Przetargi.pl
Dostawa i montaż systemu płatnego parkowania na parkingu Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ, ul. Kartezjusza 2 w Warszawie

Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 01480 Warszawa, ul. Kartezjusza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6838281, 6838283 , fax. 226 838 224
  • Data zamieszczenia: 2017-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Kartezjusza 2
    01480 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6838281, 6838283, fax. 226 838 224
    REGON: 1328251100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plwat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż systemu płatnego parkowania na parkingu Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ, ul. Kartezjusza 2 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie systemu obsługi płatnego parkingu Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ przy ul. Kartezjusza 2 w Warszawie. 2. Zamawiany system parkingowy przewidziany jest do zainstalowania na parkingu z 83 miejscami postojowymi przed Przychodnią Lekarską WAT SP ZOZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ. Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ – Rysunek poglądowy – Rzut ogólny terenu parkingu. 4. Wykonawca zamówienia oświadczy, że jest uprawniony do wprowadzania do obrotu fabrycznie nowych urządzeń systemu parkingowego wraz z oprogramowaniem, a jakość dostarczonych w ramach zamówienia urządzeń i oprogramowania musi odpowiadać wymaganiom stawianym w tym zakresie przez odpowiednie normy techniczne i przez obowiązujące przepisy prawne, co zostanie potwierdzone dokumentami wymaganymi i wymienionymi w Rozdz. VIII lit. B pkt 10.1 -10.3 w niniejszej SIWZ. 5. Okablowanie elektryczne zasilające system i okablowanie teletechniczne zostanie przeprowadzone przez Wykonawcę w istniejących i położonych pod powierzchnią parkingu przepustach-peszlach. Przed złożeniem oferty, Oferent, powinien zapoznać się z przebiegiem tych przepustów – peszli pod powierzchnią parkingu, poprzez przeprowadzenie wizji lokalnej w obecności uprawnionego pracownika Zamawiającego (p.Jarosław Zintek tel. 22 4193 222) 6. Komunikacja pomiędzy urządzeniami na parkingu, a stanowiskiem obsługi, będzie odbywała się przy wykorzystaniu wewnętrznej sieci elektrycznej i informatycznej Przychodni. 7. Zamówienie systemu parkingowego obejmuje także przeszkolenie personelu i sporządzenie dokumentacji powykonawczej łącznie z dokumentacją zdjęciową przed i po montażu. 8. Wykonawca w ramach wynagrodzenia za system obsługi płatnego parkowania jest zobowiązany do zabezpieczenia dostawy wszystkich materiałów eksploatacyjnych na okres pierwszych 12 miesięcy jego funkcjonowania, w tym: rolek papieru do 40 000 szt. biletów jednorazowych do automatu wjazdowego, kart zbliżeniowych (abonamentowych) w ilości 100 szt., papieru do drukarki paragonów i drukarki fiskalnej po 10 rolek, min. 2 pilotów do otwierania szlabanu wraz z bateriami, min. 2 kluczy do otwierania szlabanu w przypadku braku prądu. 9. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, które dotyczą: dostawy urządzeń systemu płatnego parkowania wraz z oprogramowaniem, kontroli wjazdu / wyjazdu pojazdów i operacji płatniczych, montażu całości wyposażenia, usług wdrożenia i szkolenia personelu, wsparcia technicznego i serwisowania. 10. Po przejęciu terenu przewidzianego do instalacji urządzeń parkingowych, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim podczas i w związku z wykonywaniem dostawy wraz usługą montażu. 11. Terminem zgłoszenia do odbioru końcowego jest następny dzień po zakończeniu pełnego zakresu przedmiotu zamówienia. 12. Odbiory i Odbiór końcowy przez Zamawiającego nastąpi w terminie 2 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Wykonawcę. 13. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ. 14. Od Wykonawcy będzie wymagane udzielenie min. 2-letniej gwarancji, obejmującej przeglądy, konserwacje, legalizacje, usługi serwisowe wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, co ma zagwarantować bezusterkową i technicznie prawidłową eksploatację. Koszty przeglądów gwarancyjnych i serwisowych oraz legalizacji niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania zamontowanych urządzeń i ich części, ponosi Wykonawca w ramach wynagrodzenia. Przedłużenie gwarancji o każde 12 miesięcy będzie punktowane przy ocenie ofert. 15. Zamawiający, zaprasza, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym na nr 22 4193 222 na spotkanie informacyjne Wykonawców zainteresowanych udziałem w przetargu, w siedzibie Zamawiającego - Przychodnia Lekarska WAT SP ZOZ ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa, w pok. Nr 116, w dniach 11-13 i 16 -19 października 2017 r. w godzinach 08:00 – 13:30, w celu zapoznania uczestników z zakresem zamówienia, przebiegiem peszli pod parkingiem oraz udzielenia ew. informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz należytej realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34926000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego 35 1130 1017 0020 1460 0520 0006; Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie na rachunku Zamawiającego (jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu), a dowód wniesienia wadium zostanie załączony do oferty. 7. Wadium wnoszone w formie innej, niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: a) musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w specyfikacji; b) musi odpowiadać co do terminu ważności, terminowi związania ofertą określonemu w specyfikacji; c) musi zawierać w swojej treści wszystkie wymagane ustawą Prawo Zamówień Publicznych okoliczności, o których mowa zarówno w art. 46 ust. 4a, jak i w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium, Zamawiającemu wraz z klauzulą stwierdzającą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie Zamawiającego, bez protestu gwaranta (poręczyciela); d) musi być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji gwaranta (poręczyciela); e) dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w oryginale 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium w wymaganej formie zostanie odrzucona (art. 89 ust. 1 pkt 7b).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany przez Oferenta lub Pełnomocnika formularz ofertowy stanowiący Zał. Nr 3 do SIWZ wraz ze sporządzonym samodzielnie załącznikiem, zawierającym wykaz elementów składowych dostawy oferowanego zestawu systemu parkingowego i materiałów eksploatacyjnych na okres 12 miesięcy (zestawienie np: automatyczna kasa parkingowa, terminale: wjazdowy/wyjazdowy, szlabany, kasa ręczna, system zarządzania z oprogramowaniem, z podaniem ilości szt., nazwy producenta, typu).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach