Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg
- Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143
- Data zamieszczenia: 2020-12-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 202 182,32, fax. 713 202 143
REGON: 55181193009000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.pwr.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż skrzynek lokatorskich w Domach Studenckich Politechniki Wrocławskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż skrzynek lokatorskich w Domach Studenckich Politechniki Wrocławskiej Kod CPV: 44422000-4 Skrzynki na listy Adres dostawy: • Dom Studencki T –15, ul. Wittiga 6, 51-628 Wrocław • Dom Studencki T – 19, ul. Wittiga 8, 51-628 Wrocław • Dom Studencki T – 22, ul. Wróblewskiego 25, 51-627 Wrocław Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 3 do SIWZ - OPZ. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SIWZ. 2. Realizacja zamówienia ma odbywać się z należytą starannością i zgodnie ze wszystkimi wymogami zawartymi w SIWZ z załącznikami i ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców. 3. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały przedmiot zamówienia wraz z usługami wynikającymi z opisu przedmiotu zamówienia dla danego Zadania i wzoru umowy. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia, wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest przed montażem przedstawić rysunek techniczny w celu akceptacji zaoferowanych rozwiązań przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44422000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Oferta musi składać się z: 1.dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZ;2.formularza ofertowego Wykonawcy – wypełniony i podpisany Załącznik Nr 1 do SIWZ;3.zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania zasobów (jeśli dotyczy) 4.wykazanie zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy); 5.pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy); Dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 2.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2.1.1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. Zgodnie z art. 24 ust. 11 uPzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną