KATOLICKI UNIWERSYTET LUBELSKI JANA PAWŁA II ogłasza przetarg
- Adres: 20-950 Lublin, ul. Aleje Racławickie 14
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-12-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: KATOLICKI UNIWERSYTET LUBELSKI JANA PAWŁA II
ul. Aleje Racławickie 14
20-950 Lublin, woj. lubelskie
REGON: 000514064 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kul.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Kościelna Szkoła Wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż tyflomap w budynkach Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa i montaż tyflomap w budynkach KUL na potrzeby projektu „KUL – uczelnia bez barier”, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.1 do SWZ. Ponadto, dodatkowe informacje dotyczące Opisu przedmiotu zamówienia, zostały zawarte w Załączniku nr 1A do SWZ jako wytyczne tzw. tekstów czarnodrukowych umieszczanych na mapach oraz rekomendowane kolory.Dostawa i montaż tyflomap audio w budynkach KUL na potrzeby projektu „KUL – uczelnia bez barier”, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.2 do SWZ. Ponadto, dodatkowe informacje dotyczące Opisu przedmiotu zamówienia, zostały zawarte w Załączniku nr 1A do SWZ jako wytyczne tzw. tekstów czarnodrukowych umieszczanych na mapach oraz rekomendowane kolory. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22114300-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla części 1: Zamawiający określa minimalne warunki dotyczące posiadania doświadczenia: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał co najmniej dwie dostawy wraz z wykonaniem i montażem tyflografik z oznaczeniami brajlowskimi oraz map dla osób niewidomych i niedowidzących o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy 00/100 złotych) każda*;Dla części 2: Zamawiający określa minimalne warunki dotyczące posiadania doświadczenia: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał co najmniej jedną dostawę wraz z wykonaniem i montażem map tyflograficznych audio z pętlą indukcyjną dla osób niewidomych i niedowidzących o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100 złotych) każda*.Przez wartość dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostaw wykonanych w ramach jednej umowy/jednego zlecenia.* W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszeniao zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszeniao zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie łącznie muszą posiadać doświadczenie wskazane w Rozdziale XIII ust. 1 pkt 2) lit. d) SWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-18
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną