Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa ogłasza przetarg
- Adres: 33-100 Tarnów, Adama Mickiewicza
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 14 68 82 400 , fax. 14 68 82 545
- Data zamieszczenia: 2020-01-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa
Adama Mickiewicza 2
33-100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 14 68 82 400, fax. 14 68 82 545
REGON: 85166132300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.malopolska.pl/umtarnow
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej w ramach zadania pn. Rewitalizacja zabytkowej kamienicy przy ul. Legionów w Tarnowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowalne polegające na dostawie i montażu stolarki okiennej i stolarki drzwiowej w kamienicy przy ul. Legionów 14 w Tarnowie - działka nr 31/3 obr. 167. Kamienica przy ul. Legionów 14 w Tarnowie jest wpisana do rejestru zabytków pod nr. A-237 z dnia 09.10.1981 r. Zakres robót do wykonania zamówienia obejmuje m.in.: 1) Dostawę i montaż stolarki okiennej (83 szt.) i stolarki drzwiowej (3 szt.) w kamienicy przy ul. Legionów 14 w Tarnowie. 2) Odtworzenie nowej stolarki okiennej bez zmiany gabarytów otworów okiennych, z zachowaniem obecnego układu kwater wg zestawienia stolarki okiennej. 3) Demontaż pozostałych 29 szt. okien (zgodnie z przedmiarem robót ozn. 03 i ozn. 010 ) oraz 4 szt. drzwi balkonowych (zgodnie z przedmiarem robót ozn. DW15). 4) Odtworzenie okien i drzwi balkonowych z dokładnym odwzorowaniem istniejących okien i drzwi balkonowych – drewniane, skrzynkowe, ze ślemieniem i ozdobną przylepą pośrodku okna z zachowaniem wyżłobień, profili wg zestawienia stolarki okiennej. 5) Zamontowanie w stolarce okiennej klamek mosiężnych jako dokładne odwzorowanie elementów okien istniejących. 6) Wykonanie i zamontowanie 6 szt. balustrad do drzwi balkonowych na elewacji zachodniej wg zał. zdjęcia nr 1. 7) Dostawa i montaż drzwi nowych zewnętrznych o nr. DZ-1, DZ-2, DZ-3 wg zestawienia stolarki drzwiowej. 8) Dostawę i montaż parapetów zewnętrznych z blachy cynkowo-tytanowej w rozwinięciu nie mniej niż 25 cm oraz zamontowanie kolców przeciw ptakom. 9) Wykonanie uzupełnień szpalet zewnętrznych okiennych i drzwiowych, przy zastosowaniu materiałów określonych w Programie Prac Konserwatorskich. 10) Wymalowanie szpalet okiennych i drzwiowych na kolor istniejącej elewacji. UWAGA: Zakres niniejszego zamówienia nie obejmuje wykonania wszystkich robót objętych projektem budowlanym, lecz wyłącznie zakres określony powyżej. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ oraz dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto: Bank Handlowy w Warszawie o/Rzeszów, nr rachunku 76 1030 1250 0000 0000 8800 0099, z zaznaczeniem na dowodzie wpłaty: „Wadium – „Dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej”. 4. Wadium musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego nie później niż w dniu i w godzinie składania ofert. Zamawiający zaleca, aby dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż przesądzającym o wniesieniu wadium jest zaksięgowanie kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. 5. Oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ponadto wraz z ofertą, sporządzoną wg załącznika nr 2 do SIWZ, Wykonawca składa: a) Potwierdzenie wniesienia wadium; b) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza - dotyczy również spółki cywilnej (ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo c) Zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: • zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Przedmiotowe zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą w formie pisemnej (w oryginale). 2. Oświadczenie w sprawie grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem na formularzu udostępnionym w ramach SIWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów, np. konsorcjum firm, spółkę cywilną): 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w rozdz. V SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w rozdz. VI SIWZ. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa: • w sekcji III.3) i sekcji III.7) pkt 2 oraz w sekcji III.4) pkt. 1 należy przedłożyć odrębnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; • w sekcji III. 5.1) Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu; • w sekcji III.7) pkt 1. Wykonawcy składają łącznie. 3) Ponadto ww Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie Pełnomocnikiem Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BZP.271.92.2023 Wymiana stolarki w mieszkaniach komunalnych położonych przy (...), Batorego 68/6, Batorego 81d/12, Konstanty 12/6, Sienkiewicza 39/1, Batorego 64/27, Lwowska 12-14/4, Wazów 9/6
Dodano: 2023-10-26 - Modernizacja Kuchni Szpitalnej Szpitala Powiatowego w Limanowej im. Miłosierdzia Bożego wraz z jej wyposażeniem - I etap
Dodano: 2023-04-14 - Kontynuacja adaptacji Fortu Pancernego 52 ½ N „Skotniki” przy ul. Kozienickiej 24 w Krakowie dla potrzeb Centrum Dokumentacji, Zsyłek, Wypędzeń i Przesiedleń – II rok realizacji PWE
Dodano: 2022-09-21 - Termomodernizacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Ciężkowicach
Dodano: 2020-11-10 - Ocieplenie i remont elewacji wraz z wymianą zewnętrznej stolarki i ślusarki okiennej, podniesieniem kominów, przebudową otworów okiennych w budynku użyteczności publicznej przy ul. Radzikowskiego 29 w Krakowie – etap 1 polegający na wymianie części stolarki i ślusarki w poziomie parteru
Dodano: 2020-10-08 - Remont budynku Domu Ludowego Szczurowa - Włoszyn
Dodano: 2020-04-21 - Remont budynku Domu Ludowego w Strzelcach Wielkich
Dodano: 2020-04-09 - Głęboka modernizacja energetyczna budynków administracyjnych oraz ochrony zdrowia na terenie Gminy Nowy Wiśnicz – budynek administracyjny w Nowym Wiśniczu, Rynek 16.
Dodano: 2020-01-24 - Wymiana stolarki drzwiowej w pomieszczeniach składnicy akt segment A i B O/ZUS Chrzanów, ul. Oświęcimska 12 i 14
Dodano: 2019-10-31 - Wymiana drzwi w budynku nr 1 i budynku nr 5 w kompleksie wojskowym przy ul. Krakowskiej 2 w Rząsce
Dodano: 2019-09-11