Przetargi.pl
dostawa i montaż wiat przystankowych dla miasta Piły - 26 sztuk (20 szt. o dł. ok. 4,0 m, 2 szt. o dł. ok.5,40 m oraz 2 szt. o dł. ok. 4,0 m bez ścian bocznych)

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2126210 , fax. 067 2123566
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2126210, fax. 067 2123566
    REGON: 00063833000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa i montaż wiat przystankowych dla miasta Piły - 26 sztuk (20 szt. o dł. ok. 4,0 m, 2 szt. o dł. ok.5,40 m oraz 2 szt. o dł. ok. 4,0 m bez ścian bocznych)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa i montaż wiat przystankowych dla miasta Piły-26 sztuk (20 szt. o dł. ok. 4,0m, 2 szt. o dł. ok. 5,40 m oraz 2 szt. o dł. ok. 4,0m bez ścian bocznych) w tym: - zaprojektowanie i wykonanie wiat zgodnie z wymaganiami specyfikacji, - dostarczenie harmonogramu realizacji zamówienia, - dostawę wiat (w tym transport loco budowa w Pile) - demontaż wiat istniejących i odwiezienie do zajezdni MZK (17 typ kaliska, 4 typ warszawska oraz 5 słupków) - montaż wiat w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, - ustanowienie kierownika budowy i prowadzenie robót zgodnie z Prawem budowlanym, - uporządkowanie terenu po robotach budowlanych, - odtworzenie nawierzchni chodników po montażu wiat (płyty chodnikowe, asfalt, kostka betonowa) - protokolarne przekazanie wykonanych obiektów Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442123215
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed datą złożenia ofert wykonali z należytą starannością co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1, ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2. b) Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom, stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca - wg załącznika nr 3. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia wykonano z należytą starannością. d) Parafowany projekt umowy jako akceptacja jej treści i SIWZ - załącznik nr 4 . e) Wypełnione Zbiorcze zestawienie dostaw i robót- załącznik nr 5. f) Szczegółowy opis proponowanych w ofercie wiat przystankowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach