymagania minimalne. W formularzu wyceny – Załącznik 1B do SIWZ, Wykonawca powinien podać model, symbol i producenta oferowanego asortymentu, przy każdej pozycji, która posiada wyżej wymienione pola. Szczegółowe wymagania dotyczące mebli, wyposażenia, objętego przedmiotem niniejszego zamówienia przewidzianego na wyposażenie pomieszczeń budynku biurowego Nadleśnictwa Krynki zostały zawarte w rozdziale 3 SIWZ oraz Załączniku nr 1B do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 10.000,00 złotych, 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej – poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wyboru pieniądza jako formy wadium, środki wpłacić należy na następujący rachunek bankowy zamawiającego: 62 8060 0004 0420 0723 2000 0010. 4. Wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, tj.: a) wzorniki pokryć tapicerskich zawierające naturalne wycinki pokryć tapicerskich, odpowiadających opisowi dla następujących foteli i krzeseł: FE1, FE2, FE3, KL1, KL2, KL3, KL4, KL5 b) atest higieniczny na gotowy produkt, dopuszczający produkty do użytkowania w pomieszczeniach biurowych lub użyteczności publicznej, obejmujący meble typu A, typu B, typu C, typu D, typu E c) atest lub sprawozdanie z badań potwierdzające spełnianie normy PN-EN 527-2:2004 lub PN-EN 527-2:2017-02 przez biurka typu A, typu C, typu D d) atest lub świadectwo z badań potwierdzający wytrzymałość powłoki lakierniczej stelaży metalowych na uderzenia dla biurek typu A – stopień zmian nie mniej niż 5 dla wysokości uderzenia z co najmniej 50 mm wg normy PN-ISO 4211-4:1999, e) atest lub sprawozdanie z badań potwierdzające spełnianie norm PN-EN 14073-2:2006 przez szafy i kontenery typu A, typu B, typu C, typu D f) atest wytrzymałościowy na oferowane fotele oznaczone jako FE1, FE2, FE3 w zakresie bezpieczeństwa użytkowania krzesła wg norm PN-EN 1335-1:2002 lub PN-EN 1335-1:2004 oraz PN-EN 1335-2:2002 lub PN-EN 1335-2:2009 oraz PN-EN 1335-3:2002 lub PN-EN 1335-3:2009 z wynikiem pozytywnym, g) atest wytrzymałościowy na oferowane krzesła oznaczone jako KL1, KL2, KL3, KL4, KL5, KL6 w zakresie bezpieczeństwa użytkowania krzesła wg norm PN-EN 13761:2004 lub PN-EN 16139:2013 oraz PN-EN 1022:2005 lub PN-EN 1022:2007 lub PN-EN 1022:2019-03 z wynikiem pozytywnym, h) atest wytrzymałościowy na oferowane fotele i sofy oznaczone w załączniku nr 1A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia jako FO1, FO2, SO1 w zakresie bezpieczeństwa użytkowania foteli i sof wg norm PN-EN 15373:2007 lub PN-EN 15373:2010 lub PN-EN 16139:2013 oraz PN-EN 1022:2007 lub PN-EN 1022:2019 z wynikiem pozytywnym, i) atest trudnopalności tkanin użytych jako pokrycia tapicerskie w fotelach, krzesłach i sofach oznaczonych jako FE1, FE3, KL1, KL3, KL4, KL5, FO1, FO2, SO1 zgodnie z normami PN-EN 1021-1, PN-EN 1021-2, j) atest wytrzymałościowy na ścieranie tkanin użytych jako pokrycia tapicerskie w fotelach i krzesłach oznaczonych jako FE1, KL1, KL3, KL4, KL5 – min. 150.000 cykli Martidala, k) atest wytrzymałościowy na ścieranie tkanin użytych jako pokrycia tapicerskie w fotelach i sofach oznaczonych jako FE3, FO1, FO2, SO1 – min. 250.000 cykli Martidala, Dostarczone atesty, sprawozdania oraz wyniki badań muszą być wydane przez niezależne od wykonawcy oraz producenta ośrodki badawcze; zamawiający dopuszcza w stosunku do wskazanych wyżej atestów, sprawozdań, świadectw i norm rozwiązania równoważne rozwiązaniom tam opisanym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach