Centrum Kultury Zamek ogłasza przetarg
- Adres: Poznań, ul. Św. Marcin
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 64 65 348 , fax. 61 64 65 308
- Data zamieszczenia: 2020-03-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Kultury Zamek
ul. Św. Marcin 80/82 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 64 65 348, fax. 61 64 65 308
REGON: 00027817800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://ckzamek.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż rolet i kotar do pomieszczeń w zachodniej części Centrum Kultury ZAMEK, w ramach zadania „Konserwacja reprezentacyjnych wnętrz zachodniej części dawnego zamku cesarskiego w Poznaniu”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż rolet i kotar, w tym w szczególności: a) dostawę i montaż rolet w osłonach aluminiowych, wybarwienie kaset pod kolor materiału w pomieszczeniach: na parterze i II piętrze, w ilości 28 sztuk; b) dostawę i montaż kotar z tkaniny zaciemniającej, antyogniowych, mocowanych w szynach jednotorowych z ramieniem zachodzącym w kolorze szarym w Sali Kominkowej, Sali nr 102, 103, 117 oraz mocowanych w systemie karnisz/szyno-rury w przedsionku Sali Kominkowej 1 i 2 i Sali nr 104, w ilości 448 m2; c) zamontowane kotary i zasłony mają posiadać certyfikat lub atest niepalności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39515410-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy; 2) Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 3) Wypełnione i podpisane zobowiązanie do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy); 4) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo; 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwa).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną