Miejska Biblioteka Publiczna ogłasza przetarg
- Adres: 34-400 Nowy Targ, Al. Tysiąclecia 37
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 264 63 72
- Data zamieszczenia: 2014-06-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejska Biblioteka Publiczna
Al. Tysiąclecia 37 37
34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
tel. 18 264 63 72
REGON: 49202031700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Miejska Biblioteka Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż sprzętu biurowego dla zadania inwestycyjnego: Remont i wyposażenie Miejskiej Biblioteki Publicznej w Nowym Targu. Inwestycja dofinansowana z programu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego Biblioteka + - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu biurowego dla zadania inwestycyjnego: Remont i wyposażenie Miejskiej Biblioteki Publicznej w Nowym Targu. Inwestycja dofinansowana z programu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego Biblioteka +. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż sprzętu biurowego. 3. zczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią formularze wyceny stanowiące załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1/ Użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów, urządzeń, elementów wyposażenia, itp. określają parametry techniczne wymagane przez zamawiającego. Wykonawca, może zastosować rozwiązania równoważne do opisywanych przez zamawiającego w załączonych dokumentach, ale jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, elementy wyposażenia, itp. spełniają parametry techniczne wymagane przez zamawiającego - stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy. 2/ W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych zamawiający wymaga dostarczenia kart charakterystyki lub kart katalogowych produktów lub atesty, certyfikaty użyteczności publicznej. 4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1/ zamówienie obejmuje dostawę i montaż sprzętu biurowego, 2/ dostawy należy realizować zgodnie z przedmiarem oraz specyfikacją techniczną, 3/ wykonawca przyjmuje do wykonania pełny zakres dostaw przedstawionych w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia, w tym wszelkie prace pomocnicze, instalacyjne i montażowe wymagane do przekazania każdego elementu wyposażenia w stanie gotowym do użytkowania (podana cena ofertowa zawiera również wartość tych czynności), 4/ rozliczenie ryczałtowe nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego dostawy, 5/ wykonawca zobowiązany jest to przedłożenia kosztorysu ofertowego według załączonego przedmiaru, 6/ wykonawca zobowiązany jest do konsultacji z zamawiającym szczegółów dostawy w zakresie wymiarów, kolorystyki i materiałów wykończeniowych oraz uzyskania jego akceptacji, 7/ wykonawca zapewni bezpieczne warunki w trakcie realizacji zamówienia, a także usunięcie ewentualnych uszkodzeń powstałych podczas montażu, 8/ na dostarczone i zamontowane wyposażenie zamawiający wymaga udzielenia gwarancji 12 miesięcy od podpisania protokołu przekazania dostawy. 9/ czas reakcji na zgłoszenie usterki (przystąpienie do niezwłocznego usunięcia usterki poprzez stawiennictwo serwisanta lub telefoniczne czy e-mailowe rozwiązanie problemu) w terminie nie dłuższym niż 3 dni od zgłoszenia usterki (powiadomienia telefonicznego) z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, 10/ naprawa gwarancyjna będzie wykonana w terminie nie dłuższym niż 14 dni licząc od dnia przyjęcia zgłoszenia przez serwis (telefonicznie, faxem). W przypadku konieczności sprowadzenia specjalistycznych części zamiennych termin ten nie może by dłuższy niż 28 dni, chyba że strony w oparciu o stosowny protokół konieczności wzajemnie podpisany uzgodnią dłuższy czas naprawy, 11/ gwarancja ulega automatycznie przedłużeniu o okres naprawy, tj. czas liczony od zgłoszenia do usunięcia awarii czy usterki, 12/ w przypadku trzykrotnej awarii tego samego elementu wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego elementu lub urządzania na nowe wolne od wad, 13/ w okresie gwarancji wszelkie koszty związane z dojazdem do zamawiającego, czy też z przesłaniem sprzętu z urzędu do zamawiającego ponosi wykonawca, 14/ jeżeli z jakiegokolwiek powodu leżącego po stronie wykonawcy nie usunie on wady (usterki) w wyznaczonym terminie, zamawiający ma prawo zaangażować innego wykonawcę do usunięcia wad (usterek), a wykonawca zobowiązany jest pokryć związane z tym koszty w ciągu 14 dni od daty otrzymania dowodu zapłaty, 15/ przy odbiorze wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty gwarancyjne, 16/ zamawiający zobowiązuje się dotrzymywać podstawowych warunków eksploatacji określonych przez producenta w zapisach kart gwarancyjnych dostarczonych przez wykonawcę, 17/ od momentu przekazania prawa z tytułu gwarancji przechodzą na zamawiającego, 18/ wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej, Al. Tysiąclecia 37, 34-400 Nowy Targ oraz wniesie do miejsca wskazanego przez zamawiającego na własny koszt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mbp.nowytarg.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2015-08-04 - Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, faksów itp. oraz nośników danych
Dodano: 2015-05-18 - Dostawa i montaż urządzeń wielofunkcyjnych A3 i A4 oraz niszczarek dokumentów
Dodano: 2015-03-12 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2015-03-09 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2015-02-19 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawy: ZP. 2710.27.2014
Dodano: 2014-10-16 - Dostawa i montaż kserokopiarek
Dodano: 2014-10-13 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2014-08-21 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2014-07-16