Urząd Miasta Rawa Mazowiecka ogłasza przetarg
- Adres: 96200 Rawa Mazowiecka, pl. Piłsudskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 468 144 201 , fax. 468 142 628
- Data zamieszczenia: 2018-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Rawa Mazowiecka
pl. Piłsudskiego 5
96200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie
tel. 468 144 201, fax. 468 142 628
REGON: 52648100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawamazowiecka.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia dla potrzeb Dziennego Domu Senior+. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia dla potrzeb Dziennego Domu Senior+. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dokumenty i oświadczenia wskazane w rozdziale VI niniejszej SIWZ, 3) zobowiązanie do udostępnienia zasobów, jeżeli wykonawca polega na zasobach innego podmiotu – załącznik do SIWZ nr 1a, 4) Wykonawca, którego oferta wybrana zostanie jako najkorzystniejsza, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ., 5) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą wyposażenia dla Spec. Psych. ZOZ w Łodzi z podziałem na 4 pakiety.
Dodano: 2024-02-28 - Zakup wyposażenia hostelu w ramach projektu „MOST – Mieszkanie, Opieka, Samodzielność, Terapia – budowa hostelu dla osób wykluczonych"
Dodano: 2023-12-18 - Zakup wyposażenia hostelu w ramach projektu „MOST – Mieszkanie, Opieka, Samodzielność, Terapia – budowa hostelu dla osób wykluczonych”
Dodano: 2023-11-30 - "Zakup mebli i wyposażenia do siedziby Urzędu Gminy Wartkowice"
Dodano: 2023-11-28 - ZP 34/23 Dostawa mebli na potrzeby Oddziału Kardiologii
Dodano: 2023-10-27 - "Zakup mebli i wyposażenia do siedziby Urzędu Gminy Wartkowice"
Dodano: 2023-10-26 - Dostawa sprzętu kwaterunkowego
Dodano: 2023-08-14 - Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego" realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM."
Dodano: 2023-05-19 - Dostawa i montaż mebli dla Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2023-05-05 - Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego" realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM."
Dodano: 2022-10-26