Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 58-420 Lubawka, ul. Nadbrzeżna 5a
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7411541 w. 39 , fax. 075 7411541
- Data zamieszczenia: 2010-01-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o.
ul. Nadbrzeżna 5a 5a
58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie
tel. 075 7411541 w. 39, fax. 075 7411541
REGON: 23044331100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wagi samochodowej wraz z kontenerem socjalno - biurowym - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż na terenie składowiska odpadów komunalnych w Lubawce (przy nowowybudownej płycie do kompostownia ) fabrycznie nowej wagi samochodowej wraz z fabrycznie nowym komputerem i oprogramowaniem do obsługi systemu wagowego, wyposażeniem dodatkowym i nowym kontenerem socjalno - biurowym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429231106
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 4.000 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a w szczególności : W okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie, co najmniej 10 dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Za dostawy odpowiadające charakterem i rodzajem rozumie się dostawy wag samochodowych o zakresie ważenia 0 t - 60 t lub większym wraz z oprogramowaniem do obsługi systemów wagowych. c) Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły -spełnia - nie spełnia-. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: a) Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór: Dokument 1 oraz stosownie do sytuacji Wykonawcy Dokument 2 A lub Dokument 2 B. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Wykaz wykonanych dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z okresu 3 ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - z podaniem ich wartości, daty oraz miejsca wykonania. Za dostawy odpowiadające charakterem i rodzajem rozumie się dostawy wag samochodowych o zakresie ważenia 0 t - 60 t lub większym wraz z oprogramowaniem do obsługi systemów wagowych. Zamawiający wymaga minimum 10 takich dostaw w okresie nie dłuższym jak 3 lata licząc do momentu wszczęcia postępowania. d) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w SIWZ pkt 9.1.2 i 9.1.4, składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanikom.bip.net.pl/?c=244
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawę wag i nawilżaczy do żłobka nr 10 przy ul. Henryka Brodatego 17 we Wrocławiu Znak postępowania: ZP-13/WZŻ/2015
Dodano: 2015-01-30 - Dostawa i montaż płyt ważących typu DAW-100 w trzech lokalizacjach systemu ważenia pojazdów we Wrocławiu: ul.Żmigrodzka (1szt.), ul.Średzka (1szt.), Al.Jana III Sobieskiego (2szt.)
Dodano: 2014-09-22 - Dostawa i instalacja elektronicznej wagi samochodowej najazdowej stalowo-betonowej o nośności 50 ton. RAP.272.43.2014
Dodano: 2014-04-10 - Dostawa sprzętu AGD - wagi do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-45 /WZŻ/2013
Dodano: 2013-10-01 - Dostawa samochodowej wagi podkładkowej
Dodano: 2012-06-28 - Dostawa przenośnej wagi do wyznaczania obciążania osi pojazdu samochodowego
Dodano: 2009-05-07