Przetargi.pl
Dostawa i montaż wyposażenia dla Hali Sportowo-Widowiskowej zlokalizowanej w Radomiu, przy ul. Struga 63.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Radomiu Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 26600 Radom, ul. Narutowicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483 851 001 , fax. 483 851 003
  • Data zamieszczenia: 2018-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Radomiu Spółka z o.o.
    ul. Narutowicza 9
    26600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483 851 001, fax. 483 851 003
    REGON: 14698919900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mosir.radom.pl/view_category.php?cat=13
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wyposażenia dla Hali Sportowo-Widowiskowej zlokalizowanej w Radomiu, przy ul. Struga 63.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia Hali Sportowo-Widowiskowej w Radomiu - obiekt zlokalizowany w Radomiu przy ul. Struga 63. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i w przypadku elementów wymagających montażu-zamontować, fabrycznie nowe wyposażenie (dostawa i montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie obiektu Hali): meble wypoczynkowe, meble biurowe, meble konferencyjne, sprzęt rtv, sprzęt AGD. W przypadku urządzeń których obsługa wymaga przeszkolenia, Wykonawca zobowiązany jest dokonać stosownego przeszkolenia pracowników Zamawiającego. Zamawiający podzielił zamówienie na 5 części i dopuszcza składanie ofert częściowych. 2. Zakres prac realizowanych w ramach poszczególnych części obejmuje: 1) Część 1 pn.: Dostawa i montaż mebli do foyer (holu głównego) Hali Sportowo-Widowiskowej. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) Główny przedmiot zamówienia: 39.00.00.00-2 - Meble 2) Część 2 pn.: Dostawa i montaż mebli oraz sprzętu AGD do pomieszczeń biurowo- administracyjnych Hali Sportowo-Widowiskowej. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) Główny przedmiot zamówienia: 39.13.00.00 – Meble biurowe Dodatkowy przedmiot zamówienia: 39.22.10.00 – 7 – Sprzęt kuchenny 3) Część 3 pn.: Dostawa i montaż mebli oraz sprzętu RTV i AGD do pomieszczeń skybox w Hali Sportowo-Widowiskowej. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) Główny przedmiot zamówienia: 39.00.00.00-2 - Meble Dodatkowy przedmiot zamówienia: 39.22.10.00 – 7 – Sprzęt kuchenny 32.30.00.00 – 6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe 4) Część 4 pn.: Dostawa i montaż stołów oraz krzeseł konferencyjnych na widownię płyty głównej Hali Sportowo-Widowiskowej Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) Główny przedmiot zamów 39.11.20.00-0 - Krzesła Szczegółowe wymagania dot. przedmiotu zamówienia, tj. rodzaj i ilość oraz parametry poszczególnych urządzeń i elementów zawiera załącznik do SIWZ: „Wykaz Wyposażenia” dot. każdej z w/w części. 3. Zamawiający wymaga, by Wykonawca udzielił na dostarczony przedmioty zamówienia gwarancji jakości na okres min. 2 lat odrębnie w odniesieniu do każdej części na którą Wykonawca składa ofertę (dot. to okresu gwarancji udzielanej przez Wykonawcę, niezależnego od ewentualnych okresów gwarancji udzielanych przez producentów poszczególnych elementów i urządzeń). 4. Przedmiot zamówienia uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych. 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga odrębnego potwierdzenia spełniania przedmiotowego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: 1) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, załączy do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu każdego z w/w podmiotów. 2) w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, dla każdego z tych podmiotów odrębnie. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje prace, których wskazane zdolności dotyczą. Przykładowy wzór formularza zobowiązania stanowi załącznik do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, z późn. zm.). Wzór oświadczenia określony jest w zał. do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach