Przetargi.pl
Dostawa i montaż systemu zasilania gwarantowanego dla KPP Tarnowskie Góry

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40038 Katowice, ul. J. Lompy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 002 050 , fax. 322 002 060
  • Data zamieszczenia: 2018-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19
    40038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 002 050, fax. 322 002 060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż systemu zasilania gwarantowanego dla KPP Tarnowskie Góry
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu zasilania gwarantowanego dla KPP Tarnowskie Góry oraz podłączenie wraz z konfiguracją i integracją z systemem nadzoru zasilania gwarantowanego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacji technicznej systemu zasilania gwarantowanego. Podane parametry techniczne stanowią żądane minimum Zamawiającego i Wykonawca może zaoferować sprzęt o lepszych parametrach technicznych. 3. Zamawiający wymaga przeprowadzenia jednorazowego szkolenia z zakresu konserwacji i obsługi systemu zasilania gwarantowanego dla 2 pracowników Zmawiającego. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności dostawy (zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy PZP) spoczywa na Wykonawcy. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi w ofercie przedstawić (udowodnić), że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał producenta, model lub nr katalogowy oferowanych urządzeń (tabela nr 2–załącznik nr 1 do SIWZ- Formularz ofertowy). Podany model lub nr katalogowy będzie porównywany przez Zamawiającego na podstawie ogólnodostępnych parametrów technicznych z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego. Brak podania niniejszych danych będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 SIWZ tj.: „jej treść nie odpowiada treści SIWZ (...)” 6. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu na obszarze Unii Europejskiej oraz gatunku I-go. Ponadto zasilacz UPS oraz akumulatory muszą pochodzić z bieżącej produkcji, tj. nie mogą być starsze niż 24 miesiące od daty dostawy. 7. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia odpowiadał parametrom technicznym określonym w załączniku nr 3 do SIWZ- Specyfikacji technicznej systemu zasilania gwarantowanego. 8. Zamawiający wymaga, aby gwarancja na przedmiot zamówienia wynosiła: - co najmniej 24 miesięcy na zasilacz UPS, jednak zaproponowany okres nie może być krótszy niż 24 miesiące i nie dłuższy niż 60 miesięcy. - co najmniej 24 miesiące na baterie /akumulatory, - co najmniej 24 miesiące na pozostały zakres przedmiotu zamówienia, lecz nie mniej niż gwarancja producenta od dnia podpisania bezusterkowego końcowego protokołu odbioru. Wzór protokołu odbioru stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Gwarancję Wykonawca poda w miesiącach. 8.1 Zasady gwarancji określa załącznik nr 2 do SIWZ- Wzór umowy 9. Zamawiający wymaga, aby w okresie gwarancji za poprawność działania systemu zasilania gwarantowanego odpowiadał Wykonawca. Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji Zamawiający nie ponosił żadnych dodatkowych kosztów, wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosi Wykonawca. 10. Zamawiający wymaga, aby w okresie gwarancji wszelkie wskazane i stwierdzone usterki zostały usunięte w ciągu: 10.1- max. 12 godzin godzin w przypadku uszkodzenia modułu zasilacza UPS poprzez wymianę modułu na sprawny i wolny od wad (Wykonawca zobowiązany jest zaoferować czas reakcji na wymianę modułu w okresie gwarancji w pełnych godzinach. Zaproponowany czas reakcji nie może być krótszy niż 1 godzina i dłuższy niż 12 godzin), 10.2- 12 godzin w przypadku usterek krytycznych dla funkcjonowania systemu zasilania takich jak uszkodzenie baterii / akumulatorów lub innych elementów mających wpływ na bezpieczeństwo zasilanych urządzeń lub ich użytkowników, UWAGA!!! - Czas reakcji Wykonawca winien wskazać w pełnych godzinach np. 3 godziny, 5 godzin. Błędne podanie czasu reakcji np. 1,5 godziny, 4,30 godziny Zamawiający uzna za błąd skutkujący odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SIWZ. W przypadku braku wskazania czasu reakcji przez Wykonawcę, Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował maksymalny czas reakcji tj. 12 godzin 10.3- UWAGA! Zamawiający informuje iż w przypadku pozostałych awarii dopuszcza możliwość wyrażenia zgody na przedłużenie terminu do 24 godzin, bez dodatkowych kosztów dojazdu. 11. Zamawiający wymaga aby co najmniej czterej pracownicy Wykonawcy posiadali pisemne potwierdzenie o odbyciu szkolenia wystawione bezpośrednio przez producenta sprzętu w zakresie instalacji i konfiguracji urządzeń. Zaświadczenie nie może być starsze niż 6 miesięcy licząc od dnia rozpoczęcia realizacji zadania. Zaświadczenie może podlegać weryfikacji przez Zamawiającego bezpośrednio u producenta urządzeń. 11. Zamawiający przewiduje możliwość wykonania przez Wykonawców wizji lokalnych w terminie od 06.11.2018 do 07.11.2018 roku w godzinach 8:00 – 15:00. Termin przeprowadzenia wizji lokalnych powinien zostać uzgodniony z Zamawiającym poprzez przesłanie do Zespołu Zamówień Publicznych KWP w Katowicach informacji o planowanym terminie wizji lokalnej, osoby wykonującej wizje jak również zakresu przeprowadzonej wizji. 12. Kod CPV: 31154000-0- Bezprzestojowe źródła energii UWAGA: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym załącznikach do SIWZ) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment, produkt o takim samym przeznaczeniu jak wskazany w załącznikach do SIWZ, co najmniej o takim samym zakresie użytkowania lub wyższym. Udowodnienie równoważności asortymentu, produktu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca jest zobligowany do udokumentowania równoważności poprzez załączenie stosownych dowodów – dokumentów do oferty. UWAGA: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy prawo zamówień publicznych, wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp, do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24 ust. 1 pkt. 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia. Informację, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych (informacja z otwarcia ofert) Zamawiający umieści na swojej stronie internetowej niezwłocznie po otwarciu ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31154000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach