Przetargi.pl
Dostawa i montaż urządzeń oraz dostawa i montaż nawierzchni bezpiecznej miejscowości Wierzbice gm. Kobierzyce

Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Kobierzyce, al. Pałacowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3111215 , fax. 071 3111252
  • Data zamieszczenia: 2016-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
    al. Pałacowa 1 1
    55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3111215, fax. 071 3111252
    REGON: 93193507500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż urządzeń oraz dostawa i montaż nawierzchni bezpiecznej miejscowości Wierzbice gm. Kobierzyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń służących do wyposażenia placu zabaw oraz dostawa i montaż nawierzchni bezpiecznej w miejscowości Wierzbice gm. Kobierzyce, zgodnie z wykazem szczegółowym stanowiącym Załącznik graficzny (zał. nr 6) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ze szczegółowym opisem zamówienia. Ze względu specyfikę zamówienia (urządzenia zabawowe posadowione w gruncie) - wymagane jest zgłoszenie wykonywania prac do organów Nadzoru Budowlanego zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r.( Dz. U. z 2016r. poz.290 t.j. ze zm. ) w tym art. 29 i 30 oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2012r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz. U. z 2015r., poz.1422). Wymaganego zgłoszenia dokona Zamawiający. Integralną częścią siwz jest specyfikacja techniczna urządzeń na place zabaw sporządzona przez jednostkę projektową ARCHILAND Robert Szumski ul. Powstańców Śląskich 140/3,4 53-315 Wrocław ( zał nr 7)z poniższymi zastrzeżeniami : 1. Urządzenia i zestawy zabawowe mają być jak najbardziej zbliżone sposobem konfiguracji i wielkością do przedstawionych na załączniku. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w SIWZ oraz załączniku graficznym. Wymiary poszczególnych elementów powinny być dostosowane do stanu istniejącego dla którego przyjęto wymiary opisane w załączniku i odpowiednie strefy bezpieczeństwa dla urządzeń zabawowych. Rozwiązania równoważne powinny być zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego tzn. posiadać wymaganą funkcję, zbliżony wymiar, zbliżoną kolorystykę, nie niższą jakość. Pod względem estetyki nie mogą odbiegać od wzorów przedstawionych w załączniku graficznym z opisem. 2. Elementy konstrukcyjne drewniane należy osadzić na metalowych ocynkowanych kotwach poprzez betonowanie lub przytwierdzenie do betonowych bloczków. Wszystkie elementy stalowe urządzeń winny być ocynkowane i malowane proszkowo. Liny polipropylenowe z rdzeniem stalowym o średnicy 16-18 mm, połączone ze sobą łącznikami aluminiowymi oraz z tworzywa sztucznego. Łącznikami elementów są grube wkręty fi 10 mm które łączą wypraski z wkładkami z tworzywa sztucznego. Powierzchnie czołowe słupów winny być zabezpieczone specjalnymi plastikowymi kapturkami, eliminującymi wchłanianie wilgoci. Podesty mocowane do stalowej ramy wykonane z antypoślizgowej sklejki, krawędzie zabezpieczone płytą HDPE. Stelaże ślizgów wykonane ze stali konstrukcyjnej malowanej proszkowo, część zjazdowa z blachy nierdzewnej. Burty wykonane ze sklejki wodoodpornej lub trwałego tworzywa HDPE. Daszki z płyty HDPE. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczający urządzenia zabawowe przedstawił certyfikat ich zgodności z normą PN-EN 1176, PN-EN 1177 wydany przez jednostkę certyfikującą uprawnioną do badań urządzeń i wydawania tego typu dokumentów. Zamawiający wymaga, aby certyfikaty urządzeń zostały złożone najpóźniej na etapie odbioru urządzeń. Certyfikaty powinny się odwoływać do nazw i kart katalogowych urządzeń , które Wykonawca zamierza zamontować w ramach niniejszego zamówienia . Certyfikaty powinny być wydane w jęz. polskim i terminowo ważne. Każde urządzenie musi mieć swoją kartę katalogową (techniczną), oraz wymaganą po zamontowaniu na miejscu tabliczkę znamionową. Oryginały kart katalogowych ( technicznych ) urządzeń muszą być dostarczone dla wszystkich urządzeń wyposażenia placu zabaw najpóźniej z dostawą danego urządzenia. 3.Pozostałe istotne wymagania w zakresie materiałów: Kotwy - Urządzenia i zestawy mają być osadzane przy pomocy kotew stalowych zabetonowanych w gruncie (ochrona drewna przed szkodliwym wpływem wilgoci z gruntu). Montaż urządzeń zabawowych - fundamenty betonowe z betonu min.B-20 lub stopy prefabrykowane. Po zamontowaniu urządzenia należy doprowadzić teren do stanu pierwotnego. Elementy konstrukcyjne - mają być zakończone od góry kapturkami ze sztucznego tworzywa. Elementy stalowe - uchwyty, poręcze i inne wykonane ze stali muszą być malowane proszkowo po uprzednim ocynkowaniu. Elementy drewniane - drewno klejone Zabezpieczenia - drewno zabezpieczone przed wilgocią przez osłony z tworzyw sztucznych o wysokiej wytrzymałości. Do połączeń stosowane śruby ocynkowane. Gniazda łączników zakryte zaślepkami z tworzywa. Nakrętki wpuszczane w otwory w drewnie ewentualnie śruby wystające poza lico belek zaślepiane kołnierzami plastikowymi. 4. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą następujące czynności: -zabezpieczenie terenu -zakup, dostawa i montaż urządzeń wraz z wytyczeniem urządzeń przedstawionych w załączniku graficznym, wykonaniem wykopów, fundamentowaniem, zasypaniem wykopów i zagęszczeniem zasypki. Montaż urządzeń - zgodny z zaleceniami producenta. - dostawa i montaż nawierzchni bezpiecznej w ilości ok. 150 m2 - udział Wykonawcy w odbiorach poszczególnych elementów zamówienia i wykonanie ewentualnych poprawek . -zapewnienie serwisu gwarancyjnego tj. corocznych przeglądów i konserwacji urządzeń ( przynajmniej trzy przeglądy w okresie 36 miesięcy lub cztery przeglądy w okresie 48 miesięcy w zależności od deklaracji Wykonawcy na etapie składania ofert) - demontaż do 5szt. urządzeń i przetransportowanie ich na teren PSZOK-u zlokalizowanego w Pełczycach ( składowanie jest nieodpłatne, ale koszty rozbiórki i transportu Wykonawca powinien uwzględnić w wycenie przedmiotu zamówienia . - do siwz obowiązuje załącznik graficzno- opisowy zawierający uszczegółowienie przedmiotu zamówienia ( zał nr 6) Podane przez Wykonawcę ceny urządzeń i nawierzchni w Formularzu Ofertowym obejmują wszystkie koszty związane z dostawą i montażem wymienionych elementów. 5. Czas realizacji zamówienia -15.09.2016r. 6.Wymagany minimalny okres gwarancyjny dla urządzeń - 36 miesięcy liczony od terminu ostatecznego odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wydlużenie terminu gwarancji do 48 miesięcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach