Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu ogłasza przetarg
- Adres: 82-300 Elbląg, ul. Wojska Polskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 55 629 0 505 , fax. 55 629 0 510
- Data zamieszczenia: 2020-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu
ul. Wojska Polskiego 1
82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 55 629 0 505, fax. 55 629 0 510
REGON: 17071162800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.elblag.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż siedzisk oraz mebli tapicerowanych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż siedzisk oraz mebli tapicerowanych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu w tym w zakresie: a) Sofa tapicerowana – 2 szt. b) Fotel tapicerowany – 2 szt. c) Krzesło brazylijskie – 1 szt. d) Pufa okrągła - 4 szt. e) Pufa worek z podnóżkiem – 2 kpl. f) Granulat styropianowy – 1 op. g) Fotel z podnóżkiem – 33 kpl. h) Siedzisko naścienne – 70 szt. 2) Szczegółowo zakres zamówienia, w tym rodzaje, parametry techniczne, ilości mebli oraz warunki gwarancji określone zostały w OPZ. Meble stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w OPZ. 3) Część zamówienia realizowana jest w ramach: a) umowy dotyczącej finansowania i rozliczania zadania pn. „Dydaktyczna inicjatywa doskonałości” numer MNiSW/2020/248/DIR/DID z dnia 30.04.2020 r. dot. pozycji określonej w pkt. 4. lit. h) i g) 30 kpl. b) programu ERASMUS + - dot. pozycji określonej w pkt. 4. lit. c) - f). 4) Meble dostarczone w ramach realizacji zamówienia będą: a) nowe, nieużywane wcześniej, tj. przed dniem dostarczenia, b) posiadały świadczenia gwarancyjne oparte na gwarancji świadczonej przez producenta mebli, c) zakupione w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski, co zgodnie z punktem a) i b) oznacza, że będą posiadać stosowny pakiet usług gwarancyjnych świadczonych przez producenta mebli. 5) Wykonawca zobowiązuje się do dostawy i montażu mebli w tym: dostarczenia, wniesienia, rozpakowania, skręcenia, umocowania, ustawienia i wypoziomowania wg wymagań określonych w OPZ w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na własny koszt i na własne ryzyko. 6) Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy PZP, jeżeli OPZ zawiera przywołania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wyrobów należy uznać, iż wskazaniu temu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Wszystkie nazwy firmowe wyrobów użyte w OPZ powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe. 7) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, obejmujących meble o parametrach i funkcjach technicznych nie gorszych niż wymienione w OPZ, których zastosowanie prowadzić będzie do zakładanego efektu. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy PZP Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Parametry równoważności zostały określone w OPZ. 8) W przypadku zaoferowania mebli równoważnych Wykonawca załączy odpowiednie dokumenty potwierdzające, że oferowane meble odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39110000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu wynosi: 1.500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej co podmioty ubiegające się o udzielenie zamówienia albo o braku przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów (ZAŁĄCZNIK Nr 5 do SIWZ). a) Wraz ze złożeniem w|w oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy PZP. b) W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej Zamawiający uzna, że oświadczenie dołączone do oferty w terminie składania ofert w przedmiotowym zakresie jest wystarczające. 1) wypełniony Formularz oferty zawierający w szczególności łączną cenę oferty brutto, oświadczenia w zakresie kryterium oceny ofert, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i projektu umowy bez zastrzeżeń, a także informację o ewentualnych podwykonawcach, w tym część zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy oraz nazwę podwykonawcy; 2) oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VI ust. 1. 3) pozostałe dokumenty, niewymienione w rozdziale VI ust. 1, w tym: np. a) pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis tego pełnomocnictwa, jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca Wykonawcę lub Wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa- w formie oryginału, oryginału podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy b) pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - w formie oryginału, oryginału podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby uprawnione do reprezentacji każdego Wykonawcy z wspólnie ubiegających się. c) itp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż siedzisk oraz mebli tapicerowanych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu
Dodano: 2020-10-20 - Dostawa i montaż krzeseł audytoryjnych
Dodano: 2019-11-14 - dostawa mebli do Warsztatów Terapii Zajęciowej ul. Bałtycka 45 w Olsztynie
Dodano: 2018-07-02 - Dostawa i montaż mebli w budynku przy ul. Sychty 41 w Jastarni.
Dodano: 2017-08-11 - Dostawa krzeseł
Dodano: 2017-06-20 - Dostawa krzeseł biurowych.
Dodano: 2016-11-25